Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: verandering verzamelplaats T4 versie

Gebruiker

Standaard verandering verzamelplaats T4 versie

ik had een vraagje over de verandering van de verzamelplaats,

''Er is geen restrictie meer in het versturen van aanvallen. Als een speler 100 fakes wil versturen om zijn echte aanval te verbergen, kan hij dat gewoon doen. De kosten zijn echter groot; als zijn tegenstander een verzamelplaats van niveau 1 heeft zal de nieuwe aanpassing weinig effect hebben: het versturen van 1 Katapult zal genoeg zijn. Echter, als zijn tegenstander de verzamelplaats op niveau 20 heeft, zal hij 20 eenheden moeten versturen in de aanval, om ervoor te zorgen dat zijn eenheden niet bekend worden. Omdat een Germaan goedkope eenheden heeft, is dit weer een voordeel voor de Germaan. Voor de Romein wordt dit een nadeel, Romeinen hebben de duurste eenheden.''

dit heb ik uit het T4 blog,
    maar moet ik het dan zo zien dat je dan dus 20 kata's of meer moet sturen zodat iemand met verzamelplaats 20 het niet ziet, of zou je dan ook 20 knuppelaars en 1 kata kunnen doen of ziet hij dan nog steeds het vraagteken bij de hoeveelheden kata's?

alvast bedankt

Moderator Break - Santa Claus
    Vraag toegevoegd: F.0.03
    Laatst gewijzigd door Santa Claus : 14-12-2010 om 16:00

Standaard

Hee masterchemie,

Je hebt dit inderdaad juist gezien. 20 (of 19) knuppelvechters met een kata wil de aanval onherkenbaar maken voor de verdediging, en je hebt alsnog een redelijk goedkope fake!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Travian T4 dev blog
    But to make sure each fake attack can not be “seen” (unit types only, not the numbers), an attacker needs to send 20 units in each fake attack.
    Vertaling: Om er zeker van te zijn dat je aanval niet "gezien" wordt (De legertype, niet de hoeveelheid), moet een aanval 20 of meer troepen versturen bij elke fake.

Bron: http://dev.travian.org/?p=347
    Groetjes, Erik
    Laatst gewijzigd door Erikkie : 23-11-2010 om 20:40

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Gebruiker devil-2's schermafbeelding

Standaard

Hier wordt het hele concept van fakes mee tegengewerkt.
    En dat is toch belangrijk om een aanval te doen slagen.. dit vind ik niet echt een goede aanpassing.
    Zonder luiheid zaten we nu nog in bomen met onze uitwerpselen te smijten
    http://imageshack.us/photo/my-images/832/reclame.gif/

Gebruiker

Standaard

oke nou dat is opzich niet zo erg dankje!

ik snap het wel waarom, werd deze x5 server nog aangevallen met 100 fakes,,, nou eigenlijk gewoon een spam aanval want er zat geen echte aanval bij...
    dus vandaar vind ik het wel beter...

Gebruiker DePP's schermafbeelding

Standaard

Dat is geen spam, maar tactiek... Fakes zorgen dat een echte aanval goed aankomt. Als je ipv 200 knups ineens 4k knups moet doodgooien puur als fakes wordt het toch een bijzonder dure bezigheid, zonde.

Gebruiker

Standaard

zo is het dus ook weer niet hea....
    ik kreeg 100 fakes met 1 knuppelaar... en geen echte aanval... dus pure spam...

als je nu zoveel fakes wil sturen en nog de verdediger wil laten geloven dat er echte aanval bij kan zitten zou je 100 x 20 knuppelaars moeten sturen..... dan word het te duur voor een spam aanval...

maar als jij het bij fakes vind horen wat is het nut dan van 100 x 1 knuppelaar en geen echte aanval... ook niet op andere dopen...

Gebruiker devil-2's schermafbeelding

Standaard

Als je dat verschillende keren doet, komt er niet meer zoveel def opdagen. Ze denken namelijk toch dat het weer fakes zijn.
    Zonder luiheid zaten we nu nog in bomen met onze uitwerpselen te smijten
    http://imageshack.us/photo/my-images/832/reclame.gif/

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterchemie Bekijk bericht

als je nu zoveel fakes wil sturen en nog de verdediger wil laten geloven dat er echte aanval bij kan zitten zou je 100 x 20 knuppelaars moeten sturen..... dan word het te duur voor een spam aanval...

maar als jij het bij fakes vind horen wat is het nut dan van 100 x 1 knuppelaar en geen echte aanval... ook niet op andere dopen...
    Waarom zou je de verdediger willen laten denken dat er een echte aanval aan kan komen, zodat hij def kan neerzetten om je aanval te blocken?

Ben het met devil-2 eens

Gebruiker Poehee!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterchemie Bekijk bericht

Zodat jij alle def naar jezelf toetrekt en je alliantieleden minder def voor zichzelf hebben. Ik stuur dus 100 fakes naar jou om vervolgens je buurman te grazen te nemen. Logisch toch..

Gebruiker

Standaard

Geld dit ook nog bijvoorbeeld op server 1 of zijn de regels inmiddels weer aangepast?

Soortgelijke discussies

1. Verandering aan dorf3.php
    By Gerwin in forum Ideeën
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 29-06-2010, 23:57

Regels voor berichten