Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 39

Discussie: FH

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard FH

Met toestemming van een mod, open ik hierbij een introtopic om mijn terugkeer met een frisse en ge-update introductie over mij.

Konnichiwa,
    Ik ben dus Fire Hawk (FH), ik ben al enige tijd lid van het forum en al enkele keren hardhandig aangepakt door crewleden. Nu mocht ik na goed overleg het nog eens proberen.

Mijn werkelijke naam is Stefan Veenstra, ik ben 20 jaar jong en draag nu 2 jaar het stempeltje Syndroom van Asperger (ik heb er al me hele leven na- en voordelen van maar nu heeft het een naam.).

Syndroom van Asperger houd, volgens de diagnose, in dat ik bovengemiddeld intelligent ben, maar problemen heb met sociaal vaardigheden. Nu wil ik niet zeggen dat ik per definitie slimmer ben dan anderen, maar ook zeker niet onderdoe aan anderen.
    Zogenaamde ongeschreven "sociale gedragsregels" zijn voor mij moeilijk te herkennen en dus moeilijker om ermee om te gaan.
    Ook kan ik me voor enkele dingen enorm interesseren, zo heb ik een gigantische fascinatie voor Japan, Architectuur en Computerspelletjes. Ik kan over die dingen dan ook veel en lang door praten, dat terwijl ik juist een man van weinig woorden ben.

Mijn hobby's en interesses op een rij;
    - Pyrografie
    - Origami
    - Anime kijken/Manga lezen.
    - Schaatsen/Lopen/Fietsen/Zwemmen.
    - Gamen.
    - Leren over Japan (Topografisch: Alle 47 prefecturen en de hoofdsteden daarvan.;Taal: Hiragana en Katakana volledig, Kanji +-250/1945 karakters)
    - Auto's
    - Meisjes

Verder ben ik, in mijn afwezig tijd op dit forum, opgenomen in een jeugd-psychiatrische kliniek waar ik therapieën, medicijnen en trainingen krijg om weer zo goed mogelijk te kunnen functioneren in de maatschappij. Wat eens een onmogelijk en zeer depressieve taak bleek, ben ik nu een stuk opgeknapt en een heel stuk gelukkiger.

En ik zou nu niet weten wat voor info ik meer kan geven, dus kom maar op met de vragen.

Groetjes,
    FH

P.S.; Geen gespam in mijn topic, ik ben blij met me titel als spammer 2009, maar eens moet het afgelopen zijn.
    Laatst gewijzigd door Fire Hawk : 24-06-2011 om 00:35

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker Hamkaas's schermafbeelding

Standaard

Hey FH

Welkom terug op het forum
    Studeer jij ook japans ik ook
    Spreek je het al goed of niet.
    Ik vind het best moeilijk

Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?

Gebruiker Lady Lies's schermafbeelding

Standaard

Welkom terug Stefan =)

Blij dat je ban er weer af is
    Mare doe jij nu nog iets van opleiding ofzow?
    <Sjarkie> 1 Lisa is een ramp...2 Lisa's is een catastrophe.
    <Churchill> Ik wil ook geen 2 Lisa's.. Ik heb aan 1 m'n handen al vol.
    <%Aapje_> Sorry Tumma, Lady_Liesje is gewoon leuker :P

Gebruiker

Standaard

Verwijderd account.
    Laatst gewijzigd door The Powerful Empire : 13-11-2016 om 17:03

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Eindelijk weer eens wat leven op het forum! Welcome back!

Ontwaakte mummie iemand999's schermafbeelding

Standaard

Naam genoot ;D.

Blij terugbent echt waar, jij bent toch een deel van het forum en zonder jou is het een stuk saaier.

Btw. Er is een inschrijving open bij Jaag op elkaar.

Gebruiker Online's schermafbeelding

Standaard

Eindelijk The famous one is back
    IONOX , Saintz, Wilde Watjes, Redband & Via Nova

Standaard

Yihaaaj, FH!

Studeer je Japans 'echt als studie' of slechts als 'hobby/extraatje'?
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Gebruiker Online de Grote's schermafbeelding

Standaard

Eindelijk terug leven in de brouwerij .

Kan je wat voorbeeldjes geven van computerspellen?
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes
    Defensix is [irc]Defensix[/irc], Def|Buzy is [irc]Def|Buzy[/irc], Def|AFK is [irc]Def|AFK[/irc].

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamkaas Bekijk bericht
    Hey FH

Welkom terug op het forum
    Studeer jij ook japans ik ook
    Spreek je het al goed of niet.
    Ik vind het best moeilijk
    Ja ik studeer Japans, maar ik ben momenteel nog meer bezig met lezen en schrijven ervan dan het te spreken. Mijn grote struikelblok ligt nog in de grammatica, maar dat begint op gang te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady Lies Bekijk bericht
    Welkom terug Stefan =)

Blij dat je ban er weer af is
    Mare doe jij nu nog iets van opleiding ofzow?
    Ik volg geen opleiding, ik ga nu wel naar een VSO school, maar das enkel voor dagbesteding.
    Omdat ik met mijn 19,5 jaar en al een diploma op zak de oudste en meest geleerde leerling ben aldaar, mag ik vele vakken laten vallen, zo doe ik in plaats van scheikunde en biologie en duits en frans en maatschappij leer en economie dus gewoon Japans.

En ik ben er nu met het kanji bezig, een begrippen schrift dat meer dan 50.000 karakters kent. Maar ik houd me nu vooral bezig met de 1945 meest algemene karakters die in Japan op de basis- en middelbare school word gegeven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Powerful Empire Bekijk bericht
    Welkom! Auto's EN meisjes, geweldig!

Wat heb je met auto's? Ik vind ze namelijk ook wel interessant/ leuk, ben een soort van freak
    Nou, ik mag graag naar meisjes kijken
    En wat betreft auto's, ik ben geen freak die echte iedere millimeter van alle cylinders en motoren in de wereld kent of zo. Ik vind auto's wel fascinerende dingen, en dan vooral de Japanse auto's, die zijn namelijk vrij goedkoop, ook in onderhoud, en onderdelen zijn in vrijwel ieders achtertuin te vinden.
    Degelijkheid, onderhoudsvriendelijk en portefeuillevriendelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nogniks Bekijk bericht
    Yihaaaj, FH!

Studeer je Japans 'echt als studie' of slechts als 'hobby/extraatje'?
    Ik studeer het als een echte studie, maar ik besteed het als een daginvulling.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Online de Grote Bekijk bericht
    Eindelijk terug leven in de brouwerij .

Kan je wat voorbeeldjes geven van computerspellen?
    Vrijwel alle Konami, Compile, Technosoft en Game Arts spellen voor de MSX, MSX2, MSX2+ of MSX-Turbo R. In totaal heb ik thuis een stuk of 500 MSX-spelletjes/software, ik had er eerst nog meer maar die zijn verkocht.

En veel DOS spelletjes, zoals Kings Quest of Wolfenstein 3D

En op de computer doe ik graag strategie of simulatie spellen, denk aan Command & Conquer, F22 Raptor, De Sims 2 e.d. Maar ook TrackMania United
    En verder speel ik een internetspel dat ik hier niet mag noemen. Ik speel geen Travian meer en heb mijzelf voorgenomen om pas weer te beginnen als T2 weer terugkomt.

Op de computer lees ik ook een visual novel, een soort RPG achtige game, CLANNAD wel te verstaan.

Ik speel soms GT4, Killzone en Tekken 5 op de PS2

Verder speel ik graag GT5, Killzone 2, [PROTOTYPE], Midnight Club: LA, Tekken 6 en Heavy Rain op de PS3.

En dan heb ik nog Gran Turismo en Killzone Liberation voor de PSP.

Aan U om me een game freak te noemen, of juist niet.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Regels voor berichten