Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 26

Discussie: geen irc op school

Gebruiker

Standaard

Kan ik ook op IRC als ik soms wel en soms niet op school zit? Of is dat verboden?

Gebruiker vampirequeen's schermafbeelding

Standaard

ligt eraan of jou school dat verboden heeft he:P
    Sm0ke0ut gaf net wel 2 leuke linkjes waarvan iig de 1e bij mij op school werkt :
    http://webchat.fayntic.com/ en http://www.mibbit.com/

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Ahja, middelbare school. Altijd leuk zo'n geweldig beveiligd systeem, waarbij iedereen elkaars computer kon laten sluiten met een andere computer
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Scholen zijn over het algemeen wel iets beter beveiligd.

Overigens; mocht IRC niet werken, het is het proberen waard een andere browser te gebruiken. Daarmee omzeilden wij vroeger de blokkeringen. Helaas is onze school overgestapt op een ander systeem..

Gebruiker Nieknikey's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door otterman Bekijk bericht
    Ahja, middelbare school. Altijd leuk zo'n geweldig beveiligd systeem, waarbij iedereen elkaars computer kon laten sluiten met een andere computer
    Heb onlangs nog gezeik gehad omdat we met 4 man het hele systeem hebben gekraakt. We konden in iedere netwerkschijf zitten dus ook die van leraren. Helaas vond iemand het nodig om in een lerarenschijf een kladblokbestandje te zetten met de tekst "Niek was here."
    Ex-crew
    Nieknikey IRC:[irc]Nieknikey[/irc] MSN:MSN Status
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IRC
    [12:10:59] <Themenace> Alweer een pro crew weg

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nieknikey Bekijk bericht
    Heb onlangs nog gezeik gehad omdat we met 4 man het hele systeem hebben gekraakt. We konden in iedere netwerkschijf zitten dus ook die van leraren. Helaas vond iemand het nodig om in een lerarenschijf een kladblokbestandje te zetten met de tekst "Niek was here."
    Lol da's een aardige bazenstreek, kraken en het kladblokje Bij ons als je in de adresbalk scheldt omdat je een site niet op mag komt de systeembeheerder je pc opzoeken om je uit te leggen dat je ook gewoon naar hem toe kan lopen als je vindt dat een site onterecht geblokkeerd is
    Ook had iemand ooit de fout gemaakt de schoolsite op een gewone computer in bewerk-modus te laten staan... De site veranderde in "Laura's onderbroekenpaleis" en er kwam een serie niet al te lieve commentaartekstjes op over een bepaalde docent ^^

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Ik maak op de zaak dankbaar gebruik van deze linkjes. Alleen werkt Fayntic bij mij ineens niet meer. Ik krijg nu deze melding als ik op Travian Games klik:

:fluffel.nl.fayntirc.org NOTICE * :*** Looking up your hostname...
    :fluffel.nl.fayntirc.org NOTICE * :*** Found your hostname
    ERROR :Closing Link: 127.0.0.1 (Client Exit)

zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Standaard

Zou best kunnen, aangezien sm0ke0ut vandaag met een herinstallatie van zn server bezig is/was (of zoiets dergelijks )

Geen idee hoe lang hij daar nog mee bezig is. Mibbit werkte bij mij iig ook op het werk in plaats van fayntic

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

ok, thnx, mibbit it is vandaag dan

Gebruiker Yucko's schermafbeelding

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultiprosan Bekijk bericht
    Scholen zijn over het algemeen wel iets beter beveiligd.

Overigens; mocht IRC niet werken, het is het proberen waard een andere browser te gebruiken. Daarmee omzeilden wij vroeger de blokkeringen. Helaas is onze school overgestapt op een ander systeem..
    Muahaha, Fontys Eindhoven in mijn tijd toch niet.

We konden bij notabene in R2 (Informatica noodgebouw) keer op keer het administrator wachtwoord achterhalen (bestand van een W2K machine kopiëren en middels een programma bruteforce "kraken") waarna we elke machine konden rebooten vanaf afstand.

Zo was er de keer dat ik een machine gelockt had omdat ik even naar het toilet moest, kwam ik terug en had iemand die machine domweg uitgezet en weer aangezet omdat hij per se die ene machine wilde hebben (dat er nog bijna 10 anderen ongebruikt waren en ik toen mijn hele werk kwijt was deed er niet toe ). Daarop ben ik in een ander lokaal gaan zitten en heb na 30 min. zijn machine vanaf afstand gereboot zodat hij ook opnieuw kon beginnen Het mooiste is dat de melding sprak van "Administrator" waarna die persoon dus verhaal ging halen bij de systeembeheerder.
    I Dragon Lady

Regels voor berichten