Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 112

Discussie: Discussie wijzingen forum

Gebruiker Dragon Lady's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNC` Bekijk bericht
    Geen idee hoe ze dat gaan realiseren.. Dat wordt een geklungel met de rechten denk ik
    Trouwens als je enkel communiceert met de betrokken mod, kan het evengoed terug in PM?
    Als je het doormiddel van een topic doet, creëer je een soort commenbox waar vorige bans ook nagekeken kunnen worden.

Voor de crew zal het iig overzichtelijker kunnen worden. Mits het goed aangepakt wordt.

Ik persoonlijk vind de opmaak van een PM, vierkant in vierkant erg onoverzichtelijk worden.
    ^_^ Yucko lover ^_^

Standaard

Het gebande gebruikers forum is communicatie met alle mods en de FA's... dus als je liever 1 op 1 met de mod alleen spreekt, is PM nog altijd beter. Als je een open discussie wilt met alle mods en FA's, kun je dat forumdeel een topic openen. Het is aan de gebruiker of hij/zij daar gebruik van wilt maken of niet, het is niet verplicht.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker BTBAM's schermafbeelding

Standaard

Neeeee, hoe moet ik ooit nog zoveel rep krijgen op een forum waar ik nog amper kom?
    Tosha is lief

Nee, gekheid, ik ben voor de veranderingen, allemaal. Al mocht het reputatiesysteem wat mij betreft ook gewoon de vuilnisbak in.

Gebruiker zigster's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yucko Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel rep er nu verdwenen is in 1x
    ik denk dat al die -rep van Yurg het behoorlijk gelijk trekt:P
    'll:BrieTosti's maak je in een Tosti-ijzer!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theta! Bekijk bericht
    Het reputatiesysteem is al vaker het onderwerp van discussies geweest. Instellen, afschaffen of aanpassen is vaker geopperd. Het doel was, als ik me niet vergis, kwalitatief verbeterde posts op het forum. Reputatie zou dan de beloning zijn. Alleen is dit nogal lastig te beoordelen en dan ook enorm subjectief. Ik heb al eerder twijfels gehad bij het systeem, het levert niet zoveel meer kwaliteit op. Eerder meer niet-zo-heel-nuttige handleidingen. Ik denk wel dat crew minder snel het gezegde 'oog om oog, tand om tand' zal aanhouden, zoals nog wel eens gebruikelijk was bij de meer jeugdige forumgebruikers.

Maar nu alleen de crew nog punten geeft (en hier geen dagtaak van wil maken uiteraard ) vraag ik me af of het systeem uberhaupt nog wel de moeite waard is? Ik zie er niet echt een voordeel in.

Edit: @hierboven: waarom gaat Travian hollend achteruit? Alleen omdat het 'oude' reputatiesysteem weg is?
    QFT. Goed om je hier nog te zien Theta!, dan is het forum toch nog niet hopeloos ten onder gegaan .

Ik vraag mij wel af wat het ophef over reputatie is? Later ga je toch ook niet aankloppen met je CV van kijk, ik had zoveel +repjes op 't travian forum :').

Gebruiker Goeie Moggel's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mala Bekijk bericht
    Ik vraag mij wel af wat het ophef over reputatie is? Later ga je toch ook niet aankloppen met je CV van kijk, ik had zoveel +repjes op 't travian forum :').
    Wat is dat nou voor onzinnig voorbeeld dat je daar nou geeft? Ik doe het forum voor de lol, en om IRL nou sowieso te gaan patsen wat je allemaal wel niet kan op de pc vind ik dom..

Gebruiker jeweetzeluf's schermafbeelding

Standaard

Niet als je ICT-er bent
    |JOUW tekst kan HIER staan! Pm|

Standaard

Is dit ook een wijziging van het forum:
    Ik kan weer Speler Introducties zien!? Dat de crew het aandurft...

Gebruiker redsquareinnovation's schermafbeelding

Standaard

Op zich vind ik de wijziging van het reputatiesysteem een goed plan. De argumenten die de crew aanhaalt kloppen, het werd van alle kanten misbruikt, wraak, e.d. Het enige minpunt, wat ik een behoorlijk groot minpunt vind, is dat vroegere forumgebruikers die veel hebben bijgedragen aan het forum nu hun gezag op een manier kwijt zijn.
    Vroeger kon men zien, waw, die persoon heeft veel reputatie en is vroeger een 'groot figuur' geweest op het forum, nu is het een zoveelste persoon in een rij van anonieme gebruikers.

Dit is echt jammer. De erkenning die de modale forumgebruiker deze personen had gegeven is verdwenen. Vroegere inspanningen die mooi weergegeven werden aan de hand van het aantal blokjes zijn nu niet meer. Maar zoals Tosha al zegt zijn er ook vele personen zijn met een enorm aantal blokjes die die eigenlijk niet verdienen, die gewoon overal rondspammen en via vriendjespolitiek veel reputatie halen.

Het nieuwe systeem is dus een verbetering maar doet het verleden van vroegere gebruikers weinig eer aan. Mss een 'in memoriam' topic opstarten voor mensen die prachtige handleidingen hebben geschreven, geniale ideeën hebben verzonnen, prachtige spellen hebben opgestart, ...? Want niet enkel de crew haalde zich af en toe eens op aan de reputatie en de erkenning maar ook de modale forumgebruiker. (ik beschouw mezelf als modaal ) Ok, misschien bekijk ik het nu nogal dramatisch maar ergens vind ik het bijzonder jammer.

-RSI-
    Laatst gewijzigd door redsquareinnovation : 21-01-2011 om 15:41

Gebruiker Hamkaas's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goeie Moggel Bekijk bericht
    Wat is dat nou voor onzinnig voorbeeld dat je daar nou geeft? Ik doe het forum voor de lol, en om IRL nou sowieso te gaan patsen wat je allemaal wel niet kan op de pc vind ik dom..
    Dan vind ik jou dom. Als ik niet pats met wat ik op de pc kan krijg ik geen baan

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Soortgelijke discussies

1. Het 'Travian discussie' forum
    By ToySoldier in forum Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 24-02-2010, 11:32

Regels voor berichten