Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 49

Discussie: [Tutorial] Reputatie

Gebruiker de joere's schermafbeelding

Standaard

eu ja, ik heb een toevoeging, sommige mensen kunnen in 1 keer meer rep geven, omdat ze langer op het forum zitten enz, maar het fijne hiervan snap ik toch niet

Gebruiker redsquareinnovation's schermafbeelding

Standaard

Goede handleiding maar ik zou er nog wat dingen aan toevoegen. Andere dingen die niet geapprecieerd worden zijn:

- zoek gebruiken
    - wees hoffelijk
    - stel geen vragen in andere topics (omdat je er geen meer durft vragen in het vragenforum mss?)
    - geef geen antwoord op vragen die al lang zijn opgelost (gebeurd heel veel in de jacht op goeie reputatiepunten)
    - geef enkel antwoorden die iets toevoegen aan een topic.
    - reputatie vragen wordt NIET geapreccieerd en vaak afgestraft
    - ...
    mvg,

-RSI-

Gebruiker de joere's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redsquareinnovation Bekijk bericht
    Goede handleiding maar ik zou er nog wat dingen aan toevoegen. Andere dingen die niet geapprecieerd worden zijn:

- zoek gebruiken
    - wees hoffelijk
    - stel geen vragen in andere topics (omdat je er geen meer durft vragen in het vragenforum mss?)
    - geef geen antwoord op vragen die al lang zijn opgelost (gebeurd heel veel in de jacht op goeie reputatiepunten)
    - geef enkel antwoorden die iets toevoegen aan een topic.
    - reputatie vragen wordt NIET geapreccieerd en vaak afgestraft
    - ...
    mvg,

-RSI-
    ik geeft juist positive als mensen vragen stellen in een topic dat over dat onderwerp gaat.

Gebruiker redsquareinnovation's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg, vragen stellen in een topic dat niet dient om vragen te stellen. Dus vb. in een topic over een oorlog waar iemand zegt 'we hebben jullie al 9 graanlocks geschoten' en dat iemand vraagt wat is dit? Dat hoort daar absoluut niet thuis.
    Ik geef er ook geen slechte reputatie voor en antwoord steeds op die vragen maar eigenlijk doen die daar niets en horen die daar niet.

-RSI-

Gebruiker gaitman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de joere Bekijk bericht
    eu ja, ik heb een toevoeging, sommige mensen kunnen in 1 keer meer rep geven, omdat ze langer op het forum zitten enz, maar het fijne hiervan snap ik toch niet
    dit staat onder handleidingen en informatie, in de forum-tutorial ergens, maar het komt erop neer dat je 1 punt uitdeelt voor elk jaar lidmaatschap, voor elke 1000 berichten die je geplaatst hebt, en voor elke 100 (toch?) reputatiepunten die je hebt.

iemand die 3 jaar lid is, 3000 posts heeft en 200 reputatie deelt dan dus 8 punten uit.

verder geef ik niet zo snel reputatie voor een enkele post, omdat er maar weinig posts zodanig goed zijn dat ze het 6 punten verdienen.
    over het algemeen let ik op het algemene gedrag van een gebruiker, en geef dan ervaring voor een hele serie posts ineens.
    weer terug op het forum

travian help, voor al je vragen en antwoorden

kom je er dan niet uit? stuur me een PB of spreek me aan op IRC.

Gebruiker TTim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gaitman Bekijk bericht
    dit staat onder handleidingen en informatie, in de forum-tutorial ergens, maar het komt erop neer dat je 1 punt uitdeelt voor elk jaar lidmaatschap, voor elke 1000 berichten die je geplaatst hebt, en voor elke 100 (toch?) reputatiepunten die je hebt.

iemand die 3 jaar lid is, 3000 posts heeft en 200 reputatie deelt dan dus 8 punten uit.
    Uhm, gaitman, je maakt één foutje .. je geeft pas een extra reputatie punt bij twee jaar lidmaatschap .
    - 2 Jaar lid
    - 1000 Posts
    - Per 1 groen bolletje van reputatie.
    we nemen een denkbeeldig persoon, is net 2 jaar lid, heeft 5000 posts en heeft 2 groene bolletjes (net zoals mods & souburgh) ..
    hij geeft dus 1 + 5 + 2 = 8 reputatiepunten uit .
    Hmm, heel verhaal er om heen om je op 1 puntje aan te wijzen .. Nutteloos maar nvm, moest het gewoon even doen
    Ik hou van koekjes, van bxtches en van ninja's
    En ik ben koeler dan een pinquin in een vriestas.
    Ik hou van tupac, van biggie en van pizza's.

Gebruiker THE WAR GOD's schermafbeelding

Standaard

mooi gemaakt en zit goed in elkaar.
    en ook goeie tips

Standaard

Goeie Tutorial!

Ik druk vooral op "het Weegschaaltje" als mensen fatsoenlijk en goed Nederlands gebruiken en als de zinsopbouw er goed uitziet.

Op het internet word de taal al gauw veranderd of er word niet meer op de spelling of etc gelet, ik vind dat jammer, juist omdat wij zo'n mooie taal hebben !

Gebruiker brentje14's schermafbeelding

Standaard

nog en vraag:
    waar kan je de reputatie van, jezelf zien en wie die reputatie heeft gegeven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dnsr@live.nl Bekijk bericht
    De stoerheid zit juist in het feit dat hij zegt wat hij leuk vind... Dit is wel zeker stoer, maar niet stoer doen! En dat is iets wat slechts weinig mensen kunnen!

Gebruiker TTim's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brentje14 Bekijk bericht
    nog en vraag:
    waar kan je de reputatie van, jezelf zien en wie die reputatie heeft gegeven.
    http://forum.travian.nl/usercp.php
    Ook kan je linksbovenin op gebruikersinstellingen klikken en dan een klein beetje naar beneden scrollen
    Ik hou van koekjes, van bxtches en van ninja's
    Ik hou van tupac, van biggie en van pizza's.

Regels voor berichten