Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 64

Discussie: Bijzondere Sporten

Gebruiker fearmenl7's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berry-12345 Bekijk bericht
    Ook korfbal? Welke club/ welk team?
    Hier nog een korfballer (Antilopen, Leusden) ^^
    Helaas vind ik korfbal niet zo'n bijzondere sport eigenlijk, dus als we daarover willen kleppen moet dat denk ik in een nieuw topic ^^

Een meer bijzondere sport is bijvoorbeeld Kanopolo, lijkt mij wel grappig... Als ik het kon dan. Een vriend van mij deed het tot kort geleden. Het is een soort combinatie van kanoën en waterpolo, best grappig. Helaas ben ik niet zo sterk in de kajak

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berry-12345 Bekijk bericht
    Ook korfbal? Welke club/ welk team?
    Sporting Delta Dordrecht B5
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Gebruiker

Standaard

Ik doe aan paardrijden, nu net een jaartje
    Ik zat eerst op een pony van 4, totdat die me eraf gooide en ik mijn arm brak, toen hebben ze me op een pony van 16 geplaatst waarvan ze dachten dat ie rustig was. (Maar wel heel lief)
    Ik wil als ik beter ben gaan springen..

EDIT: Niet heel bijzonder denk ik...?
    "I am cool. I say that without a hint of modesty, for it is the truth. Maybe not the truth of which you were thinking, but I cannot help it if you misunderstand me. I am cool, cold, icy, chill, there are hundreds of words to describe me, but what I really am is Death."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ninoo Bekijk bericht
    Ik doe aan paardrijden, nu net een jaartje
    Ik zat eerst op een pony van 4, totdat die me eraf gooide en ik mijn arm brak, toen hebben ze me op een pony van 16 geplaatst waarvan ze dachten dat ie rustig was. (Maar wel heel lief)
    Ik wil als ik beter ben gaan springen..

EDIT: Niet heel bijzonder denk ik...?
    Jij deed toch ook aan Caviarijden? (A)
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Gebruiker

Standaard

@ Nogniks: Nee... Dat doen alleen mannetjes cavia's (A)

Gebruiker Arathorn's schermafbeelding

Standaard

Ik doe aan rugby, net als broer travian Speel zelf de flankerpositie in de scrum, maar heb ook hele tijd wing gestaan.
    Trouw lid van de Ottema Fanclub!

Gebruiker C Robinho's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arathorn Bekijk bericht
    Ik doe aan rugby, net als broer travian Speel zelf de flankerpositie in de scrum, maar heb ook hele tijd wing gestaan.
    Wat betekent dat precies, een scrum?
    In war, resolution; in defeat, defiance; in victory, magnanimity

Gebruiker Arathorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C Robinho Bekijk bericht
    Wat betekent dat precies, een scrum?

Dan moeten na een overtreding van elk team acht spelers tegenover elkaar gaan staan, wordt er een bal ingeworpen via de zijkant en moeten ze proberen de bal naar hun eigen kant te schoppen.

Filmpje
    Trouw lid van de Ottema Fanclub!

Gebruiker Rezelman's schermafbeelding

Standaard

Naast het openzee roeien dat ik doe, ben ik ook een groot voorstanders van de alombekende studenten sprorten die niet geheel onpopulair zijn onder andere bevolkingsgroepen. Maar de top der top is toch alleen te vinden onder studentikoos Nederland.

• Zo heb je de sport bras jezelf de kamer in of de variant bras iemand zijn kleren uit.
    • Swientje tikken is wederom een onderdeel waar je pas na veel oefening erg veel kan scoren! Maar hier liggen gevaarlijke ziektes op de loer, dus pas op met jezelf en denk soms ook even aan je lichaam!
    • Langeafstandiergooien. Wederom een sport waar jaren van oefening leid tot pure perfectie. Met de afstanden 15m, 25m en 50m is iedere keer een andere werkwijze van toepassing, waardoor je goed moet kunnen inzien hoe je worp zal moeten zijn. Om het nog moeilijker te maken kan je het bierbekertje voller maken, met 2 tegelijkertijd gooien of voor de expert maar eigenlijk onmogelijk het treetje mikken. Dit alles in combinatie met bewegende en denkende doelwitten die vaak het bier proberen te ontwijken. Het doel is daarom om met jouw ene worp het doelwit te verrassen met bier over zich heen. Hierbij hoeft het bekertje het doelwit niet te raken. Zoals bovenstaande bewijst is dit een zeer strategische en dure, dus elite sport!
    • Als laatste is er nog het onderdeel vespissen waar geen eer te behalen is als je geen sterke blaas hebt om druk op te bouwen. Deze sport wordt vooral door lichamelijke aspecten gewonnen en is daardoor niet te winnen met een zwakke blaas en de behoefte om alleen te plassen.
    Het vermijden van al het foute gedrag,
    Het ondernemen van het goede,
    En het ontwikkelen van je eigen geest;
    Dit is de leer van de Boeddha's.

Gebruiker Omerta's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamkaas Bekijk bericht
    Remmen zijn voor mietjes. Mijne zijn al 2 jaar kapot
    eensch. Ik heb alleen een voorrem die werkt. Lichtelijk.
    Sinds een halfjaar. Elke dag >24km fietsen
    Follow da leader leader leader follow da leader!

Regels voor berichten