Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 112

Discussie: Discussie wijzingen forum

Gebruiker Hamkaas's schermafbeelding

Standaard Discussie wijzingen forum

Discussieer hier over http://forum.travian.nl/showthread.p...787#post867787

Ik snap hem tranqer

Ik vind het eigenlijk wel goed zo.
    Dat reputatie systeem boeide me niet veel maar ik wil wel mijn bewegende avatar houden!

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Gebruiker jeweetzeluf's schermafbeelding

Standaard

Flikker dan gewoon het hele rep systeem eraf.
    Nu word het een grote hielenlikkerij (is dat een woord) bij de mods. Het rep systeem hoe die was is ook niet alles, maar dit is helemaal niets.
    Laatst gewijzigd door jeweetzeluf : 20-01-2011 om 13:56
    |JOUW tekst kan HIER staan! Pm|

Standaard

Tja het is wel jammer dat als je meer rep krijgt je meer functies ontgrendeld (begrijp ik dit goed?)

Geef ze dan gewoon aan alle gebruikers meteen

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

Wat betreft de reputatie: hoeveel is een flink aantal reppunten?
    Dan weet iedereen tenminste hoe hard ze nog moeten slijmen bij de crew voor ze van die extra features gebruik kunnen maken ^^

Betreffende die wedstrijden: kunnen forumgebruikers die niet op .nl spelen hun eventuele goudprijs niet omruilen in iets nuttigs zoals bier of whisky of iets dergelijks?

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Standaard

Reputatie wordt alleen gegeven voor goede travian gerelateerde posts die een bijdrage leveren aan het forum en spel.

Dus voor posts als "Tosha is geweldig" krijg je geen reputatie, wel als je een mooie handleiding schrijft of met een fantastisch idee komt

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Brouwer van dienst Kingslayer's schermafbeelding

Standaard

En ik kan me wel voorstellen dat elk crew-lid zoiets altijd objectief zal beoordelen.

Slijmen bij de crew zal dus wel degelijk gebeuren (dat zit gewoon in de aard van sommige mensen) en in een aantal gevallen zal het nog helpen ook (human nature again).

Ik ben een n00b! Een n00b zeg ik u!

Standaard

En mijn inbox zit vol fijn

Dus reputatie is nu zeg maar gereset?

Gebruiker Arathorn's schermafbeelding

Standaard

NEEEEEE!!! Niet mijn grote privéberichten map! Stommerds nu moet ik weer allemaal berichten weg gooien :-( De rest zal me een worst zijn
    Trouw lid van de Ottema Fanclub!

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Ok, prima, dank voor de duidelijkheid. En dat geslijm bij de crew waar iedereen bang voor is, is toch makkelijk tegen te gaan met negatieve rep

NOg ff een vraagje: ik heb gisteren in het topicdeel over serieuze discussies een nieuw discussieonderwerp aangedragen. Ik heb er begrip voor dat nieuwe onderwerpen eerst gekeurd worden, maar hoelang duurt dat? En stel dat het onderwerp niet geplaatst wordt, krijg ik dat dan ook nog te horen?

Standaard

Mijn priveberichten zitten nu ook vol lol.
    Niet dat het erg is, want ik verwijder toch alles in één keer, en er zitten toch geen belangrijke berichten in.

Wel jammer dat mijn verrotte reppaneel nu weg is, het zag er zo leuk uit. Helemaal vervormd

Overigens vind ik het niet erg dat het rep-systeem weg is, al heb ik nog wel dat wanneer ik nu soms een post zie ik, en ik wil het waarderen dat ik met mijn muis nog automatisch naar die hoek toe ga XD
    Word ff afkicken
    En lekker voor Yurg...

vraag: Kunnen mods ook negatieve rep geven nu, want tja dan wint Yurg zeker meteen weer

Toevoeging: Misschien is het leuk om een portal te maken, als je het forum binnenkomt. Dus als je op forum.travian.nl komt je bij een portal komt waar de nieuwste topics staan, links, regels, en dergelijke.
    /me heeft dat namelijk ook op een forum gezet, en het is nogal overzichterlijk
    Laatst gewijzigd door Niue : 20-01-2011 om 14:21

Soortgelijke discussies

1. Het 'Travian discussie' forum
    By ToySoldier in forum Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 24-02-2010, 10:32

Regels voor berichten