En dat is?
En dat is?
S5.nl 2007-2008: f0tse [Cratos] & S5.nl 2009-2010: Anyla [MUG]
S6.nl 2008-2009: mossel [Phobia/MUG]
S2.nl 2010-2011: Morphling [MUG] & s2.nl 2011-2012: Eagle007 [MUG
Proud to be MUG, but even more proud to be Bankai!
TJA
Eerst:
http://travilog.org.ua/nl/4860123/1c...2fc237f334/2/1
maar dan:
Inmiddels is het systeem hersteld en het Blauwdruk op een juiste maar andere lokatie terug gezet.
Indien je dus als nog een Blauwdruk wilt bemachtigen zal je het Natar dorp opnieuw moeten aanvallen.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
XXXXXX
Verzonden: vandaag om 20:01:47 uur
Aanvaller Lisa. uit dorp
Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Info Het artefact is veroverd.
Wij waren eerder! Waren er vast nog wel wat voor ons. :P
HetBelgje op speed.nl
Wel grappig, kunnen jullie allemaal zeggen dat jullie een blauwdruk hebben gepakt.
Wel een voordeel, geen verliezen![]()
Ja, ik ben er weer! :-)
Wie heeft er odin op 0 geschoten? Rapportje?
ook met monsterveeg hoor met 3300 katas lol
Vanwege een niet legale verovering is er besloten de Blauwdruk terug te plaatsen bij de Natars om ervoor zorg te dragen dat het eindspel eerlijk verloopt voor alle partijen.
Dit is niet correct uitgevoerd vanochtend (knoeien met DB is altijd een ***klus.. maar als het spel eerlijk wordt bespeeld is dat normalitair ook niet nodig).
Door deze fout was de BD wel zichtbaar in het natardorp (zoals de links in de schatkamer ook aangaven), maar was de bijbehorende UID (gebruiker dat het Artefact heeft) niet aangepast. Hierdoor stond het Artefact nog steeds bij speler A volgens het systeem, terwijl een ander proces er al vanuit ging dat het wel bij de Natars stond en dus melde dat de verovering geslaagd was.
Dit gaf voor problemen toen andere partijen het dorp aanvielen. Alle kregen namelijk de melding dat het Artefact veroverd was. Echter kon het systeem dit niet verwerken omdat het Artefact eigenlijk nooit correct was verwijderd bij Speler A.
Hiervoor heb ik iemand van TG vanavond online laten komen om dit direct te laten herstellen. Er is besloten de BD in een nieuw dorp, met nieuwe legers op een random positie te plaatsen (dat heeft TG gedaan). Let op: Random is zo random als het maar kan zijn. Het maakt mij geen moer uit wie er in de buurt zit, ik, maar ook die programmaur kijken daar niet eens naar (misschien beetje arrogant verwoord, maar om even beschuldigingen voor te zijn..).
Gezien niemand vandaag troepen heeft verloren bij het proberen te bemachtigen van deze BD heeft nu dus iedereen een nieuwe kans deze BD te bemachtigen.
Om andere verwensingen ook voor te zijn: Deze situatie is ontstaan door oneerlijk spel van een individueel, al dan niet met de beste bedoelingen. De crew had geen andere keus om in te grijpen om een eerlijke voortgang voor alle partijen te waarborgen.
Opmerkingen zoals die van mar456 vind ik daarom bijzonder treurig en voorbarig.
Alsnog een fijn en eerlijk eindspel toegewenst aan iedereen.
Ex-Keizer