Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 64

Discussie: Bijzondere Sporten

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Ineens voel ik me niet meer zo idioot Fiets elke dg 2 uur en 50 km, maar is allemaal vlak zo ongeveer, dus geen kunst aan...

Gebruiker Omerta's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik,ik en ik Bekijk bericht
    Ineens voel ik me niet meer zo idioot Fiets elke dg 2 uur en 50 km, maar is allemaal vlak zo ongeveer, dus geen kunst aan...
    Dat is 56,6 kilometer..?
    Follow da leader leader leader follow da leader!

Standaard

56,6? Hoezo dat dan?

Standaard

56,6? Hoezo dat dan?
    Omgerekend er vanuit gaande dat je 20 km/uur fietst
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Standaard

Lol... Nee, geen 20 kilometer per uur, reken maar eerder dus op een gemiddelde van 25 kilometer per uur en daarom fiets ik er dus 2 uur over

Gebruiker blackheart's schermafbeelding

Standaard

Mijn sport is het bekende beerpong.

waarin hier de regels worden uitgelegd

http://www.youtube.com/watch?v=8oIZ9bZoi3c
    Slachtung, Slachtung, Slachtung Fiande!

Heerlijk Helder Je weet wel

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door galibamba Bekijk bericht
    Voor veel mensen een onbekende sport, terwijl iedereen weet wat het is: Drummen.
    Ik doe aan drummen, vrij veel ook.. En zeker op wat hoger niveau kun je dit zeker een sport noemen!
    Zo is er eens een test geweest met een proffesioneel drummer die een optreden had van anderhalf uur, en een proffesioneel voetballer die een wedstrijd had, eveneens van 90 minuten.
    Hierbij werd bij beide personen de hartslag enz gemeten, en deze waarden waren bij beide ongeveer even hoog. Concluderend uit het feit dat een proffesioneel drummer vaak veel vaker moet optreden dan een proffesioneel voetballer, zou drummen dus zwaarder zijn dan voetballen.
    Dat merk ik zelf ook, als ik hier thuis met de koptelefoon op uit mijn dak ga kan ik na een uurtje ook mijn shirt uitwringen, en toen ik begon met dubble-bass (waarbij je je benen veel gebruikt) had ik ook heel veel last van spierpijn in bovenbenen en onderbuik

Veel mensen hebben er nooit van gehoord dat drummen een sport is, maar dat is het dus zeker wel

Vond ik wel het vermelden waard

Je hebt gelijk, ik vind het een sportprestatie zoals drummers minutenlange waanzinnige soli kunnen geven.
    Vind mud wrestling ook een sport, is inspannend en leuk en je hebt een dol enthousiast publiek en nooit geen relletjes, ook niet onbelangrijk.
    Maar dames hockey blijft sport nummer 1 voor mij, maar is geen vreemde sport.
    Laatst gewijzigd door Candice : 11-02-2011 om 09:22

Gebruiker Omerta's schermafbeelding

Standaard

56,6? Hoezo dat dan?
    Omdat ik 30 minuten naar school fiets, en zo kon ik jouw afstand uitrekenen (A)
    Nou ga ik niet alleen van mijn snelheid uit, maar van iedereen die die afstand fietst hier naar school
    Follow da leader leader leader follow da leader!

Gebruiker lolspek's schermafbeelding

Standaard

Het is niet echt een sport die ik regelmatig beoefen, maar voor de teaambuildig in ons hockeyteam gaan we om de twee maanden gaan onderwaterhockeyen, serieus, het is een veel te grappige sport waarvoor je nog eens liters longinhoud nodig hebt. Respect als je dit op een redelijk niveau kan spelen.
    handtekening? Ben ik dan zo beroemd O-0.
    this is bunny, copy bunny into your profile and help him to dominate the world of travian.
    (\__/)
    (O.o )

Gebruiker Corfu's schermafbeelding

Standaard

hahaha altijd leuk he

Ik ken geen vreemde sporten eigenlijk, behalve de trap op en af rennen
    BAX (Bosnische Speedserver) - Corfu

Regels voor berichten