Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 tot 45 van 45

Discussie: Tutorial voor nieuwe spelers

Gebruiker

Standaard

geweldige handleiding!! Ben ook een handleiding daar in te verwerken over galliers! 3 kussen voor: Hoera!

Gebruiker SuperDries's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grafushh Bekijk bericht
    Er staat op de eerste pagina dat de tut nog bewerkt zou worden. Gebeurd dat nog?
    Als dat nodig is veronderstel ik van wel

Gebruiker Yamotos's schermafbeelding

Standaard

Beste Handleiding lezers!
    Ik kom met goed nieuws!
    Ik ben nu al een paar maanden bezig met een nieuwe handleiding voor de romeinen.
    Hierin zal ik de laatste snufjes gaan verwerken hoe een Romein goed kan worden in een T3.5 server, aangezien daar de kosten van een Romein wat lager zijn gaan liggen.
    Deze handleiding word nog voor 2010 gepost, dus wees geduldig, dan krijg je wat goeds
    Ja, ik ben er weer! :-)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamotos Bekijk bericht
    Beste Handleiding lezers!
    Ik kom met goed nieuws!
    Ik ben nu al een paar maanden bezig met een nieuwe handleiding voor de romeinen.
    Hierin zal ik de laatste snufjes gaan verwerken hoe een Romein goed kan worden in een T3.5 server, aangezien daar de kosten van een Romein wat lager zijn gaan liggen.
    Deze handleiding word nog voor 2010 gepost, dus wees geduldig, dan krijg je wat goeds
    Jhee!! werdt tijd

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Mooie Handleding. Mooi in elkaar gezet geen fouten ontdekt buiten deze piep kleine verwarrende fout :

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamotos Bekijk bericht
    Nu verteld de tut (zo noem ik hem, afkorting van tutorial.) dat je een houthakker moet bouwen. De houthakker kan je vinden bij je grondstofvelden, deze grondstofvelden kan je via het bolletje helemaal links boven in, in te klikken. Nu kom je in het overzicht van je grondstofvelden. In travian hebben we 4 soorten grondstoffen. Hout, Klei, Ijzer en Graan. Deze grondstoffen zijn het belangerijkste van het spel, zodra je er van 1 niks hebt kan je gelijk niks meer omhoog doen. De tut zegt dat je een Houthakker omhoog moet doen, doe dit niet! Hout is niet echt belangerijk voor je gebouwen, Klei gebruik je namelijk veel meer voor je gebouwen. Daarom moet je ook een Klei afgraving omhoog doen. Dit doe je door op een Klei veld te klikken, daar lees je de tekst dan even voor je eigen info, 1x lezen is al genoeg voor heel je travian looptijd. Je kan hier ook zien hoeveel grondstoffen het omhoog doen van je Klei veld kost. Ook staat er een graanteken met een roodkruisje door heen bij, dit betekend hoeveel graan die per uur meneemt, hierdoor daald je graanproductie per uur met dat aantal. Er staat ook een tekst onder, in het groen, die moet je inklikken om je graanveld 1 lvl omhoog te doen, klik dit maar in. Je ziet nu dat je scherm weer terug springt naar het overzicht van al je grondstofvelden. Ook zal er nu onder aan staan: Kleiafgraving (niveau 1) (een tijd die aftelt naar 0) en een tijd waar staat wanneer die klaar is. Wanneer je Kleiafgraving naar lvl 1 is gegaan, doe je er nog eentje naar lvl 1.
    Moet graanveld niet Kleiveld zijn?

Groetjes,
    DavidB.
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Soortgelijke discussies

1. Farmmethode nieuwe spelers.
    By BTBAM in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 21-07-2009, 21:13

Regels voor berichten