Weergegeven resultaten: 1 tot 8 van 8

Discussie: 2 vragen over scouts en uitrustingssmederij

Gebruiker

Standaard 2 vragen over scouts en uitrustingssmederij

vraag 1
    ik maak bvb 100shouts en ze vallen mij aan met 80 shouts dood ik alle schout.
    maar vallen ze aan met meer dan 100 shouts lopen ze er door nu mijn vraag

als ik men schouts train met uitrusting smit en dat bv op lvl 5 staan heb dooden men shouts dan meer troepen als ze men aanvallen of maakt dit niks uit

vraag 2

ik heb nu in een dorp een paar 100 troepen gemaakt en toen was uitrusing smit lvl 0
    en waren ze niet getraint dus maar nu is men uitrusting smit lvl 15en getraint tot lvl 15
    hebben men oude troepen nu ook deze bonus of telt het aleen op men nieuwe troepen

Moderator Break - Santa Claus
    Vraag toegevoegd: C.0.42
    Laatst gewijzigd door Santa Claus : 22-12-2010 om 09:25

Gebruiker DeKootje's schermafbeelding

Standaard

Scouts worden inderdaad sterker verdedigend. Als je ze in je wapensmid upgrade sterven er minder als jij hun scout.

Ja, die troepen hebben ook die bonus.

Gebruiker

Standaard

Hai loordp,

Voor je eerste vraag verwijs ik je door naar FAQ C. Troepen
    C.0.16 Vraag: Heeft het nu om scouts te verbeteren in de wapensmid/ uitrustingssmederij?
    Antwoord: Dit heeft wel degelijk nut, je scouts zullen beter worden in het scouten.
    Bij de wapensmid zul je minder scouts verliezen als je iemand gaat scouten.
    Bij de uitrustingssmederij zullen jouw scouts meer aanvallende scouts doden.

Wat vraag 2 betreft,
    je nieuwe getrainde troepen zullen deze bonus ook hebben.
    De bonus heeft effect op alle de desbetreffende troepen die in het dorp gemaakt zijn, het maakt niet uit wanneer deze getraind zijn.

Groeten,
    Santa Claus

Gebruiker

Standaard

Als ik je allereerste vraag goed begrijp: Zodra er scouts van de scoutende speler overleven zal er informatie verstrekt worden.
    Je zult zelf moeten uitzoeken in de veldslagsimulator of er scouts van je tegenstander overleven.

Verder, als je geen enkele scout van de scoutende speler weet te doden zal jij niet weten dat hij jouw dorp gescout heeft.

Gebruiker

Standaard

Ik las bij een handleiding van graanlocken het volgende: Je kan het dorp scouten, ik raad aan zowel als de gebruikelijke scouts en een berichtscout.

een berichtscout? Hoe kom je daar aan? Moet je daarvoor eerst aan bepaald niveau komen om deze te kunnen trainen?

grtn

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gallierx Bekijk bericht
    Ik las bij een handleiding van graanlocken het volgende: Je kan het dorp scouten, ik raad aan zowel als de gebruikelijke scouts en een berichtscout.

een berichtscout? Hoe kom je daar aan? Moet je daarvoor eerst aan bepaald niveau komen om deze te kunnen trainen?

grtn
    Berichtscouts heb ik nog nooit van gehoord.
    Tenzij bedoeld wordt een simpele igm sturen om te checken of die geopend wordt om zo te weten
    te komen of de speler/ster online is of niet.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Gallierx bedoeld inderdaad de berichtscout. Dat je een IGM stuurt naar de desbetreffende speler die je wilt aanvallen.

Het is een makkelijke manier om te checken of iemand online is, maar ze kunnen je bericht ook verwijderen zonder te lezen en dan schiet nog niets op.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Berichtscout is niet echt effectief tegen wat meer ervaren spelers, die prikken daar zo doorheen.
    Kan je eigenlijk alleen tegen beginnelingen doen.

Groeten,
    Koen
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Regels voor berichten