Pagina 6 van 66 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 652

Discussie: Wielrennen

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Ja van Nibali wist ik, maar vind het wel jammer.
    Cunego is een eeuwig talent dat in het begin de hemel werd ingeschreven en gewoon niet met die
    druk om heeft kunnen gaan. En dat is jammer, want mag hem wel graag zien rijden.
    Was zelf altijd fan van Bugno, mooie rijder en iets in de stijl van een goede Cunego doet daar aan denken.
    Hoop ook dat Andy wint, want blijf vinden dat Contador hem vorig jaar een streek flikte.
    Was gewoon erg onsportief van Contador.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Ja van Nibali wist ik, maar vind het wel jammer.
    Cunego is een eeuwig talent dat in het begin de hemel werd ingeschreven en gewoon niet met die
    druk om heeft kunnen gaan. En dat is jammer, want mag hem wel graag zien rijden.
    Was zelf altijd fan van Bugno, mooie rijder en iets in de stijl van een goede Cunego doet daar aan denken.
    Hoop ook dat Andy wint, want blijf vinden dat Contador hem vorig jaar een streek flikte.
    Was gewoon erg onsportief van Contador.
    Cunego werd veel van verwacht, omdat hij dus op zeer jonge leeftijd de giro won. Hetzelfde geld ook voor Popovitch.
    Bugno heb ik nooit meegekregen en ik vermoed dat hij dan ook voor 1990 heeft gekoerst.
    Hoe Contador won, was inderdaad onsportief. De ketting van Andy gaat eraf waardoor Contador een minuut kon pakken.

Standaard

Nibali is idd één van de grote namen die jammer genoeg mist in deze Tour.
    Als hij meedeed had hij zeker top-10 gereden.

Carlos Sastre had ik toch ook graag zien deelnemen aan deze ronde. Ik snap eigenlijk niet waarom hij de overstap maakte naar continental-team Geox-TMC. Overigens snap ik weer niet waarom deze ploeg niet is uitgenodigd voor de Tour en het onbekende Saur-Sojasun wel. Het is Frans, maar zij gaan echt niks binnen halen deze Tour, als alleen maar aanvallen. Ja, ze hebben Coyot, Hivert en Talabardon, maar Geox-TMC is gewoon een team van Tour-niveau met Ardilla Cano, Sastre, Menchov, de la Fuente, Florencio en Kozontchuk, die allen voor etappewinst en/of klassement kunnen gaan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaa_naamloos Bekijk bericht
    Cunego werd veel van verwacht, omdat hij dus op zeer jonge leeftijd de giro won. Hetzelfde geld ook voor Popovitch.
    Bugno heb ik nooit meegekregen en ik vermoed dat hij dan ook voor 1990 heeft gekoerst.
    Hoe Contador won, was inderdaad onsportief. De ketting van Andy gaat eraf waardoor Contador een minuut kon pakken.
    Ehmmm Bugno reed tussen 1985 en 2000.
    2 keer wereldkampioen geweest en erg mooie bergettapes gereden.

Maar de grote outsider deze keer is toch wel Maurice Garin, die moet je in de gaten houden.
    Ben ff kwijt voor welke ploeg hij nu meedoet, maar is een echte kanshebber op de eindzege. -))
    Laatst gewijzigd door Candice : 02-07-2011 om 15:12

Standaard

nee dan Jacques Anquetil eerder.

Standaard

De Tour organisatie heeft liever franse ploegen dan andere ploegen.
    Ik mis dat GEOX team wel

Standaard

Ja de Fransen willen graag Franse ploegen en liefst zoveel mogelijk, want ja het is inmiddels al
    een jaartje of 26 terug dat de laatste Fransman de Tour won.
    Bernard Hinault in 1985
    En ook nu is er geen Franse favoriet voor de eindzege.

Standaard

Ja inderdaad.
    Gadret heeft mij wel positief verbaasd in de Giro met zijn 4e plaats.
    Echter denk ik dat hij deze tour die prestatie niet gaat evenaren.

Gebruiker

Standaard

Gilbert zoals verwacht de etappe gewonnen. Indrukwekkend hoe hij op en over Cancellara ging.

Standaard

Inderdaad. Dat was knap en vooral erg sterk gereden van Gilbert, maar ook zeker van zijn ploeg.
    Wel jammer van die valpartijen in de laatste kilometers. Eerst die Astana rennen met iemand van het publiek en daarna nog in de laatste 3 kilometer. Hopelijk kunnen alle renners doorgaan met de Tour.

2 grote favorieten hebben als gevolg van een valpartij tijd verloren, namelijk Samuel Sanchez en Contador.
    Ook Kreuziger heeft bijna 2 minuten verloren.
    Geesink, Andy Schleck, Basso en Wiggins kwamen ook later binnen, maar zij werden gehinderd door de valpartij binnen de laatste 3 kilometers.

Volledige uitslag is hier te vinden De Nederlanders staan met dikker letters weergegeven.
    Laatst gewijzigd door aaa_naamloos : 02-07-2011 om 19:53

Soortgelijke discussies

1. Wielrennen
    By 7up in forum Sport
    Reacties: 217
    Laatste bericht: 04-07-2017, 22:35

Regels voor berichten