Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Overstappen van account

Gebruiker fearmenl7's schermafbeelding

Standaard Overstappen van account

Beste lezers,

Ja - ik heb de zoek gebruikt en de FAQ bekeken, er staat veel over overstappen vanaf soloaccounts naar nieuwe accounts of bestaande accounts, maar dit is een andere situatie waar ik graag zekerheid over wil hebben. Een situatie waarin ik zelf wel een idee heb, maar waar ik graag zekerheid over wil omdat er natuurlijk een ban op het spel staat ^^

Ik speel momenteel op een dualaccount waarvan ik niet de eigenaar ben. Ik wil misschien overstappen naar een ander account op dezelfde server dat op het moment nog een solo is. Ik vroeg me af wat nu precies de regels zijn, hoe moet ik dit aanpakken?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag!

Met vriendelijke groet,
    fearmenl7

Retired

Standaard

Meld het aan de SH van je server , zodra die toestemming geeft kan je zonder problemen overstappen. Echter mag je onder geen beding meer in loggen op je oude account en doet de account eigenaar van je oude account er verstandig aan zijn wachtwoord te wijzigen. Zorg ook dat je wachtwoord niet meer op je pc staat opgeslagen zodat je ook niet perongeluk op je oude account kan inloggen.

Gebruiker fearmenl7's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Dragon Bekijk bericht
    Meld het aan de SH van je server , zodra die toestemming geeft kan je zonder problemen overstappen. Echter mag je onder geen beding meer in loggen op je oude account en doet de account eigenaar van je oude account er verstandig aan zijn wachtwoord te wijzigen. Zorg ook dat je wachtwoord niet meer op je pc staat opgeslagen zodat je ook niet perongeluk op je oude account kan inloggen.
    Tof. Dankjewel voor je antwoord!

Soortgelijke discussies

1. Alliantie: Overstappen en top-10 punten
    By oli4tje in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 18-11-2010, 17:06

Regels voor berichten