Edit 11-02-12: Extra toevoegingen, foutjes, enz..

Hier alle antwoorden te samen. Heb mijn andere posts gedelete:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ninja Bekijk bericht
Na GROTE, Is er een typfout: Bleef inplaats van Blijf

Wel grappig dat je volgende punt gelijk grammatica is, en dat je de tekst meer dan 1 keer moet overlezen. Maargoed :P

Verder wel goeie handleiding denk ik (Heb zelf nog nooit een handleiding gemaakt).

Edit: Ik vind steeds meer typfouten.. Ik zou het zelf ook maar een keer overlezen.
Nee, lees de zin nog eens. Bleef is verleden tijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAp Bekijk bericht
Is dit een gedeeltelijke Google vertaling ofzo? Staan af en toe rare zinsverbanden en woorden in.

Leuk idee, uitwerking mag nog iets beter
Nee natuurlijk niet, sommige zinnen waren niet echt compleet en moest ik even over nadenken hoe ik die zin het beste formuleer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boear Bekijk bericht
google de tekst maar eens, dit is grotendeels letterlijk gejat van een andere site die idd uit een andere taal komt

Zet dan op zijn minst er nog bronvermelding neer, zo is het gewoon plagiaat.
In je dromen beer. Zo'n handleiding zou hoe dan ook bestaan in het engels, duits of chinees. Ik heb de handleiding zelf geschreven en niet vertaald.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBAN Bekijk bericht
En toen viel ie door de mand

Vertaald zoeken met google vertaler Boear?
oke?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wop Bekijk bericht
Waarom is de reputatie weg? Ik had deze handleiding graag negatief gerept!
Jij bent negatief..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
Hmm doe eens lief. Ondanks de fouten en misschien plagiaat vind ik het toch een bruikbare handleiding...
Bedankt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fearmenl7 Bekijk bericht
Ja, dat is misschien zo, maar is de bedoeling van deze handleiding nou niet net (deels) om dat tegen te gaan?
Is gedaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DePP Bekijk bericht
Om eerlijk te zijn ben ik het met het commentaar eens, als je een handleiding als deze maakt hoort hij perfect te zijn, niet uitgebreid, maar als handleiding perfect. Dit is dus de moeilijkste handleiding om te maken
Zie boven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lama! Bekijk bericht
Spelt :P (3e persoon evgaat altijd met een „t” op het einde)

Maar ik heb je handleiding niet doorgelezen, maar vertel eens DavidB, heb je hem helemaal 100% zelf gemaakt? Want daar ben ik nu wel nieuwsgierig naar ^^
Ja, ik heb deze zelf gemaakt. En ik zal er ook altijd nieuwe punten of belangrijke zaken in zetten om het wat Up-To-Date te houden.

David