Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: [Probleem] continu "Exit" ipv "Continue" bij startup

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Question [Probleem] continu "Exit" ipv "Continue" bij startup

Oké, dus tijdje geleden viel ineens even de stroom uit, en ik moest alles dus weer opnieuw opstarten, echter nu ik probeer mIRC weer ook die op te starten, ineens lukt het niet meer. Normaal krijg ik die "Exit" een paar keer en dan kom ik wel binnen, maar heb het nu al heel vaak geprobeerd en nog steeds krijg ik die, leidt mij ertoe te denken dat het volgens mij nooit meer gebeurd.

Heeft er iemand soms tips of wat dan ook te doen, want de Java Chat doet het ook niet, een of andere error, dus ik kan helemaal niet op de Travian IRC Chat meer. Anders geef ik het op en probeer ik ChatZilla of wel iets anders dan mIRC als het echt moet, maar alle scripts en opties van mIRC ben ik dan kwijt.

Edit: zie #travian.nl, maar de vraag blijft indien het nogmaals voorkomt <_<. In kort, net nadat ik deze topic had aangemaakt, bleef ik het proberen, en toen deed die het wel (na 20 maal ofzo achter elkaar te mislukken), ik laat de topic toch maar staan, want misschien gebeurd het nogmaals en is dit op een bepaalde manier te voorkomen.
    Laatst gewijzigd door Kraken : 22-01-2011 om 18:21

Gebruiker Yamotos's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het ook wel eens, dan werkt mIRC even niet vanwege het niet aanschaffen en einde van mijn proefperiode. Als ik dan elke keer Exit krijg, wacht ik meestal gewoon enkele uurtjes en werkt het later weer. Soms kan het ook enkele dagen duren, maar als het weer werkt, doet hij het ook een tijdje weer.

Een oplossing kan natuurlijk een licentie kopen zijn.

/AciD: oplossing aangepast.
    Laatst gewijzigd door AciD : 23-01-2011 om 11:29
    Ja, ik ben er weer! :-)

Gebruiker

Standaard

Ik heb er soms ook last van, maar ik heb nu iets gevonden dat bijna altijd werkt. Vlak nadat je de 1e continue geklikt hebt, komt er exit te staan. Die exit moet je dan omcirkelen met je pointer en dan komt er bij mij altijd (tot nu toe) weer continue te staan.
    Dus misschien heeft dat te maken met de plaats van je pointer, omdat maar op een plek "de geheime knop" zit om op continue te drukken.

Gebruiker Theiz's schermafbeelding

Standaard

Ik druk meestal bij de eerste keer registeren/continue een keer op registreren. Ik registreer dan natuurlijk niet maar hij opent wel de registratiepagina. In het tweede scherm veranderd exit dan meestal meteen weer in continue.

Geen idee of het toeval is maar het werkt tot nu toe altijd....
    http://img709.imageshack.us/img709/1469/olifant.png

11/12 S7 Pink * 11/12 S5 Govie * 10/11 S1 Konijn (TwitTwit) * 09/10 S1 Morrigan (MM) * 08/09 S3 Theiz (BFD) * 08/09 S4 Theiz (Sesamstraat - Fris)

Gebruiker lovely's schermafbeelding

Standaard

Het omcirkelen helpt niet. Op register klikken ook niet.

Your evaluation copy of mIRC has
    expired.

You have been using mIRC for 1314
    days, which is beyond the
    evaluation period.

If you like mIRC, you can register
    with a discount right now by clicking
    here
    .

is wat ik krijg. Niet zo leuk dus. Iemand nog ideeen?:") ik heb namelijk geen zin om weer een crack uit te proberen of om mIRC licentie te kopen :")
    Me, Your ex-spamqueen (a) NO I AM NOT A SPAMQUEEN!
    Miss you all xxxxxx
    ( verder nog ex-ircer, camorriaan, Travian Support, travianmeetingcrew, 2e plaats beste ircer 2008, laatste plaats grootste spammer@irc2009,enz Alle vragen zijn altijd welkom

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

Heel spastisch op de eerste continue blijven klikken voordat hij naar de 2e popup gaat ging bij mij meestal wel goed. Maar ik denk dat het niet echt invloed heeft gehad ^^

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

$ 20 voor life time licentie... Dat is inmiddels zo'n € 17,00.
    Vrek :P
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten