Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 12

Discussie: Aanvraag Onderwerp Spelletje

Standaard Aanvraag Onderwerp Spelletje

Beste gebruikers,

Hoe moet je een topic aanvragen voor een spelletje
    • Je kan hier in een post jouw onderwerp voorstellen;

Wanneer mag ik een aanvraag doen?
    • Als je zeker bent dat jouw voorstel niet reeds bestaat (Gebruik de zoek functie);
    • Als jouw voorstel niet in overtreding is met de Forum Richtlijnen.

Waaraan moet je aanvraag voldoen?
    • Topic titel zodat de bedoeling duidelijk is;
    • Korte omschrijving over het doel van het topic;
    • De tekst volledig uitgewerkt die in het topic als startpost moet komen;
    • De spelers moeten wel wat te doen hebben, geen spelletjes als raad de film, rate de speler boven je, versla de foto etc. etc. Er moet meer te doen zijn dan 1x googlen. Denk aan weerwolven of wie is .. de mol. Maar wees wel origineel.

Wat gebeurt er na je aanvraag?
    • Nadat jij je aanvraag hebt gepost zal een Moderator van dit forumdeel oordelen of dit een onderwerp is dat bruikbaar is of niet;
    • Als je een aanvraag maakt betekend dit niet dat er meteen een topic komt, zodra een moderator er naar kijkt zal hij/zij beslissen of dit topic wordt toegestaan en het vervolgens aanmaken. Ga niet in een discussie met een moderator: als hij/zij vindt dat het aangevraagde topic niet geschikt is dan is dit ook niet geschikt;
    • Als een aanvraag is afgewezen, ga deze dan niet opnieuw voorstellen aan een andere moderator dit is namelijk NIET toegestaan. Ga ook geen topics aanvragen die al bestaan, kijk dus eerst goed of het gewenste topic er al is;
    • Zodra een aanvraag is bekeken zal de aanvraag worden verwijderd en het topic (als deze voldoet) worden aangemaakt.

Gelieve alleen aanvragen posten. Discussies over aanvragen, huidige topics en alles wat buiten aanvragen valt, worden niet toegestaan en zullen worden bestraft!

Met vriendelijke groet,
    TNC`
    Laatst gewijzigd door AciD : 17-10-2009 om 21:05 Reden: Aanvulling regels

Gebruiker Yamotos's schermafbeelding

Standaard

Moderator Break - Yamotos
    Ik wil jullie nog even wijzen op de eerste post.
    Je aanvraag moet aan de volgende criteria voldoen:
    • Topic titel zodat de bedoeling duidelijk is;
    • Korte omschrijving over het doel van het topic;
    • De tekst volledig uitgewerkt die in het topic als startpost moet komen;
    • De spelers moeten wel wat te doen hebben, geen spelletjes als raad de film, rate de speler boven je, versla de foto etc. etc. Er moet meer te doen zijn dan 1x googlen. Denk aan weerwolven of wie is .. de mol. Maar wees wel origineel.

Ook gelieve alleen aanvragen te posten. Discussies over aanvragen, huidige topics en alles wat buiten aanvragen valt, worden niet toegestaan en zullen worden bestraft!
    Ja, ik ben er weer! :-)

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nu een paar goede spellen en een aantal zijn roemloos ten onder gegaan.

Ik vind het wel weer tijd om nieuwe spelletjes de kans te geven.
    Lees wel even de Start Post voor je een poging doet opzet in te sturen via dit topic (dus niet via pm).

Succesvolle spellen die je een idee kunnen geven, maar die je dus niet hoeft te proberen te rippen.
    - Weerwolven van Wakkerdam
    - Jaag op Elkaar
    - Monopoly
    Lees de topic's maar eens door.
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Ik wil hier helaas niet teveel hints over geven eigenlijk, alleen maar dat ik iets wil starten, maar goed, nu ik hier dit aan het typen ben, wil ik dit best nu EINDELIJK met de mensheid gaan delen.

Ik zou graag een "Wie Is De Mol" spel starten op Travian Forum. Maar natuurlijk kan ik niet teveel informatie geven over Opdrachten, want dat verklapt een hoop. Ook heb ik al een hoop opdrachten klaar staan. Maar natuurlijk mag ik die niet zomaar delen want spelers mogen niet van te voren weten wat de opdrachten zijn. Ze zijn in ieder geval uitgedacht. Maar ik zou wel graag de inschrijvingen willen starten, op basis daarvan wordt de mol besloten.

Als een Moderator echt problemen heeft en wilt weten wat deze opdrachten zullen worden, dan kan die even met mij in privé contact opnemen via IRC, waar ik best gerust (in ruil dat die Moderator NIET meedoet onder geen enkele manier ;P). Ik wil best in overleg gaan met een admin/moderator over die spellen en of ze worden goedgekeurd.

Cronicle heb ik al wat ermee over gesproken, samen met nog een paar andere mensen. Die ook al besloten niet mee te doen. Maar nu is de volgende stap toestemming krijgen het uberhaupt te starten <_<.

Edit: Als mensen mee willen doen, kunnen ze me ook wel eventjes een PM verzenden, het maximum waarmee ik rekening houd is met 10 spelers. Niet meer, niet minder, anders wordt het veel te lang of liggen mensen er veel te snel uit.

Gebruiker

Standaard RPG - Opkomst van de Assertors

RPG: Opkomst van de Assertors

Er waren mensen die dachten dat ruimtevaart nutteloos was. Dat we niet moesten zoeken naar nieuwe mogelijkheden in het universum en dat de mensheid er goed aan deed om op Aarde te blijven. Maar natuurlijk werden deze mensen niet gehoord. De Verenigde Naties van Aarde besloot in de vergadering van 2097 dat de Aarde overvol werd en dat de rijkdom van de Aarde op begon te raken. Wetenschappers werden aangespoord en gefinancierd om onderzoek te doen naar een manier om versneld te reizen per ruimte. Vele miljarden later kwamen de wetenschappers tot een ontdekking: Kortruimte. Om in Kortruimte te komen moest een enorme snelheid worden behaald, een snelheid alleen haalbaar door een nieuwe uitvinding: Een portaler. Deze wierp een portaal op naar Kortruimte, waar het schip met grote snelheid invloog. Het portaal sloot zich en het schip kon via Kortruimte naar elke plek gaan, mits veilig genoeg.

Een groep ruimteverkenners maakte een reis door Kortruimte naar de kolonie Jasmijn, die veel weghad van de Aarde. Door een fout in het systeem raakte het schip uit Kortruimte omdat het portaal te vroeg verdween. Ze crashten op de planeet Kiron II, die toevallig een kolonie van een tot nu toe onbekend alienras. De aliens namen de verkenners gevangen en probeerde te achterhalen van welk ras de verkenners waren.

Op Aarde had men gehoord van de planeet Jasmijn dat halverwege de reis communicatie met het schip van de verkenners was uitgevallen. De 15de Vloot spoedde zich naar het punt waar het schip uit Kortruimte was gevallen en vonden daar de gehele vloot van de Aliens. Een korte maar heftige strijd was het gevolg en de 15de vloot werd compleet vernietigt. Beide partijen maakten zich nu op voor een interplanetaire oorlog, totdat de Unie van Planeten, de unie waarvan het Alienras deel uit maakte besloot de mensheid te accepteren in de Intergalactische samenleving.

In de Unie zaten onder andere de Yus-Kar, reptielen die een verbond hadden gesloten met de Fastus, het alienras waar de mensheid een korte oorlog mee had gevoerd. De Fortsa waren de eersten om ruimtevaart te gebruiken en hadden daarom de leidende positie in de Unie. De unie werd geleid door drie Consuls, gekozen uit de Fastus, Fortsa en de Negoposo, een zwak maar zeer slim en economisch ras. Vele andere rassen bevonden zich ook in de Unie. De kolonie Jasmijn werd de belangrijkste planeet na de Aarde, en er werden vele fabrieken en steden gebouwd.

Op een dag veranderde alles. Aarde verloor contact met Jasmijn en stuurde het 29ste Ruimtekorps naar de planeet toe, maar ook het korps verdween van de scanners en alle communicatie was weggevallen.
    De VNA besloot af te wachten en liet via de media weten dat er geen reden voor paniek was. Het zou waarschijnlijk een storing in de communicatiesystemen zijn.

Wat een vergissing.

Een maand later kwam de klap. Tienduizenden schepen knalden uit Kortruimte, schepen met een grootte die de mensheid nog nooit eerder gezien had. De Afweersattelieten werden vernietigt door de straalkanonnen van de schepen, die met een intense oranje gloed alles in hun weg vernietigden. De thuisvloot was te zwak om de schepen tegen te houden. Het vlaggeschip van de indringers ramde het persoonlijke schip van Admiraal Hudson, waarna het met zijn straalkanon het schip doormidden kliefde.

De Aarde staat op het randje van vernieting. En jij moet ze tegenhouden! Verenig de rassen van het universum en verdrijf de indringers van de thuisplaneet, voordat het te laat is!
    Regels:

1. Travianregels (zover toepasbaar)
    2. Geen gevloek, gescheld en godslastering. (In-karakter mag je karakter wel eens schelden.)
    3. Geen, absoluut geen godmodding. Dus niet van: Pief poef paf, ik heb de indringers vlaggenschip overgenomen en ben nu heerser van het universum.
    4. Niet iemand anders karakter doden zonder hun toestemming, alleen in gevechten (met de Gamemaster's toestemming. Ik dus.)

5. Als je Out-of-Character (OOC) doet, wel even met ((OCC))

Als je wilt meedoen:

Naam:
    Ras:
    Beschrijving:
    Achtergrond:
    Werk in het team:

Ik zal alle NPC's besturen, die random door het spel heenkomen. Ik word ook het hoofdpersoon, genetisch en Cyborg Supersoldaat Leonidas. Met het Ras kun je kiezen tussen de Rassen uit het verhaal hierboven. Als je mens bent kun je meteen meedoen, met andere rassen pas als het verhaal zich op de planeten van de Unie bevindt. Met werk in het team kun je kiezen tussen bv Piloot van het ruimteschip of Ingenieur etc.

Dat was het volgens mij ^^

Gebruiker

Post Zoek de Schat

Zoek de Schat
    Door xRev

Origineel Concept
    Spoiler

Thread
    Spoiler

Tips zijn ook altijd welkom.
    M.v.g,
    xRev
    Laatst gewijzigd door xRev : 08-06-2012 om 16:09

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Misschien is dit niet het juiste topic om in te reageren, maar is er een mogelijkheid dat er terug een Monopoly-ronde start? Ik zie dat dit vroeger hier werd gespeeld, maar ik zou het leuk vinden als er terug wat meer variatie is aan spellen in plaats van enkel Weerwolven.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Hoop WIDM en dat spel van MNL (Picture Perfect? Pictionary? Capture the picture? Naam kwijt..) ook eens terugkomen!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Hoop WIDM en dat spel van MNL (Picture Perfect? Pictionary? Capture the picture? Naam kwijt..) ook eens terugkomen!
    Volgens mij was dat 'Caption the Picture'. Mooi spel was dat idd!
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Toen Red_Dragon nog CM was zou ze met Duitsland praten over of 'Caption the picture' vaker gesponsord kon worden.
    Nooit meer wat van gehoord, het verhaal bij Tovenaar neergelegd, ook niks meer van vernomen.

Als ik dit weekend niks hoor verder, dan ga ik weer een versie opstarten zonder prijzengeld.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten