Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 39

Discussie: FH

Gebruiker turbothijs's schermafbeelding

Standaard

Als eerste wil ik zeggen dat ik Killzone echt bagger vind

Maar iig welkom terug

Waarom vind je de Japanse cultuur nu zo interessant? Misschien ben ik gewoon Japan-hater maar het lijkt mij gewoon niet erg interessant
    Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010

Gebruiker stAx's schermafbeelding

Standaard

Japanse huizen zijn mooi En de cultuur, waarom niet. We kunnen er misschien nog iets van leren.

Mijn programma's voor Travian
    Officieel gestopt

Gebruiker Julius Caesar 7's schermafbeelding

Standaard

Welkom terug man We hebben je gemist op het forum!
    Travian Historie

Vinny was het beste crewlid !!!!

Gebruiker Lama!'s schermafbeelding

Standaard

Welkom terug

Waar verdiep je je het meeste over Japan in, in het hedendaagse of het "vroegere" Japan? Ik moet zeggen dat Japan me een best interessant en mooi land lijkt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot is crew
    [17:56]<Lama> Wie is tafelpoot eigenlijk :P
    [17:56]<ft|weg> een poot die denkt dat hij een tafel kan rechthouwe
    [17:56]<ft|weg> travian daarentegen is wel iets anders dn een tafel :P
    IRC: Lama [irc=13]Lama[/irc]

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turbothijs Bekijk bericht
    Als eerste wil ik zeggen dat ik Killzone echt bagger vind

Maar iig welkom terug

Waarom vind je de Japanse cultuur nu zo interessant? Misschien ben ik gewoon Japan-hater maar het lijkt mij gewoon niet erg interessant
    Ieder zo hun meningen; Ik vind Killzone juist leuk omdat het bagger is, net zoals Wolfenstein 3D dat ook is.

En Japan is reuze interessant, ze hebben een zeer interessante verleden, hun inovaties zijn interessant de taal is byzonder en de Architectuur en cultuur in het algemeen spreekt mij erg aan. En dan heb ik nog niet gehad over het mooie landschap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stAx Bekijk bericht
    Japanse huizen zijn mooi En de cultuur, waarom niet. We kunnen er misschien nog iets van leren.
    Ouderwetse huizen zijn mooi, nieuwbouw huizen in Japan is meer beton dan mooi. Toch lijkt het me geweldig er te wonen en werken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julius Caesar 7 Bekijk bericht
    Welkom terug man We hebben je gemist op het forum!
    En ik heb jullie gemist.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lama! Bekijk bericht
    Welkom terug

Waar verdiep je je het meeste over Japan in, in het hedendaagse of het "vroegere" Japan? Ik moet zeggen dat Japan me een best interessant en mooi land lijkt
    Allebei, hun verleden kent dus enorm veel hoofdstukken en het hedendaagse Japan kent nog vele hoofdstukken-in-ontwikkeling. Daarnaast is Japan, sinds de WO2, zeer pacifistisch, en dat sluit mooi bij mij aan.

Zelf ben ik meer een VS-hater, niet omdat het de VS is, maar omdat ze onnodig veel onschuldige mensen doden, en er nog mee weg komen ook. Daarom vind ik Wikileaks een briliante actie, staat de VS eindelijk eens voor een hak.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker Lama!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Zelf ben ik meer een VS-hater, niet omdat het de VS is, maar omdat ze onnodig veel onschuldige mensen doden, en er nog mee weg komen ook. Daarom vind ik Wikileaks een briliante actie, staat de VS eindelijk eens voor een hak.
    Ik vind Wikileaks ook geweldig , en je kunt nu wel zien dat ze wanhopig worden in Amerika, ik vraag me eigenlijk wel af of die verkrachtingszaak wel echt is, het zou me niks verbazen als ze dit gewoon hebben verzonnen....

Heb je trouwens ook een Japanse auto?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot is crew
    [17:56]<Lama> Wie is tafelpoot eigenlijk :P
    [17:56]<ft|weg> een poot die denkt dat hij een tafel kan rechthouwe
    [17:56]<ft|weg> travian daarentegen is wel iets anders dn een tafel :P
    IRC: Lama [irc=13]Lama[/irc]

Gebruiker pieter!'s schermafbeelding

Standaard

Hey Fire Hawk

Allereerst: Ik ben blij dat je terug bent, was/bent een soort monument op dit forum =D

Ik meen me te herinneren dat er hier net voor je vertrek een 'eerste kus'-topic was waarin je iets zei over 'het mooiste psychisch gestoorde meisje ter wereld' en een knuffel ^^ Is er daar nog iets van geworden?
    IRC: [irc]pieterr[/irc]

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lama! Bekijk bericht
    Ik vind Wikileaks ook geweldig , en je kunt nu wel zien dat ze wanhopig worden in Amerika, ik vraag me eigenlijk wel af of die verkrachtingszaak wel echt is, het zou me niks verbazen als ze dit gewoon hebben verzonnen....

Heb je trouwens ook een Japanse auto?
    Ik heb nog geen auto, maar als ik voor eentje wil sparen denk ik aan een Mazda RX7 uit 2002 of een Honda NSX-R. Anders gewoon een Toyota Celica om mee te beginnen.

Maar dat duurt nog even, ik ben nu eerst aan het sparen voor een nieuwe laptop, daarna een houtbrand-apparaat voor thuis en dan wellicht voor een rijbewijs gaan sparen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter! Bekijk bericht
    Hey Fire Hawk

Allereerst: Ik ben blij dat je terug bent, was/bent een soort monument op dit forum =D

Ik meen me te herinneren dat er hier net voor je vertrek een 'eerste kus'-topic was waarin je iets zei over 'het mooiste psychisch gestoorde meisje ter wereld' en een knuffel ^^ Is er daar nog iets van geworden?
    Niet veel meer dan een gewone vriendschap, ik mag nog graag met haar een broodje eten bij bakker bart.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker

Standaard

Verwijderd account.
    Laatst gewijzigd door The Powerful Empire : 13-11-2016 om 16:59

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Welkom terug!

Ik hoop dat je therapieën de gewenste uitwerking hebben zodat de geïnvesteerde moeite niet voor niets zal zijn.

Hopelijk doet je warmte de sneeuw ook allemaal smelten, dan is iedereen blij. ^^ (behalve de sneeuwliefhebbers dan)

Regels voor berichten