Pagina 4 van 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 150

Discussie: nieuwe user interface

Gebruiker Sjeezende Kees's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het een pracht van een idee, en ook zeer goed uitgewerkt. Het lijkt me wel handig dat je het ook allemaal in kunt klappen.
    Ik ben in een spambui vandaag! Opgepast!

Yoekoeb is de eerste met een oprecht2de blokje! Rood welteverstaan. En ik ben zekers de tweede!
    Lalala <--- Spam!

Standaard

bedankt!
    Maar waarom zou je het in willen klappen?
    dat is alleen nuttig als je een resolutie van 800*600 of kleiner hebt.

Gebruiker Sjeezende Kees's schermafbeelding

Standaard

Als je even genoeg hebt van al die dingen, en je er door afgeleid word, moet je ze eigenlijk kunnen inklappen..
    Ik ben in een spambui vandaag! Opgepast!

Yoekoeb is de eerste met een oprecht2de blokje! Rood welteverstaan. En ik ben zekers de tweede!
    Lalala <--- Spam!

Standaard

oke, vanwege kleinere resoluties en voor mensen die het graag willen zal ik de sidebars inklapbaar maken. ik zal zo de afbeeldinge updaten

Standaard

Als ik via mijn Smartphone gaat, vind ik nog dat het iets te groot is. De mobiele weergave die je heb gemaakt vind ik ook heel mooi!
    Wat betreft de mobiele versie zal geen applicatie worden gemaakt ben ik bang, i.v.m. licenties/rechten enz.

De mobiele versie kan altijd wel gemaakt worden op http://www.travian.nl/mobile of zo

Je heb het goed uitgewerkt, mijn complimenten!
    Travian.nl - Youri - MH/Mod
    Forum Richtlijnen | Twitter | Churchill is een Noob | Crew Overzicht
    IRC #travian.nl, #travian enso D: : http://indicator.travian.org/11!Youri/

1 Team, 1 Taak, 1 Doel - Hé Churchill? ^_^

Standaard

Ik heb de huidige afbeelding geupdate en een toegevoegd. Het is nu mogelijk de sidebars in te klappen voor degene die dat willen en voor mensen met een kleine resolutie. Tevens heb ik een nieuwe afbeelding toegevoegd. Hierop zien jullie de rapportages, links en grondstofoverzicht.

-----------------------------------------

als ik eenmaal alle screentjes gemaakt heb, zal ik hier eens een suggestie maken.

-----------------------------------------

een applicatie voor een mobiele telefoon is ook helemaal niet nodig. Als travian gewoon een goede mobiele site maakt, dan is er niks aan de hand. Een site als travian.nl/mobile zou best mogelijk zijn, net zoals m.travian.nl, en die is korter.
    zo krijg je: m.speed.travian.nl.
    Maar ze kunnen het ook zo maken dat als je naar travian.nl gaat travian herkent dat je op een mobieltje aan het traviannen bent en hierop de user interface aan kan passen.

Bij de mobiele travian user interface zou je ook een windows phone 7 effect kunnen maken, zodat je niet in de lengte, maar in de breedte werkt. Dat is dan wat makkelijker voor grondstofoverzicht, kaart en dorpsoverzicht.
    Laatst gewijzigd door carlosJ : 04-07-2010 om 17:38

Gebruiker fifarunnerr's schermafbeelding

Standaard

Die knoppen waarmee je de sidebalken in- en uitklapt kan je beter samenvoegen. Dus dat je niet >> en << onder elkaar hebt staan, maar in één knop zet.
    Dus als de linker dicht is staat er >>, en als hij open is staat er <<. Dat werkt makkelijker

Standaard

@fifarunnerr

Dan maak ik het zo dat je de linker sidebar niet verder kan uitklappen, want dat doe je al door op de rapportage/bericht titel te klikken.
    Maar bij de rechter sidebar heb je dorpen-tab die je wel helemaal kan uitklappen zodat je bij het plus dorpenoverzicht komt. Dan hebben we 2 mogelijkheden
    1. we laten zoals het nu is, 2 buttons
    2. we maken hem oninklapbaar zodat hij alleen uitklapbaar is en daarna weer inklapbaar.

Wat vinden jullie?

Gebruiker ultiprosan's schermafbeelding

Standaard

Ziet er erg netjes uit!
    Ook de iPod versie bevalt mij wel.

Mocht dit er komen zou het absoluut geen verslechtering zijn, integendeel, het zou een enorme verbetering zijn.

Gebruiker iMick's schermafbeelding

Standaard

iPod/iPhone versie zou inderdaad erg mooi zijn . Was een jaar terug er al mee bezig, maar dan als Grafisch Pakket. Zag er toen best aardig uit.

Iemand zin om daarmee te helpen (opnieuw beginnen ^^).

Soortgelijke discussies

1. Sitter Interface
    By westmen in forum Ideeën
    Reacties: 21
    Laatste bericht: 12-04-2013, 01:44

Regels voor berichten