Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 76

Discussie: Duals zoeken hier!

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Omdat een dual van ons het ww gaf aan een top 10 account is hij geband van het account. Nu daarom zoeken we 3 duals.

Naam account: Alleen als we geintreseerd zijn!
    G[QUewest: +|+
    Volk:Germaan
    Hoeveel mensen zoek je:1 dual voor alle tijden (maakt niet uit) 1 dagspeler en NACHTSPELERS dus je moet ouder dan 18 zijn!! (12:00-16:00) en voor nacht best ook (00:00-8:00)
    Speelstijl:Hard, Agressief, Farmend en simmend
    Contact manier:MSN
    Account bestaat al op speelwereld: ja/nee
    Overige informatie: Je moet ouder dan 18 zijn! Zelf ben ik 18 maar studeer ik nog dus zoek ik iemand die overdag kan spelen en snachts! Wij zijn al met z'en 4 voor s'avonds, s'morgens en dan vanaf 16 uur. Wij hebben een held lvl 4 *** ervaring en (genoeg) knuppels.

Eisen Nachtspeler:
    - Humor
    - Kunnen FARMEN
    - 3-4 jaar ervaring
    - Goud kopen als het kan! (100-600)
    - Niet in slaap VALLEN!!!

Eisen Dagspeler:
    - Humor
    - Kunnen FARMEN
    - 2-4 jaar ervaring
    - Goud kopen als het kan! (100-600)

Contact via pm,
    Groeten,
    David|Ultimate
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker TBAN's schermafbeelding

Standaard

Naam account: Mitchel
    Gewest: +|-
    Volk: Romein
    Hoeveel mensen zoek je: 1/2
    Speelstijl: Aanvallend
    Contact manier: MSN/IRC
    Account bestaat al op speelwereld: Ja
    Overige informatie: Omdat de dual is vertrokken zoek ik nieuwe mensen om dit account draaiende te houden. Stonden een tijdje 1e maar nu hebben we ons geconcentreerd op aanvalspunten en farmen. Aanvalsrang 23, Held lvl 6. Ik ben op zoek naar een met goud spelende dual, zelf koop ik geen goud maar er staat een aardige voorraad op het account.

Als het mogelijk is zoeken we ook een nachtdual om 's nachts door te farmen.

Aardige leger en we zitten in een ally die rang 3 aanvals staat met 4 mensen erin (gemiddelde ligt hoger als 800 aanvalspunten). Ook staat de ally in de top 10 overvallers. 3/4 spelers in de ally staan ook apart in overvallers. Zelf hebben we al meer dan 250k geroofd.

Ik zoek naar iemand met ervaring van het spel en die best wat over heeft voor het account.
    Account staat op delete!
    Laatst gewijzigd door TBAN : 18-03-2011 om 15:56
    PotWs:
    Meegedaan: #72, #73, #75, #77 ~ Gewonnen: #73, #75 ~ Geleid: #81, #82, #83, #84, #85

TBAN = [irc=11]TBAN[/irc]
    ~ Doe mee en win! ~ Signature nodig?~

Gebruiker

Standaard

Naam account: geef ik je zodra je reageert
    Gewest: - / -
    Volk: Galliers
    Hoeveel mensen zoek je: 1.
    Speelstijl: bespreekbaar
    Contact manier: Persoonlijk Bericht/ daarna maken we wel afspraken
    Account bestaat al op speelwereld: Ja.
    Overige informatie: Ik zoek een speler die het spelletje kent en in de grootste alliantie wil spelen.
    Vanwege mijn nieuwe baan kan ik wat minder tijd aan Travian besteden.
    Als je zin hebt om mee te spelen in de grootste alliantie, reageer dan met spoed.
    See Y

Gebruiker

Standaard

Naam account: ... (genoemd naar speler die me op mijn vorige server mijn hoofddorp op 0 heeft geknald)
    G[QUewest: +|-
    Volk:Germaan
    Hoeveel mensen zoek je:1 dual voor s'avonds en eventueel snachts (00:00-8:00) op mijn accountje. Indien ik deze week geen dual vind stel ik me ook beschikbaar als dual voor bovenstaande requesters..
    Speelstijl:Farmend en rellen
    Contact manier:MSN/IGM
    Account bestaat al op speelwereld: ja (nog maar net)
    Overige informatie: Maakt niet zoveel uit hoe oud / nationaliteit.. Basisvereiste is een minimum aan ervaring met germanen en wat farmen.
    Mijn ervaring : gestart met travian begin 2007,
    S7 2007 - gallier (opgave na 2 maand - was pas op week 7 gestart)
    op diezelfde server verder gedualled op vriendins account (Bella) als romein, top 100 - 32 tal dorpen
    S4 2008 - Dzengis - top 20 - 48 dorpen - single account eerste 5 maand.
    S4 2009 - Dzjengis - top20 - 1 maand voor eindspel afgehaakt. Fun eraf.
    non-actief geweest van eind 2009 tot 25/2/2011
    Ben 38 - goud geen probleem - bij voorkeur overdag spelend.
    Laatst gewijzigd door Dzjengis : 28-02-2011 om 17:22

Gebruiker

Standaard

Naam account: kom je vanzelf wel achter, top 20.
    Gewest: maakt niks uit
    Volk: germaantjes natuurlijk
    Hoeveel mensen zoek je: alleen maar een nachtspeler, rest is al bezet.
    Speelstijl: effectief farmend.
    Contact manier: gewoon pb'tje op dit forum.
    Account bestaat al op speelwereld: nou en of!
    Overige informatie:

Wij zoeken nog een nachtspeler . Zelf zit ik er elke avond tot 24:00 achter, maar daarna wil ik toch echt slapen, ik ben maar een gewone scholier van 15 jaar. In het weekend wordt het veel later, vaak wel tot een uurtje of 5. Overdag en 's avonds zijn toppietoppie geregeld.
    Wij zijn een heel gezellig triootje (klinkt fout :P) van drie man, en tot nu toe redden we het prima. Twee dagen later begonnen, vorige week prima farmlintje gehaald, nu ook in top 5 farmers.
    Twee kolonisten staan al klaar, 3e komt morgen wel. Tweede feestje is alweer 10 uur bezig. We hebben één van de grootste legers op deze server zeer waarschijnlijk.

Wat verwachten wij van jou:
    - 's Nachts travian spelen, andere tijden is natuurlijk ook altijd gezellig . Ongeveer van 24:00 tot 6:30.
    - Ervaring hebben.
    - Betrouwbaar zijn staat bij ons erg hoog en gewoon een gezellig persoon zijn, die luistert naar anderen en niet gewoon zijn eigen gang gaat. Gewoon een chille gast dus.
    - Je hoeft niet persé goud te kopen, maar dit zou wel erg fijn zijn.

Wat wij jou kunnen bieden:
    Gewoon een super gezellig team van drie gasten, die altijd wel online zijn. Wij hebben samen wel een leuke hoop ervaring, ook altijd leuk. Bij ons niet zoveel werkdruk, zolang je goed je best doet is het allemaal wel prima.
    -r.i.p.-
    Sylvia, wat een geweldige moeder had je kunnen worden
    Elske, ook al was je dan verslaafd, je had een hart van goud
    Omi, je mocht dan klein zijn, maar ik was groter
    'Oma' Hetty, je mocht dan soms heel streng overkomen, je bedoelde het altijd goed

Gebruiker

Standaard Mensen gezocht:)

Naam account: AppelFlap
    Gewest: +-
    Volk: Romeinen
    Hoeveel mensen zoek je: 1-2
    Speelstijl: farmend/agressief
    Contact manier: MSN, IGM, persoonlijk bericht
    Account bestaat al op speelwereld: Ja
    Overige informatie:

Ikzelf heet Melvin, speel het spel al jaren! ben 19 jaar, meestal speel ik germanen, maar ik probeer een keer de romeinen uit. helaas heb ik dus wat mensen nodig want alleen schiet niet echt op.

ben zelf een goudgebruiker, je hoeft van mij niet te kopen, dat doe ikzelf meestal wel

wat ik zoek is dus een actieve farmend iemand,hopelijk 2. graag zoek ik iemand of meerdere voor tijden van 8.00 tot 14.00, en iemand voor sweekends

heb je intresse? laat me het weten!

Greatzz,

Melvin

Gebruiker

Standaard

Naam account: kom je vanzelf wel achter.
    Volk: Gallier
    Hoeveel mensen zoek je: 1/2
    Account bestaat al op speelwereld: Sure
    Overige informatie:

Waarschijnlijk een van de grootste gallier legers tot nu toe op de server. We farmen, maar enkel in ons 7x7, en daarmee haken we al aan met de top 10. We zoeken iemand(en) die ons de top 10 inknallen.

- Ervaring hebben.
    - Betrouwbaarheid
    - Gezelligheid
    - Luisteren naar anderen en niet gewoon eigen gang gaan.

Gewoon een super gezellig team van 2 idioten, die altijd wel online zijn. Wij hebben samen wel een leuke hoop ervaring, ook altijd leuk. Bij ons niet zoveel werkdruk, zolang je goed je best doet is het allemaal wel prima.

Vermeld in je PB zeker:
    - Leeftijd
    - Speelstijl
    - Ervaring
    - Online tijden.

Gebruiker

Standaard

Naam van het account. Vertel ik je wel ( top 10 overval en aanval)
    Gewest. +/+
    Volk. germaan
    Hoeveel mensen je zoekt. 1 of 2 nachtduals
    Speelstijl. Agressief rellend en farmend
    Contact manier. pm en msn

Wij spelen voorlopig met 4 die in de dag actief zijn. Onze speelstijl is zowat hetzelfde en spelen al meerdere servers samen.
    Doel van het account; rellen en plezier maken

Wij zoeken dus nachtduals om nog meer te kunnen farmen; aan goud geen gebrek.
    Liefst wat ervaring of bereid zijn onze stijl te spelen en desnoods te leren.

Heb men 3 duals toch ook goed opgeleid

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -_- Bekijk bericht
    Naam account: kom je vanzelf wel achter, top 20.
    Gewest: maakt niks uit
    Volk: germaantjes natuurlijk
    Hoeveel mensen zoek je: alleen maar een nachtspeler, rest is al bezet.
    Account bestaat al op speelwereld: nou en of!
    Overige informatie:

Wij zoeken nog een nachtspeler . Zelf zit ik er elke avond tot 24:00 achter, maar daarna wil ik toch echt slapen, ik ben maar een gewone scholier van 15 jaar. In het weekend wordt het veel later, vaak wel tot een uurtje of 5. Overdag en 's avonds zijn toppietoppie geregeld.
    Wij zijn een heel gezellig triootje (klinkt fout :P) van drie man, en tot nu toe redden we het prima. Twee dagen later begonnen, vorige week prima farmlintje gehaald, nu ook in top 5 farmers.
    Twee kolonisten staan al klaar, 3e komt morgen wel. Tweede feestje is alweer 10 uur bezig. We hebben één van de grootste legers op deze server zeer waarschijnlijk.

- 's Nachts travian spelen, andere tijden is natuurlijk ook altijd gezellig . Ongeveer van 24:00 tot 6:30.
    - Ervaring hebben.
    - Betrouwbaar zijn staat bij ons erg hoog en gewoon een gezellig persoon zijn, die luistert naar anderen en niet gewoon zijn eigen gang gaat. Gewoon een chille gast dus.

Gewoon een super gezellig team van drie gasten, die altijd wel online zijn. Wij hebben samen wel een leuke hoop ervaring, ook altijd leuk. Bij ons niet zoveel werkdruk, zolang je goed je best doet is het allemaal wel prima.
    @miliyano: gast neem niet mijn tekst over :P verzin je eigen

We zijn niet persé op zoek naar iemand, maar het zou handig zijn als er nog iemand is voor de avond, die wat later opblijft, zo tot 12 à 1 uur en die ook in het weekend kan inspringen. We nemen niet zowiezo iemand aan, maar mocht er iemand zijn met een cv die goed genoeg is, is er een grote kans dat we je uitnodigen . Van deze persoon verwachten we wel wat meer inzet als de nachtsitter.

Het gaat trouwens om het account Mort, afgelopen week een overvallerslintje rang 5, deze week staan we al sinds maandagochtend op rang 1 met afstand. Ook zeer effectief farmend, vegen weinig, ons gaat het vooral om het farmen .

*edit, kijk top 10 aanvalsrang :P
    Laatst gewijzigd door -_- : 03-03-2011 om 17:48
    -r.i.p.-
    Sylvia, wat een geweldige moeder had je kunnen worden
    Elske, ook al was je dan verslaafd, je had een hart van goud
    Omi, je mocht dan klein zijn, maar ik was groter
    'Oma' Hetty, je mocht dan soms heel streng overkomen, je bedoelde het altijd goed

Gebruiker goldplease's schermafbeelding

Standaard

Naam account: secret
    Gewest: rechts boven
    Volk: room mijnen
    Hoeveel mensen zoek je: 1 of meer
    Speelstijl: onbenullig - voor de lol
    Contact manier: pb
    Account bestaat al op speelwereld: JA sinds een week na de start
    Overige informatie: no pressure, gewoon we zien wel. Alleen is maar alleen, ik zou graag 1 of meer spelers erbij hebben. Farmen mag, maar is niet heel belangrijk, dat komt later wel. Je zou mijn account een kijkaccount kunnen noemen. De nieuwe versie ontdekken. Toch groei ik door. Ik zoek een dual vooral voor de luiigheid en een beetje gezelligheid.
    Laatst gewijzigd door goldplease : 08-03-2011 om 17:44

Regels voor berichten