Pagina 17 van 89 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 tot 170 van 882

Discussie: Wereldwonders

Gebruiker Panter-J's schermafbeelding

Standaard

Er kunnen altijd dingen fout gaan, hoe vervelend dat dit in deze situatie ook is. Daar ga ik niet over zeuren. Maar het is onjuist om te stellen dat deze situatie is ontstaan door oneerlijk spel. Er zijn hier twee dingen fout gegaan, niet een. Deze twee zaken hebben samen geleid tot de situatie zoals die nu is. Het is in mijn ogen dan ook niet gepast om lukraak een van de twee eruit te pikken en die te verheffen tot hoofdoorzaak. A en B hebben geleid tot C, en daar zijn zowel A en B schuldig aan. En niet een van beide.
    Geen crew meer . De groeten aan alle forumgebruikers van s4.nl.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panter-J Bekijk bericht
    Er kunnen altijd dingen fout gaan, hoe vervelend dat dit in deze situatie ook is. Daar ga ik niet over zeuren. Maar het is onjuist om te stellen dat deze situatie is ontstaan door oneerlijk spel. Er zijn hier twee dingen fout gegaan, niet een. Deze twee zaken hebben samen geleid tot de situatie zoals die nu is. Het is in mijn ogen dan ook niet gepast om lukraak een van de twee eruit te pikken en die te verheffen tot hoofdoorzaak. A en B hebben geleid tot C, en daar zijn zowel A en B schuldig aan. En niet een van beide.
    Dank je wel... ik zat het al helemaal te bedenken hoe ik het zou verwoorden.... maar dat heb jij al prima gedaan.....

Gebruiker Tranqer's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik ook al aangaf is het corrigeren niet goed gegaan aan onze zijde. Nergens staat er dat slechts 1 partij de schuldige is aan de ontstane situatie.
    Ex-Keizer

Support Supp_Patje's schermafbeelding

Standaard

dit is idd gewoon triest mensen denken dat ze een bd hebben en dan krijgen ze 0 op rapport dat moet echt goed gemaakt worden lijkt wel of jullie iets tegen de spelers in kwestie hebben zo vaak ze al bedrogen zijn in dit spel en op eerdere servers dit is gewoon niet meer leuk en ik heb der nie zo veel woorden voor

en ik begrijp yamontos ook wel hij maakt de regels niet maar je kan niet zomaar als een spel al loopt dingen gaan verplaatsten dat moeten ze bij travian zelf ook weten zo gaat het idd op vriendjes politiek lijken

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    dit is idd gewoon triest mensen denken dat ze een bd hebben en dan krijgen ze 0 op rapport dat moet echt goed gemaakt worden lijkt wel of jullie iets tegen de spelers in kwestie hebben zo vaak ze al bedrogen zijn in dit spel en op eerdere servers dit is gewoon niet meer leuk en ik heb der nie zo veel woorden voor

en ik begrijp yamontos ook wel hij maakt de regels niet maar je kan niet zomaar als een spel al loopt dingen gaan verplaatsten dat moeten ze bij travian zelf ook weten zo gaat het idd op vriendjes politiek lijken
    Als je nu eerst Tranqers post eens leest, dan weet je dat het nieuwe dorp compleet random is neer gezet, gekozen door de computer. Alsof die partijdig is...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToySoldier Bekijk bericht
    Als je nu eerst Tranqers post eens leest, dan weet je dat het nieuwe dorp compleet random is neer gezet, gekozen door de computer. Alsof die partijdig is...
    Ja, die heeft ons niet graag, enkel HvT enal. Lekker in + + gaan leggen
    S5.nl 2007-2008: f0tse [Cratos] & S5.nl 2009-2010: Anyla [MUG]
    S6.nl 2008-2009: mossel [Phobia/MUG]
    S2.nl 2010-2011: Morphling [MUG] & s2.nl 2011-2012: Eagle007 [MUG
    Proud to be MUG, but even more proud to be Bankai!

Gebruiker Panter-J's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mar456 Bekijk bericht
    Er zijn weer dingen in het eindspel gebeurt met de bd. Dat is gewoon jammer en nu zijn wij gewoon het vertrouwen in de crew van de x5 kwijt. Dus er is nu gewoon 1 ally in de minderheid gestelt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tranqer Bekijk bericht
    Om andere verwensingen ook voor te zijn: Deze situatie is ontstaan door oneerlijk spel van een individueel, al dan niet met de beste bedoelingen. De crew had geen andere keus om in te grijpen om een eerlijke voortgang voor alle partijen te waarborgen.
    Opmerkingen zoals die van mar456 vind ik daarom bijzonder treurig en voorbarig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tranqer Bekijk bericht
    Zoals ik ook al aangaf is het corrigeren niet goed gegaan aan onze zijde. Nergens staat er dat slechts 1 partij de schuldige is aan de ontstane situatie.
    "Deze situatie is ontstaan door oneerlijk spel van een individueel". Dat is te kort door de bocht. Ja, het is zo dat als niemand vals zou spelen, er nooit iets fout zou gaan met het corrigeren via straffen. Maar dat wil toch niet zeggen dat fouten bij het corrigeren alleen maar het gevolg zijn van oneerlijk spel? Daar kunnen talloze oorzaken voor zijn. In je post vertel je hoe het gegaan hebt, en in je conclusie zeg je, maar wat jullie ook zeggen, deze situatie is ontstaan dóór oneerlijk spel. Dat vind ik dus niet kloppen.

De opmerking van mar456 vind ik dus ook helemaal niet bijzonder treurig. Wel enigszins voorbarig, ik wil niet zeggen dat de alliantie in de minderheid gesteld is (ze kunnen nog terugkomen...), maar dat ze benadeeld zijn omdat ze dachten een blauwdruk te hebben dat ze niet hadden, dat lijkt me voor zich spreken. Dat dat voor spelers in die alliantie een deuk in het vertrouwen betekent is ook geen onvoorspelbare zaak.

Ik wil zoals ik in mijn eerdere post al duidelijk maakte, niet simpel gaan crewbashen omdat er een keer iets fout gaat. Dat kan gebeuren en vaak kan de crew, bestaande uit vrijwilligers, daar zelf ook niet zo gek veel aan doen. Maar ik wil oneerlijk spel niet accepteren als soort van excuus voor gemaakte fouten, én ik vind dat de communicatievorm in dit soort gevallen juist moet zijn. Ik vind dat in de afgelopen posts al enkele keren met een zekere 'ongevoeligheid' op reacties van spelers op deze pijnlijke situatie gereageerd is, en dat vind ik kwalijk. Als camino zijn oprechte teleurstelling enigszins ongenuanceerd uit door daarnaast te wijzen op 'vriendjespolitiek' dan zou hij terechtgewezen moeten worden op dát gegeven, maar niet afgeblaft moeten worden met 'ga maar eens lezen'. Als mar456 aangeeft het vertrouwen kwijt te zijn, dan verwacht ik niet dat op de volgende pagina een crewlid de situatie 'wel grappig' noemt en vind ik het ook niet gepast dat de post van mar456, die volgens mij niet zulke slechte bedoelingen heeft, het predikaat 'bijzonder treurig' krijgt opgestempeld. Dat soort bewoordingen zijn niet alleen niet gepast, maar ook helemaal niet nodig.

En verder (edit) hoop ik van harte dat proppers gaat winnen .
    Laatst gewijzigd door Panter-J : 29-12-2010 om 23:40
    Geen crew meer . De groeten aan alle forumgebruikers van s4.nl.

Gebruiker

Standaard

Die van ons staat ook inmiddels op 1

Dank voor de mensen die ons geholpen hebben

Gebruiker Ghandi's schermafbeelding

Standaard

Hoe is het nu mogelijk om de crew kwalijk te nemen, dat er een bug in het spel zit?

Dat deze bug in het spel naar voren is gekomen, omdat iemand die 'vals' speelde een ban kreeg? Daarnaast opmerkingen over de plaatsing van het nieuwe BD, het is als een dobbelsteen gooien, niemand heeft daar invloed op, de computer bepaald.

Ondanks de bug, denk ik dat de crew juist gehandeld heeft door het BD opnieuw in het spel te brengen.
    Beter één Dikkes in de hand, dan de lucht van tien!

Mahatma Ghandi: "Al heeft de hele wereld een andere mening, wil dat niet zeggen dat zij gelijk hebben!"

Gebruiker

Standaard

Ja de crew heeft goed gehandeld. Spelers hebben goed gehandelt. Nu heb ik unieke aritect en BD. Zelf heb ik daar niks voor hoeven te doen alleen optijd me bed uitkomen

Regels voor berichten