Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 150

Discussie: nieuwe user interface

Gebruiker

Standaard wanneer?

Ik vind het echt een heel goed idee Heeft iemand al enig idee wanneer dit idee wordt uitgevoerd? Ik kan echt niet wachten tot die 10X betere lay-out gebruikt kan worden. Als ze in duitsland maar niet verzinnen dat het alleen voor plus gebruikers is...
    Groet, SMXXL

Standaard

De vraag is niet wanneer ze dit idee invoeren, maar of ze het überhaupt gaan invoeren. Travian is qua deze dingen nogal eigenwijs om niet naar spelers te luisteren.

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SupermuffinXXL Bekijk bericht
    Ik vind het echt een heel goed idee Heeft iemand al enig idee wanneer dit idee wordt uitgevoerd? Ik kan echt niet wachten tot die 10X betere lay-out gebruikt kan worden. Als ze in duitsland maar niet verzinnen dat het alleen voor plus gebruikers is...
    Groet, SMXXL
    Zoals bekend in dit forumdeel. Ideeen die hier staan worden toch niet ingevoerd, zeker niet als het om ingame dingen gaat.

Als TG een nieuwe layout wil, dan ontwikkelen ze die zelf. Maar ze passen de layout toch niet aan, aangezien dit travian is. De huidige layout maakt onderdeel uit van het spel, de image van het spel. Dat pas je niet zomaar aan. 1x een geniale opzet gemaakt en dat is lastig om te overtreffen.

De huidige versie is overzichtelijk, rustig en duidelijk. Deze voorgestelde versie is vooral rommelig en veel te druk. Het is een eenvoudig spelletje, met een daarbij behorende eenvoudige opzet en layout.
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Standaard

Heb je wel eens een keer travian op een groot scherm gespeelt? Dan wordt 3/4 deel van het scherm gewoon niet gebruikt. De huidige layout is erg geschikt voor mensen met een resolutie van 800*600 en 1024*768. Maar bijna niemand heeft die resoluties meer. Waarom zouden we dan al die witte ruimte niet benutten?
    Ik heb deze nieuwe layout in een klein formaat gezet zodat hij op het forum past. Maar als je een meer gebruikelijkere resolutie hebt dan is het al veel overzichtelijker, rustiger, duidelijker en minder druk.
    Ook al is het een eenvoudig spelletje, waarom wil je dan graag een eenvoudige opzet en layout? Waarom zou TG niet naar hun spelers luisteren? Als ze meer spelers kunnen trekken door verbeteringen door te voeren die door spelers zelf zijn bedacht, waarom doen ze dat dan niet?
    De huidige layout en opzet kan je makkelijk overtreffen, omdat je met deze layout alles in een oogwenk ziet. En het is overzichtelijk, wat wil je nog meer?

Gebruiker Sjeezende Kees's schermafbeelding

Standaard

Mee eens/Agreed
    Ik ben in een spambui vandaag! Opgepast!

Yoekoeb is de eerste met een oprecht2de blokje! Rood welteverstaan. En ik ben zekers de tweede!
    Lalala <--- Spam!

Gebruiker stAx's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad..ik heb 1920*1200 pixels en enkel de linkerbovenhoek wordt gebruikt.

Mijn programma's voor Travian
    Officieel gestopt

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carlosJ Bekijk bericht
    Heb je wel eens een keer travian op een groot scherm gespeelt? Dan wordt 3/4 deel van het scherm gewoon niet gebruikt. De huidige layout is erg geschikt voor mensen met een resolutie van 800*600 en 1024*768. Maar bijna niemand heeft die resoluties meer. Waarom zouden we dan al die witte ruimte niet benutten?
    Ik heb deze nieuwe layout in een klein formaat gezet zodat hij op het forum past. Maar als je een meer gebruikelijkere resolutie hebt dan is het al veel overzichtelijker, rustiger, duidelijker en minder druk.
    Ook al is het een eenvoudig spelletje, waarom wil je dan graag een eenvoudige opzet en layout? Waarom zou TG niet naar hun spelers luisteren? Als ze meer spelers kunnen trekken door verbeteringen door te voeren die door spelers zelf zijn bedacht, waarom doen ze dat dan niet?
    De huidige layout en opzet kan je makkelijk overtreffen, omdat je met deze layout alles in een oogwenk ziet. En het is overzichtelijk, wat wil je nog meer?
    Zo jij hebt een verkeerd beeld van de werkelijkheid zeg
    Het zal je verbazen hoeveel mensen er nog geen fullhd monitor voor hun neus hebben staan.

Verder zoals ik in mijn post al zei, de huidige layout is moeilijk te overtreffen
    Jou voorstel overtreft die zeker niet. Het is een grote onoverzichtelijke puinzooi met veel te veel informatie op een stukje gepropt. Meer is lang niet altijd beter.

Het idee is een overzichtelijke pagina te houden, en dat krijg je niet voor elkaar als je de hele pagina volplempt met allerlij nutteloze info waar je 9 van de 10 keer niet eens op zit te wachten.

Immers grondstof bewegingen en troepenbewegingen, hadden we daar de marktplaats en verzamelplaats niet voor uit gevonden? Ik zie wel een rapportje zodra ze er zijn, ik hoef niet fulltime te weten dat ze onderweg zijn. Dat geloof ik zo ook wel.

Bovendien denk ik dus (in tegenstelling tot een aantal andere) nog aan de rest van de spelers die geen fullhd monitor hebben en gewoon tegen 1200x1024 zitten aan te kijken. Je vergeet dat Travian niet alleen is voor degene met de grote monitor, maar voor iedereen.

Travian is een simpel spel met onder andere als kracht een simpele opzet in pagina weergave. Dus inderdaad, een simpel spel moet je simpel houden

En serieus.. websites bekijken op fullscreen op een fullhd monitor lijkt mij dat je dan je monitor flink teniet doet. Gebruik die ruimte nuttig met meerdere schermen naast elkaar, dan zit je ook niet tegen het wit aan te kijken
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Ik maak ook nog gebruik van 1024' resolutie (op m'n 2e pc welliswaar) en op deze van de 1152' resolutie. :P

Als ik m hoger zet wordt mn pc alleen maar langzamer, en dat kan k niet echt gebruiken, kzie alles prima zo. xD

K ben wel met AciD eens dat het wat veel info is, maar de basis blijf ik persoonlijk toch mooier vinden, maar wellicht is dit te verwezenlijken in de vorm van een grafisch pakket? :'D

Gebruiker

Standaard

Ik vind deze layout beter. Maarja, mijn mening.

Alleen één dingetje, ik zou dat stukje met rapportages/berichten/bewegingen omruilen met dat stukje aan de andere kant met home etc.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker

Standaard

Ik vind dit wel wat hebben.
    Misschien een beetje druk, maar beter dan degene die er nu is.

Soortgelijke discussies

1. Sitter Interface
    By westmen in forum Ideeën
    Reacties: 21
    Laatste bericht: 12-04-2013, 01:44

Regels voor berichten