Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 28 van 28

Discussie: Hoofddorp veranderen

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Als ik het niet 100% had geweten, zou ik het nooit zo stellig gemeld hebben.
    Het is wel erg jammer dat jij het als zelf ophemelen benoemd, zo heb ik volgende keer wanneer ik de juiste info
    weet ook zoiets, waarom ook zou ik het melden, wordt toch niet gewaardeerd en gezien als betweterigheid.
    Het was ook geen reactie op jou persoonlijk, was dat wel het geval geweest, dan had je die via forum pm gekregen en niet
    in dit topic want zoals gezegd was mijn enige doel de juiste uitleg erover geven.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Bartic's schermafbeelding

Standaard

Als dat grootste dorp dan je AVD is dat HD wordt. Wat gebeurd er dan met de bouwtijden in grote barrakken en stal?

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Nu ga ik me wel op glad ijs begeven want dit is ons nooit bevestigd geworden ondanks verzoek om opheldering aan TRAVIANGAMES maar zal je mijn beredenering melden, gebaseerd op de mij beschikbare info.
    *Aangezette troepen zullen nog verschijnen want de stelregel hierin is, éénmaal betaalde troepen of gebouwen/grondstoffen zullen geleverd worden.*
    Het is natuurlijk niet meer mogelijk nieuwe troepen aan te zetten want het gebouw bestaat niet meer maar dat doet niets af aan eerder gemaakte kosten,waar je voor hebt betaald zul je ook ontvangen.
    Nogmaals, dit is een veronderstelling gebaseerd op mijn eigen ervaring maar ik vermoed dat er ook anderen zijn die dit bevestigen kunnen.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Termisa's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht
    Nu ga ik me wel op glad ijs begeven want dit is ons nooit bevestigd geworden ondanks verzoek om opheldering aan TRAVIANGAMES maar zal je mijn beredenering melden, gebaseerd op de mij beschikbare info.
    *Aangezette troepen zullen nog verschijnen want de stelregel hierin is, éénmaal betaalde troepen of gebouwen/grondstoffen zullen geleverd worden.*
    Het is natuurlijk niet meer mogelijk nieuwe troepen aan te zetten want het gebouw bestaat niet meer maar dat doet niets af aan eerder gemaakte kosten,waar je voor hebt betaald zul je ook ontvangen.
    Nogmaals, dit is een veronderstelling gebaseerd op mijn eigen ervaring maar ik vermoed dat er ook anderen zijn die dit bevestigen kunnen.
    Uit (niet mijn, helaas) ervaring, en ik meen dat dat een T4 server was, blijven de grote barakken en grote stallen juist staan in je AVD als dit dorp HD wordt, maar alleen als je oude HD naar 0 wordt geschoten.

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht

dit klinkt inderdaad meest logisch, dank u sledge voor de goede uitleg

en je grootste dorp (meestal avd) wordt dan je nieuwe hd inderdaad, persoonlijk vind ik dit spijtig
    maar zodra je een nieuw paleis hebt is dit weer opgelost.
    Maar maar al te vaak hoor ik sujesties om veranderingen die meer gaan over optimaliseren van eigen speelstijl dan over verbeteringen voor het algemene spel.
    --------------------
    Uit (niet mijn, helaas) ervaring, en ik meen dat dat een T4 server was, blijven de grote barakken en grote stallen juist staan in je AVD als dit dorp HD wordt, maar alleen als je oude HD naar 0 wordt geschoten.
    ------------------
    was dit op s6? ik heb de indruk dat er een aantal zaken anders zijn op de verjaardagssserver
    Laatst gewijzigd door helfire : 27-05-2014 om 08:02

Gebruiker Termisa's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    was dit op s6? ik heb de indruk dat er een aantal zaken anders zijn op de verjaardagssserver
    Was op de nlx, alleen wel een aantal ronden geleden. Geen idee of het in de nieuwere versies van Travian dat veranderd is.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Wie loopt op de nlx even op mijn HD om dit uit te testen?
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Het is geloof ik niet meer zo dat ze dan blijven staan.

Ik denk dat de grote barakken en stallen gewoon doordraaien, net als wanneer ze weggeschoten worden.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Regels voor berichten