Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 28

Discussie: Hoofddorp veranderen

Gebruiker

Standaard

Nee. Als je een ander dorp tot hoofddorp maakt zullen de velden van het dorp wat eerst je hoofddorp was weer naar 10 gaan.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

je kan ook je huidige hd afschieten en hopen dat je 15 cropper automatisch nieuwe hd word
    maar wie dat doet , speelt (zoals) rusische roelete

en beetje uitleg voor de codezoekers, ja je schiet in beide gevallen op jezelf
    Laatst gewijzigd door helfire : 25-05-2014 om 11:37

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Er is helemaal geen willekeur aan hoor!
    Indien je HD van de kaart wordt geschoten, door jezelf of een ander,
    zal het dorp met hoogste populatie je nieuwe hoofddorp worden.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht
    Er is helemaal geen willekeur aan hoor!
    Indien je HD van de kaart wordt geschoten, door jezelf of een ander,
    zal het dorp met hoogste populatie je nieuwe hoofddorp worden.
    Daar ben ik niet zo zeker van.

Ik heb al gezien dat er accounts zijn zonder HD.
    Volgens mij is het dus zo dat je HD niet automatisch gekozen wordt, maar dat je het zelf moet kiezen. Kies je geen nieuw HD dan ga je zonder HD door het leven. Slechts als je één dorp hebt zal dat wel automatisch je HD worden.

Nog iemand accounts gezien zonder HD dat mijn verhaal kunnen bevestigen?

Gebruiker

Standaard

Vroeger (T3.6 en eerder) was dat idd zo dat je zonder hd door het leven kon. Tegenwoordig is het allen wel zo zoals slegde zegt. Dorp met meeste pop wordt automatisch HD na het wegschieten van echte hd.

Aangezien je AD vaak je grootste dorp is zullen de grote barakken en stallen hier dan uit verdwijnen. Dit brengt mij dan bij de vraag hoe zit het met wachtrijen die je in de grote barak/stal hebt en je hd wordt automatisch veranderd. Ik weet dat als gewone barak/stal worden weg geschoten dat de wachtrijen dan gewoon blijven bestaan maar aangezien het met verdwijnen van de grote dingen een speciaal geval is weet ik niet wat hier dan zal gebeuren

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

ik zou niet inzien hoe men daar in de code onderscheid zou tussen maken
    wel tussen de gebouwen maar niet tussen de troepen of deze nu gebouwd worden in grote of gewone
    daaruit neem ik aan dat ook grote barakken en grote stallen de aangeklikte troepen afwerken
    ok nee deze redenatie klopt niet daar het het gebouw is dat de bouwtijd bepaald
    maar ik neem toch aan dat deze verder bouwen

btw met rusische roulette bedoelde ik dat je veel kans hebt dat je jezelf pijn doet + zie onderstaande,
    en met hopen bedoelde ik , dat de kans dat juist die 15gr je hoogste dorp is, zeer klein is

maar mijn echt advies muzi
    breek je residentie af in je 9 graner en bouw er een paleis
    of
    hou je 6graner als hd en bouw errond heel veel support (niet mijn voorkeur)

vele hier zullen een 6gr puur als zonde bestempelen als je daar je hd van maakt/houd
    ik heb met 6gr hd/avd gespeeld en ik geef eerlijk toe; Nooit meer (7gr met 50% minstens)
    het had zijn voordelen bij herbouwen van mijn leger , maar de nadelen/ verliezen in gs wogen vele zwaarder , dit hangt natuurlijk ook af van hoe zwaar je in de -graan wil gaan voor je leger
    en welk spel je wil spelen
    na je ff te hebben bekeken (ja ik wist je liggen ) zou ik die 9 graner boosten als ik jou was
    als je die je hd maakt kan men deze ook niet zomaar overnemen
    Laatst gewijzigd door helfire : 25-05-2014 om 18:50

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tita Bekijk bericht
    Vroeger (T3.6 en eerder) was dat idd zo dat je zonder hd door het leven kon. Tegenwoordig is het allen wel zo zoals slegde zegt. Dorp met meeste pop wordt automatisch HD na het wegschieten van echte hd.

Aangezien je AD vaak je grootste dorp is zullen de grote barakken en stallen hier dan uit verdwijnen. Dit brengt mij dan bij de vraag hoe zit het met wachtrijen die je in de grote barak/stal hebt en je hd wordt automatisch veranderd. Ik weet dat als gewone barak/stal worden weg geschoten dat de wachtrijen dan gewoon blijven bestaan maar aangezien het met verdwijnen van de grote dingen een speciaal geval is weet ik niet wat hier dan zal gebeuren
    Juist voor deze reden zou ik het raar vinden dat een dorp zomaar HD wordt zonder dat jij je wachtwoord moest geven om het te veranderen. Je verliest je HD, en daarnaast ook nog eens in een ander dorp je grote barakken/stallen, dat zou wel erg sneu zijn en erg onrealistisch. Jij bombardeert Antwerpen naar een lege plek puin, en omdat je dat doet gaan er automatisch twee gebouwen in Amsterdam tegen de grond zonder dat er ook maar een katapult langskwam? Nee...

Graag meer verhalen van andere spelers?

Gebruiker

Standaard

Getest: Op birthdayserver wordt het grootste dorp HD.

Sledge had dus gelijk.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat je daar ook best van uit had mogen gaan, zou erg zijn als een hoofd support dat fout zou melden.
    Al kan ook ik natuurlijk niet alles weten, we hebben hier destijds veel vragen over gehad bij start van T4 en uitgebreid getest
    hoe het werkte.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht
    Ik vind dat je daar ook best van uit had mogen gaan, zou erg zijn als een hoofd support dat fout zou melden.
    Al kan ook ik natuurlijk niet alles weten, we hebben hier destijds veel vragen over gehad bij start van T4 en uitgebreid getest
    hoe het werkte.
    Je weet even goed als mij dat je niet op elke vraag kon antwoorden dat gesteld werd.
    Ook zeg je net zelf dat je niet alles kan weten maar doe je wel alsof wij ervan moeten uitgaan dat je het wel weet. Hmm, klinkt een beetje raar wat je daar zegt.
    Vroeger was het volgens mij wel zo dat je zonder HD door het leven kon en daarom ging ik het zelf controleren aangezien dat niet in answers staat...

Maar bon, je hebt jezelf kunnen ophemelen Nu weet ik terug waarom ik zo stil was tegenover de crew, dankjewel daarvoor.

Regels voor berichten