Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 35

Discussie: [Handleiding] Defensieve Germaan

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

ik snap eigelijk niet waarom dit een "algemene" handleiding moet zijn. Het is gewoon een verhaaltje van hoe je speelde op een server.

Gebruiker Niels304's schermafbeelding

Standaard

Het meeste van zeggen wat jullie is waar...
    Wist gewoon niet hoe ik het anders moest noemen..
    En als het ergens anders wilt plaatsen mag het zeker verplaatst worden
    Speelt weer

random quote that made me lol:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Civilized_Warrior Bekijk bericht
    ja jong Nederlands is ook hetzelfde als Aramees want dat is allebei met bijzinnen enzo

Gebruiker

Standaard

Je begint als Germaan met knuppels maken en graanvelden wat ook de bedoeling is. Ook staat er dat activiteit belangrijk is en dat je vroeg moet beginnen.
    Dit is precies hetzelfde hoe een agressieve Germaan hoort te spelen! Knuppels en graanvelden met wat productie tussendoor tot aan de 100 knuppels ofzo. Waarom zou je een schuilplaats neerzetten? Je hebt immers alle grote spelers uit de buurt al verdreven.

Beetje hypocriete handleiding, alhoewel ik wel denk dat je als Gallier aanvallend kan spelen. Je begint goed, maar gaat dan de mist in door schuilplaatsen te bouwen en te stoppen met je legers. Defensieve Germanen bestaan niet, dat heten Romeinen/Galliers/simmers (een defensieve Germaan is een simmer ).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il Ninõ Bekijk bericht
    Je begint als Germaan met knuppels maken en graanvelden wat ook de bedoeling is. Ook staat er dat activiteit belangrijk is en dat je vroeg moet beginnen.
    Dit is precies hetzelfde hoe een agressieve Germaan hoort te spelen! Knuppels en graanvelden met wat productie tussendoor tot aan de 100 knuppels ofzo. Waarom zou je een schuilplaats neerzetten? Je hebt immers alle grote spelers uit de buurt al verdreven.

Beetje hypocriete handleiding, alhoewel ik wel denk dat je als Gallier aanvallend kan spelen. Je begint goed, maar gaat dan de mist in door schuilplaatsen te bouwen en te stoppen met je legers. Defensieve Germanen bestaan niet, dat heten Romeinen/Galliers/simmers (een defensieve Germaan is een simmer ).
    Damn...
    Kan niet tegen die theorie op,
    ik ben een simmer !
    een vieze vuile simmer, dat ben ik !
    Speelt weer

ja jong Nederlands is ook hetzelfde als Aramees want dat is allebei met bijzinnen enzo

Gebruiker

Standaard

Simpel gezegd: knup/bijl/GR pompen (en gebruiken) is aggressief, speer/paladijn pompen is defensief, velden pompen is simmen. (rush, turtle, boom principes)

Uiteraard combineren de meeste spelers de drie; een defensieve speler heeft velden nodig, een aggressieve speler kan ze makkelijk oppompen met extra gs, elke speler heeft defense nodig etc.
    Don't Panic

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tenshi Bekijk bericht
    Simpel gezegd: knup/bijl/GR pompen (en gebruiken) is aggressief, speer/paladijn pompen is defensief, velden pompen is simmen. (rush, turtle, boom principes)

Uiteraard combineren de meeste spelers de drie; een defensieve speler heeft velden nodig, een aggressieve speler kan ze makkelijk oppompen met extra gs, elke speler heeft defense nodig etc.
    Dus wat je wil zeggen is...
    Ik ben een schildpad in een boom ?
    Blij datje me even op de hoogte stelt
    Speelt weer

Gebruiker Ace's schermafbeelding

Standaard

het is onlogisch eigenlijk om je verdedigend op te stellen als germaan daar is het het juiste volk niet voor kun je beter andere volken mee pakken germanen moeten veel actief zijn en veel farmen daar is het een volk voor niet om een beetje gs veldjes te bouwen enzo een vriend van mij heeft ook zo ongeveer gehandeld maar heeft nu zijn accout op delete gezet omdat hij kapot gefarmd werd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andreas! Bekijk bericht
    het is onlogisch eigenlijk om je verdedigend op te stellen als germaan daar is het het juiste volk niet voor kun je beter andere volken mee pakken germanen moeten veel actief zijn en veel farmen daar is het een volk voor niet om een beetje gs veldjes te bouwen enzo een vriend van mij heeft ook zo ongeveer gehandeld maar heeft nu zijn accout op delete gezet omdat hij kapot gefarmd werd.
    Moet zeggen dat mij het goed lukt...
    En ben nog nooit gefarmed..
    Speelt weer

Gebruiker Ace's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels304 Bekijk bericht
    Moet zeggen dat mij het goed lukt...
    En ben nog nooit gefarmed..
    ik ga het niet proberen ben veel te bang dat ik een server verknoei

Standaard

Zou het inderdaad alleen aanraden om te proberen voor de grap,
    het kan best zijn da'k elke server totnogtoe gewoon geluk heb gehad..
    Speelt weer

Soortgelijke discussies

1. Defensieve Romein
    By pieter-pietcd in forum Algemeen
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 08-05-2013, 20:34

Regels voor berichten