Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 33

Discussie: [Handleiding] Hoe overleef ik de kerst/nieuwjaars vrede?

Gebruiker kamiell's schermafbeelding

Standaard

enorm nadeel aan deze techniek is dat elke noob waarbij je stalt, met een beetje ervaring direct naar een top ally stapt, in ruil voor bescherming de plaats van je aanvalsdorp geeft?
    [irc]kamiel[/irc]

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamiell Bekijk bericht
    enorm nadeel aan deze techniek is dat elke noob waarbij je stalt, met een beetje ervaring direct naar een top ally stapt, in ruil voor bescherming de plaats van je aanvalsdorp geeft?
    Of de gehele top-ally plaatst al hun veegjes bij diezelfde n00b, tijdens de vrede

Hippie times are coming, peace man.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Of de gehele top-ally plaatst al hun veegjes bij diezelfde n00b, tijdens de vrede

Hippie times are coming, peace man.
    en dan stapt die noob naar een andere top ally, en zegt hij alle aanvalsdorpen?
    [irc]kamiel[/irc]

Gebruiker Freich's schermafbeelding

Standaard

Ik als newbie begrijp dus dat je je troepen als versterking kan sturen naar een ander dorp en weer terug kan roepen wanneer je wilt?
    Kan normaal gesproken de ontvanger ze dan doden als hij wil ofzo? (Behalve nu door de vrede)?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freich Bekijk bericht
    Ik als newbie begrijp dus dat je je troepen als versterking kan sturen naar een ander dorp en weer terug kan roepen wanneer je wilt?
    Kan normaal gesproken de ontvanger ze dan doden als hij wil ofzo? (Behalve nu door de vrede)?
    De ontvanger kan ze enkel terug sturen naar je eigen dorp.

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Gebruiker

Standaard

Als je versterking naar iemand stuurt, dan kan de ontvanger ze enkel terug sturen.
    Als hij ze dood wil kan hij natuurlijk nog zen eigen dorp aanvallen, of ze laten sterven aan graandood (beiden kunnen natuurlijk niet tijdens de vredes )

Standaard

Behalve dat deze handleiding natuurlijk wat leuke tips geeft voor mensen die ze zelf nog niet hadden bedacht wordt hiermee nog iets bereikt. Er zijn tegenwoordig veel spelers die farmen en alleen maar zeuren over deze vrede en dit op alle mogelijke manieren kenbaar maken. Deze handleiding benaderd de vrede op een positieve manier en geeft wat alternatieven

Toppie

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

en dan stapt die noob naar een andere top ally, en zegt hij alle aanvalsdorpen?
    Ik zie alle top vegen van de gehele server bij diezelfde n00b staan

Graanproductie van n00b:
    -100.000.000.000

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Ik zie alle top vegen van de gehele server bij diezelfde n00b staan

Graanproductie van n00b:
    -100.000.000.000
    zou cool zijn,xD maar dat was mijn punt niet, ik probeerde jullie duidelijk te maken dat als die noob eigenlijk geen noob is maar gewoon niet zoo actief is, en hij kent het spel een beetje gaat hij direct naar de tegenstanders van de speler die bij hem gestalt heeft om daar die topspeler zijn aanvalsdorp bekend te maken...
    [irc]kamiel[/irc]

Standaard

zou cool zijn,xD maar dat was mijn punt niet, ik probeerde jullie duidelijk te maken dat als die noob eigenlijk geen noob is maar gewoon niet zoo actief is, en hij kent het spel een beetje gaat hij direct naar de tegenstanders van de speler die bij hem gestalt heeft om daar die topspeler zijn aanvalsdorp bekend te maken...
    Dan kies je iemand die nooit online is?

Today, Tomorrow, TRAVIAN.
    Visit: www.riseofeurope.com

Regels voor berichten