Oké, dus tijdje geleden viel ineens even de stroom uit, en ik moest alles dus weer opnieuw opstarten, echter nu ik probeer mIRC weer ook die op te starten, ineens lukt het niet meer. Normaal krijg ik die "Exit" een paar keer en dan kom ik wel binnen, maar heb het nu al heel vaak geprobeerd en nog steeds krijg ik die, leidt mij ertoe te denken dat het volgens mij nooit meer gebeurd.
Heeft er iemand soms tips of wat dan ook te doen, want de Java Chat doet het ook niet, een of andere error, dus ik kan helemaal niet op de Travian IRC Chat meer. Anders geef ik het op en probeer ik ChatZilla of wel iets anders dan mIRC als het echt moet, maar alle scripts en opties van mIRC ben ik dan kwijt.
Edit: zie #travian.nl, maar de vraag blijft indien het nogmaals voorkomt <_<. In kort, net nadat ik deze topic had aangemaakt, bleef ik het proberen, en toen deed die het wel (na 20 maal ofzo achter elkaar te mislukken), ik laat de topic toch maar staan, want misschien gebeurd het nogmaals en is dit op een bepaalde manier te voorkomen.