Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 tot 36 van 36

Discussie: muziekproducenten/DJ's

Gebruiker BTBAM's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter! Bekijk bericht
    Ik heb nergens vermeld dat het onmogelijk is om dubstep te maken met FL. Ik zei enkel dat het geen praktisch programma is om dubstep te maken. Dat er dus artiesten zijn die goede dubstep kunnen maken met FL zal ik niet in twijfel trekken. Het is mogelijk, maar er zijn zoveel betere programma's
    Het merendeel gebruikt het nochtans, zeker als je begint producen. Anders is Reason van proppellerhead een goeie keuze, daar heb ik tot nu toe mee gewerkt.

Standaard

Ik heb in het grijze verleden in de slagwerksectie van het Hoeksche Waards Philharmonisch gespeeld en in de drumband en fanfare van het Blijswijkse Cresendo.

Ik heb woodblock, triangel, tambourijn, grote trom, bekkens, klokkenspel en pauken bespeeld.

Geen conservatoriummateriaal, maar het helpt wel in mijn werk waar ik toch veel met kunstenmakers te maken heb. Zou nu ook absoluut niet meer kunnen want mijn polsen lijken wel vastgeroest.

Met het HWPh heb ik een CD gemaakt in 1993 waar ik ergens op de voorkant nog te herkennen ben.

Als DJ ben ik op een lokale piraat actief geweest en draai ik nog wel eens een muziekprogramma in elkaar uit de terabyte aan mp3's die ik op een harde schijf heb staan. Ik rommel wat met SAM broadcaster, probeer het een en ander uit met wat diverse audioprogramma's en heb een mooie studiomicrofoon. Misschien dat ik er ooit nog wel wat mee doe.

Goh, wat een leuk item eigenlijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door George Smith Patton
    Het doel van oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxyhearts|Herake Stapper Bekijk bericht
    Ik heb in het grijze verleden in de slagwerksectie van het Hoeksche Waards Philharmonisch gespeeld en in de drumband en fanfare van het Blijswijkse Cresendo.

Ik heb woodblock, triangel, tambourijn, grote trom, bekkens, klokkenspel en pauken bespeeld.

Geen conservatoriummateriaal, maar het helpt wel in mijn werk waar ik toch veel met kunstenmakers te maken heb. Zou nu ook absoluut niet meer kunnen want mijn polsen lijken wel vastgeroest.

Met het HWPh heb ik een CD gemaakt in 1993 waar ik ergens op de voorkant nog te herkennen ben.

Als DJ ben ik op een lokale piraat actief geweest en draai ik nog wel eens een muziekprogramma in elkaar uit de terabyte aan mp3's die ik op een harde schijf heb staan. Ik rommel wat met SAM broadcaster, probeer het een en ander uit met wat diverse audioprogramma's en heb een mooie studiomicrofoon. Misschien dat ik er ooit nog wel wat mee doe.

Goh, wat een leuk item eigenlijk
    wat voor microfoon heb je?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTBAM Bekijk bericht
    wat voor microfoon heb je?

Hij is niet spectaculair of duur, maar hij voldoet voorlopig prima. Het is een Ion U Cast Alesis USB microfoon met nierkarakteristiek en on mic volumeregeling.

Hij ziet er zo uit (excuses voor de wat grote afbeelding)
    Afbeelding microfoon
    Het doel van oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxyhearts|Herake Stapper Bekijk bericht
    Hij is niet spectaculair of duur, maar hij voldoet voorlopig prima. Het is een Ion U Cast Alesis USB microfoon met nierkarakteristiek en on mic volumeregeling.

Hij ziet er zo uit (excuses voor de wat grote afbeelding)
    Afbeelding microfoon
    een condensatormicrofoon? Heb je voldoende fantoomvoeding ? Of sluit je hem aan op een externe kaart?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BTBAM Bekijk bericht
    een condensatormicrofoon? Heb je voldoende fantoomvoeding ? Of sluit je hem aan op een externe kaart?
    Gewoon een USB aansluiting. Dus voeding via USB. Werkt prima, ziet er leuk uit en had geen slecht prijsje.

Als je een keertje de kwaliteit wil horen, moet je maar eens op Skype aanpesten dan kun je het horen.

Regels voor berichten