Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 26 van 26

Discussie: geen irc op school

Gebruiker Nieknikey's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yucko Bekijk bericht
    Zo was er de keer dat ik een machine gelockt had omdat ik even naar het toilet moest, kwam ik terug en had iemand die machine domweg uitgezet en weer aangezet omdat hij per se die ene machine wilde hebben (dat er nog bijna 10 anderen ongebruikt waren en ik toen mijn hele werk kwijt was deed er niet toe ). Daarop ben ik in een ander lokaal gaan zitten en heb na 30 min. zijn machine vanaf afstand gereboot zodat hij ook opnieuw kon beginnen Het mooiste is dat de melding sprak van "Administrator" waarna die persoon dus verhaal ging halen bij de systeembeheerder.
    Op dit moment mis ik dus echt de +1 reputatie knop. Wat een geweldige streek
    Ex-crew
    Nieknikey IRC:[irc]Nieknikey[/irc] MSN:MSN Status
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IRC
    [12:10:59] <Themenace> Alweer een pro crew weg

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Haha, achja, sommige scholen.. :P

Wij hebben onze eigen manieren om pc's bruikbaar temaken. (of onbruikbaar voor onze ICT-ers zogezegd).

Zorgen dat PC vanaf CD kan booten -> Windows Vista /7 installeren op nieuwe partitie -> BIOS boot sequence veranderen (dus herstel CD van ICT-ers kan niets uithalen^^) -> BIOS password erop..

Ze hadden de grootste moeite erdoorheen te komen. Al zijn veel mobo's te resetten met het weghalen van het CMOS batterijtje, of kortsluiten van 2 pinnetjes. :')
    Ze werken nu overigens wel met een betere firewall.. dus niet alles werkt meer zoals wij het willen in windows vista opstelling.. (eerst hadden we zowat ongelimiteerd internet) :P

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nieknikey Bekijk bericht
    Op dit moment mis ik dus echt de +1 reputatie knop. Wat een geweldige streek
    Helemaal mee eens ;P

Gebruiker Nieknikey's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultiprosan Bekijk bericht
    Ze hadden de grootste moeite erdoorheen te komen. Al zijn veel mobo's te resetten met het weghalen van het CMOS batterijtje, of kortsluiten van 2 pinnetjes. :')
    Haha... dat doet me denken aan vorig jaar toen ik een systeembeheerder tegen kwam op de gang. Ik vroeg wat het BIOS wachtwoord was van de laptops die we op school hebben. Zegt die man: "Die geef ik je niet omdat je dan gaat zitten klooien in 't bios. En zonder dat bios wachtwoord kun je niet in het bios, dat geldt voor alle pc's hier op school." Zo gezegd zo gedaan, met informatica kregen we toevallig pc's uit elkaar draaien
    Wat leuk dat daar de CMOS reset jumper zat. Batterij eruit, cmos jumper erin, batterij erin, power on, klaar is kees. Weg bios wachtwoord
    Ex-crew
    Nieknikey IRC:[irc]Nieknikey[/irc] MSN:MSN Status
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IRC
    [12:10:59] <Themenace> Alweer een pro crew weg

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Alhoewel ik de verhalen spannend vind, kunnen we het weer betrekken op irc op school ^^
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker lovely's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampirequeen Bekijk bericht
    Ik vind het altijd erg gezellig op irc, dus in mijn eindeloze tussenuren wil ik daar ook wel eens op, alleen kan dat niet!
    Als ik irc open, krijg ik wel gewoon het chat-scherm, maar dan staat er:

[11:31] Unable to connect : java.net.ConnectException : Connection refused: connect

Het lijkt er dus op of er iets van java geblokkeerd wordt ofzo, maar ik heb gewoon aangeklikt dat dit veilig is en gewoon z'n gang mag gaan... Iemand enig idee hoe ik mijn tussenuren (semi-)nuttig kan besteden met irc??
    probeer eens www.veiliginternettenopschool.nl .. ik hou echt van die site :P

Edit: ik zie dat anderen al een oplossing hadden gegeven, maar iig voor de anderen die met geblockte site probs zitten..:P
    Me, Your ex-spamqueen (a) NO I AM NOT A SPAMQUEEN!
    Miss you all xxxxxx
    ( verder nog ex-ircer, camorriaan, Travian Support, travianmeetingcrew, 2e plaats beste ircer 2008, laatste plaats grootste spammer@irc2009,enz Alle vragen zijn altijd welkom

Regels voor berichten