Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 22

Discussie: [Handleiding] Alliantie runnen

Gebruiker The Company's schermafbeelding

Standaard [Handleiding] Alliantie runnen

Deze handleiding is bestemd voor de beginnende speler die een alliantie wil oprichten.

Algemene info Allianties zijn groepen spelers die samen spelen. Deze groepen kunnen tot 60 leden dragen. Om een alliantie te stichten of om tot een alliantie toe te treden heb je een ambassade niveau 3 of niveau 1 nodig. De ambassade kan 3 leden per niveau dragen. Als een ambassade wordt vernietigd, al is het die van jou of je leider, zal je niet de alliantie verlaten maar gewoon lid blijven.

Het begin: Het is weer zover er start een nieuwe server, al naar een paar dagen schieten de eerste allianties al als padestoelen uit de grond. Als jij een goede alliantie wil stichten moet je daar niet in meegaan. Je moet je in het begin nog niks aantrekken van allianties en er zelf dus ook nog geen maken, je moet je eerst alleen concentreren op je eigen account. De allianties die er nu zijn zullen weer net zo snel verdwijnen als ze zijn gekomen.

Starten: Na ongeveer 5 weken is het tijd om een alliantie te starten mits je niet gefarmd word en dus je eigen account op orde hebt. Als je zelf je account niet op orde hebt is je alliantie ook gedoemd te mislukken. Probeer eerst mensen uit je omgeving te recruiteren en recruiteer geen leden aan de andere kant van de kaart, aan mensen die 8 uur van je weg zitten heb je natuurlijk niet veel.

Naam Een naam is heel belangrijk voor een alliantie, je moet allereest zorgen dat je naam orgineel is. Namen als POT players of travian of Noobs zijn niet echt origineel. Waar de meeste spelers helemaal een hekel aan hebben zijn alliantie die een naam gebruiken van andere alliantie die op een vorige server naam heeft gemaakt. Je word toch wel ontmaskerd dus het heeft helemaal geen zin. Alliantienamen als IONOX, MAGNOX en URGENT worden heel vaak gefaked.

Profiel Zorg dat je profiel duidelijk is en dat er niet te veel tekst in staat. Een onduidelijk profiel word niet gewardeerd door andere spelers. Dingen die je er niet in moet zetten omdat andere spelers ze als onprofessioneel zien zijn.

- Middelvingers, zwaarden of andere stoere plaatjes.
    - Levels van de ambasade en hoeveel spelers er dan inkunnen, dat hoeft niemand te weten.
    - Zinnen als: Morgen 100 populatie anders kick, uur productie sturen om ambassade te uppen. Niemand zit daar op te wachten.

Ledenbeleid Zorg dat je je leden zorgvuldig uitkiest ga niet lukraak leden uitnodigen. Rang is eerst niet belangrijk zorg eerst dat je met een groep leden bent wie je kan vertrouwen. Een alliantie waar telkens leden worden uitgenodigd en worden gekickt is een slechte alliantie. Stuur berichten naar leden naar je eigen niveau. Spam topspelers zonder alliantie niet vol met alliantieaanzoeken.

Diplomatie Ga niet te veel verbonden aan en denk er goed over na met welke alliantie je een verbond aan gaat. Een alliantie met een waslijst van allianties en NAV's heeft geen hoog aanzien. Ik ben van mening dat fusies aangaan met een andere alliantie alleen maar problemen met zich meebrengt. Zo kunnen er 2 blokken in een alliantie ontstaan dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Communicatie Een extern forum en een eigen irc kanaal zijn een must voor een goede alliantie. Een alliantie zonder communicatie is niet te sturen door de leider(s). Als je massberichten stuurt zorg dan dat ze inhoud hebben en dat er niet te veel emotie inzit. Niemand zit te wachten op een leider die zijn emoties niet de baas is en bijvoorbeeld zulke berichten stuurt: GvD!!!R IS DORP OVERGENOMEN We pakken hem terug val aan!!!!!

Standaard

Goeie handleiding, goed voor beginnende spelers.
    Aantal typfoutjes

DiplomatieGa niet te veel verbonden aan en denk er goed over na met welke alliantie je een verbond aan gaat. Een alliantie met een waslijst van allianties en NAV's heeft geen hoog aanzien. Ik ben van mening dat fusies aangaan met een andere alliantie alleen maar problemen met zich meebrengt. Zo kunnen er 2 blokken in een alliantie ontstaan dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
    Tussen Diplomatie en Ga zit geen spatie.

- middelvingers, zwaarden of andere stoere plaatjes.
    Geen hoofdletter bij '- middelvingers,'

Algemene info:Allianties zijn groepen spelers die samen spelen. Deze groepen kunnen tot 60 leden dragen. Om een alliantie te stichten of om tot een alliantie toe te treden heb je een ambassade niveau 3 of niveau 1 nodig. De ambassade kan 3 leden per niveau dragen, maar alleen de ambassade van de oprichter telt. Als een ambassade wordt vernietigd, al is het die van jou of je leider, zal je niet de alliantie verlaten maar gewoon lid blijven.
    Wel dubbele punt, bij de andere niet. En geen spatie.

Verder super handleiding (vind ik)

Sander
    Persoonlijk Bericht en Travian FAQ

Bereikbaar via E-mail en MSN.

Officieel gestopt met Travian!

Gebruiker Monique Peeters's schermafbeelding

Standaard

Goede handleiding!
    De meest gemaakte fout is bijna altijd dat spelers kwantiteit over kwaliteit zien. Beter 10 goeie spelers, dan 50 spelers die niet te vertrouwen zijn.
    Het zelfde is natuurlijk ook zo voor verdragen, niet veel verdragen met slechte allianties, maar liever 1 of 2 verdragen met een hele goeie ally!

Gebruiker outrage99's schermafbeelding

Thumbs up

mooi gedaan man, is zeker handig voor sommige mensen
    Made by: Kwekkie (Kwekkie is no more)

When The Rain Is Blowing In Your Face...... dan ben je nat

Gebruiker turbothijs's schermafbeelding

Standaard

Typfoutjes maakt me niet uit, erg mooi! Ik gebruik de travian politiek handleiding, maar dit is zeker een goede 'uitbreiding'
    Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique Peeters Bekijk bericht
    Goede handleiding!
    De meest gemaakte fout is bijna altijd dat spelers kwantiteit over kwaliteit zien. Beter 10 goeie spelers, dan 50 spelers die niet te vertrouwen zijn.
    Het zelfde is natuurlijk ook zo voor verdragen, niet veel verdragen met slechte allianties, maar liever 1 of 2 verdragen met een hele goeie ally!
    Inderdaad, op speed (speel ik ) zijn sommige allianties top 20, maar dan met laag gemiddelde en veel leden. Dat schiet (vaak) ook niet op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door outrage99 Bekijk bericht
    mooi gedaan man, is zeker handig voor sommige mensen
    Vooral beginners. Maar verder super.

Edit:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turbothijs Bekijk bericht
    Typfoutjes maakt me niet uit, erg mooi! Ik gebruik de travian politiek handleiding, maar dit is zeker een goede 'uitbreiding'
    Mij ook niet, maar ik zag ze dus meld het even. Wel zo aardig.

Edit 2:
    Zie dat de typfouten eruit zijn.
    Persoonlijk Bericht en Travian FAQ

Bereikbaar via E-mail en MSN.

Officieel gestopt met Travian!

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Ja vind het een goede handleiding.
    Ben daarnaast nooit zo dol op allianties met tig aantal functies.
    Je hebt ze met 2 a 3 forumbeheerders, 2 diplomaten, 3 def. leiders, paar aanvalsleiders en nog een aantal wazige functies.
    Zulke allianties zal ik niet joinen.

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Opzich mooie handleiding, maar mijn tip aan beginnende speler, begin geen alliantie. Die zijn 9 van de 10 keer gedoemd te mislukken.

Zorg dat je in een top 10/15 alliantie kunt komen als beginner. En zet je zo goed mogelijk in voor je alliantie. Houd je verder niet bezig met taken als militair leider binnen de alliantie.

Ga op een server later nog eens in een top 10/15 alliantie zitten en probeer een taak binnen die alliantie te krijgen, recruter, of militair leider ofzo. Zorg dat je veel contact hebt met je alliantieleider en zorg dat je zo veel mogelijk weet van het reilen en zeilen binnen een alliantie.

Richt dan pas zelf een alliantie op. En vergeet niet dat dat erg veel tijd kost, en je niet zomaar kunt zeggen; gedag, ik kap ermee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Ja vind het een goede handleiding.
    Ben daarnaast nooit zo dol op allianties met tig aantal functies.
    Je hebt ze met 2 a 3 forumbeheerders, 2 diplomaten, 3 def. leiders, paar aanvalsleiders en nog een aantal wazige functies.
    Zulke allianties zal ik niet joinen.
    Inderdaad, 1 leider, een recruter, wat militaire leiding en nog een contactpersoon ofzo moet genoeg zijn.
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker

Standaard

Mooi gemaakt maar zoals andere zeggen zijn er foutjes in

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Company Bekijk bericht
    Deze handleiding is bestemd voor de beginnende speler die een alliantie wil oprichten.

Algemene info Allianties zijn groepen spelers die samen spelen. Deze groepen kunnen tot 60 leden dragen. Om een alliantie te stichten of om tot een alliantie toe te treden heb je een ambassade niveau 3 of niveau 1 nodig. De ambassade kan 3 leden per niveau dragen, maar alleen de ambassade van de oprichter telt. Als een ambassade wordt vernietigd, al is het die van jou of je leider, zal je niet de alliantie verlaten maar gewoon lid blijven.
    Zie dikgedrukte;
    Ik dacht dat de grootste ambassade van de ally telt, ongeacht van welke lid deze is?

Verder wel een goede handleiding, zo zie je ze zelden

+1

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Soortgelijke discussies

1. De handleiding voor het maken van een handleiding
    By David | Attention in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 11-02-2012, 19:00
  2. [handleiding] alliantie stichten
    By MAC donald's in forum Nieuwe Handleidingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25-12-2009, 13:51
  3. Alliantie runnen gemakkelijker maken
    By ave caesar in forum Ideeën