Pagina 1 van 66 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 652

Discussie: Wielrennen

Standaard Wielrennen

Vandaag start (eindelijk) de volgende grote wielerronde. De Vuelta. En het is er niet zo maar eentje, nee het is de 75e editie en dat wordt groots uitgepakt. De start is zoals gezegd vandaag om 10 uur vanavond! In de donkerte wordt er een ploegentijdrit verreden over 13,0 km in Sevilla. Ik ga zeker kijken.

Misschien een beetje raar begin voor een topic, maar dat komt omdat ik zometeen weg moet. Ik zal net zoals bij de Olympische Spelen ook hier mijn voorspelling nog gaan neerzetten. Maar nu geen tijd voor... xD

Gebruiker Omerta's schermafbeelding

Standaard

Yey.

13 kilometer fiets ik elke dag naar school.
    Maar geen cameraploeg of Niue die er verslag van uitbrengt hoor.

En omdat Wielrennen mij niet echt interesseert, op de tour de france na,en het dorpsfeest veel leuker is, (Dorpsfeest markelo, beste dj's komen hier. Vanavond: Fato Gonzalez, Slam Fm, en heul veul anderen) ben ik daar.

De groeten NIEU
    Follow da leader leader leader follow da leader!

Gebruiker mar456's schermafbeelding

Standaard

Ik zal gaan kijken. En ben voor mensjov deze vuelta ^^. En geesink natuurlijk. Ik weet niet eens of ze meedoen XD. Maar als cancelarra (ofzo) meedoet wint ie vanavond.
    Let's play for your victory.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mar456 Bekijk bericht
    Ik zal gaan kijken. En ben voor mensjov deze vuelta ^^. En geesink natuurlijk. Ik weet niet eens of ze meedoen XD. Maar als cancelarra (ofzo) meedoet wint ie vanavond.
    Menchov doet mee, maar is niet de kopman van Rabobank. Opvallend? Misschien, maar Mauricio Ardila Cano is een zeer sterkte Colombiaanse renner. Allebei kunnen ze een top-10 rijden.

En Cancellara kan winnen ja, maar het is wel een ploegentijdrit, dus dan is het door zijn team Moet hij wel natuurlijk als eerste over de streep komen van zijn team, anders pikt iemand anders de Rode Trui.

Oja, de Rode Trui. Is nieuw in de Vuelta. Het was vorig jaar nog de gouden trui, maar omdat ze nieuwe sponsoren hebben is de kleur veranderd.

Overigens leuk detail: De winnaar van vorig jaar, Alejandro Valverde, doet nu niet mee, maar zijn team Caisse d'Epargne mag niet met nummer 1 starten. Inigo Cuesta de wel. De oude rot van Cervélo Test Team mag met dit nummer starten, om de simpele reden dat dit zijn 17e ronde van Spanje wordt. Een record. En ik weet zeker dat hij deze ronde wel een overwinning haalt.

Gebruiker Ice Dragon's schermafbeelding

Standaard

Wat is er nou aan. wat mensen die als een idioot naar de finish fietsen. hun sleutelbeen breken en van een fiets vallen. als je dat zo intressant vindt had je vorige winter langs het fietspad moeten gaan zitten. En er zit geen enkele spanning in behalve aan het eind. Dus waarom zou je naar een stel maloten kijken die om de minuut weer hun sleutelbeen breken.
    Leider orde der spammers, leden: PDR|Arne, TheDruid, lid worden, pm me! we gaan het forum overnemen.

Gebruiker lotr502's schermafbeelding

Standaard

Ontsnappingen jonge man .
    Ik heb de hele tour de france gevolgd vanaf de bank.
    Elke dag een paar uur lang.
    Soms gebeurt er een uurtje weinig maar dan luister je naar het commentaar en speel je indertussen gewoon lekker travian.

Ik zal dit forumgedeelte ook volgen en misschien wel weer studio sport kijken als RABO meedoet en goed presteert.
    Unknown:
    Do you know us?
    Do we know you?
    It's just a destination unknown.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ice Dragon Bekijk bericht
    Wat is er nou aan. wat mensen die als een idioot naar de finish fietsen. hun sleutelbeen breken en van een fiets vallen. als je dat zo intressant vindt had je vorige winter langs het fietspad moeten gaan zitten. En er zit geen enkele spanning in behalve aan het eind. Dus waarom zou je naar een stel maloten kijken die om de minuut weer hun sleutelbeen breken.
    Dan zal er dus nu geen één renner meer zijn die meerijdt in de Vuelta :O Niet dus. En tja ieder zijn mening, nog even over de malloten. Gister de ploegentijdrit in de nacht over 13 km. Kunnen wij allemaal wel, alleen niet met een gemiddelde van 54 km per uur. En de winnende ploeg, totaal verwacht, HTC-Columbia deed het in een gemiddelde van 55,3 km/u. Bijna een kilometer per minuut. Dus ze zitten niet dronken of ondertussen te kaarten op hun fiets, zoals een idioot zal dien.

Vandaag is een "vlakke" rit op papier, maar op het eind zit een lastig colletje. Eerst ontbijten, dan volgen de "grote voorspellingen"... Oooeh spannend ^^

Ex-Forum Admin

Standaard

Leuk dat je dit doet Niue! Ik probeer er ook zoveel mogelijk van te volgen. Helaas wil dat nog weinig lukken

Standaard

Helaas heb ik geen tijd om verslagen te schrijven, maar geen verdriet. Dit vanwege het leeghalen van mijn pc, en er dit weekend Windows 7 op te installeren na eerst Vista te verwijderen. Maar niet getreurt, maandag hoop ik het klaar te hebben, en heb ik wat extra vrije tijd

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Niue komt het op tv? Zo ja kijk ik wel .
    Speel je ook zo'n voorspellings spel ofso?

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Soortgelijke discussies

1. Wielrennen
    By 7up in forum Sport
    Reacties: 217
    Laatste bericht: 04-07-2017, 22:35

Regels voor berichten