Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 16

Discussie: Handleiding; Poging 2

Gebruiker broer travian's schermafbeelding

Standaard Handleiding; Poging 2

Sinds ik hier weer heb ingelogd heb ik een (kleine) irritatie.

Het hele Algemeen Forum staat vol met handleidingen.
    Een tijdje terug viel het nog wel mee, maar nu staat het er helemaal vol mee.
    Het gevolg is dat interessante topics ondersneeuwen en dat je geen overzicht hebt.
    Ik geloof niet dat het Algemeen Forum is bedoeld om handleidingen te verzamelen.
    Op het Algemeen Forum worden algemene discussies gevoerd, algemene gebeurtenissen besproken en dingen behandeld die niet in een hokje passen.
    Het lijkt me beter dat we;
    1;Deze plaag naar een subforum verplaatsen
    2;Dat handleidingen direct naar één persoon worden gestuurd die bepaald of hij goed genoeg is voor de handleidingen bij Handleidingen&Spelinformatie (als hij daar niet mag kan hij net zo goed niet gepost worden)

PS;Over de kwaliteit van de betrokken handleidingen hebben we het maar even niet.
    LET OP;
    -Inhoudelijke discussie, geen oeverloos gezwets
    -Ik heb toestemming het opnieuw te plaatsen
    -Denk hieraan;http://forum.travian.nl/showthread.php?t=31305
    A fool finds no pleasure in understanding but delights in airing his own opinions.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kraken
    *kijkt naar broer travian*
    *negeert hem*

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Valt erg veel voor te zeggen. Er verschijnen steeds meer handleidingen en ideetjes en vaak erg achterhaalde of bijna letterlijk gekopieerde danwel sorry voor de bedenkers nutteloze.
    Het idee dat ze eerst door een persoon worden bekeken zeg maar gekeurd is dus zeer zeker niet verkeerd, daar de handleidingen en ideetjes die dan het forum halen echt de moeite meer dan waard zijn om te bespreken.

Gebruiker Online de Grote's schermafbeelding

Standaard

Misschien is een goed idee dat je er een handleiding kan posten, maar dat een moderator dat eerst moet checken? (alias topic moderatie queue)
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes
    Defensix is [irc]Defensix[/irc], Def|Buzy is [irc]Def|Buzy[/irc], Def|AFK is [irc]Def|AFK[/irc].

Gebruiker S3-Livius's schermafbeelding

Standaard

Dan zou er dus een aparte sectie moeten komen voor dat soort dingen, aangezien er ook normale topics gestart kunnen worden in de desbetreffende sectie.

Of een soort van subsectie in de huiskamer misschien

Standaard

Dat zou ik niet doen, want de handleidingen gaan toch degelijk over Travian en het forum, en de huiskamer is juist níet voor dat soort dingen.
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes
    Defensix is [irc]Defensix[/irc], Def|Buzy is [irc]Def|Buzy[/irc], Def|AFK is [irc]Def|AFK[/irc].

Gebruiker Panter-J's schermafbeelding

Standaard

Is er eigenlijk nog wel een behoefte aan handleidingen, of worden ze gewoon geschreven omdat de topicstarters graag handleidingen willen schrijven?
    Geen crew meer . De groeten aan alle forumgebruikers van s4.nl.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Meestal worden ze voor de reputatie geschreven...
    of in het geval van wop om eens de draak te steken met alle slechte handleidingen.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Alletwee een beetje. Bij sommige handleidingen die op niet veel trekken is het gewoon puur omdat die persoon een handleiding wíl schrijven, en uit repgeilheid Bij andere handleidingen is het soms een persoon die zich geroepen voelt om een handleiding te schrijven omdat er veel vragen rond dat onderwerp zijn.
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes

Gebruiker broer travian's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Online de Grote Bekijk bericht
    Dat zou ik niet doen, want de handleidingen gaan toch degelijk over Travian en het forum, en de huiskamer is juist níet voor dat soort dingen.
    Maar ze vervuilen wel het forum.
    A fool finds no pleasure in understanding but delights in airing his own opinions.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kraken
    *kijkt naar broer travian*
    *negeert hem*

Standaard

Niet nuttige handleidingen vervuilen het forum, nuttige handleidingen moeten gewoon zsm bij Handleidingen & Spelinformatie. En dan horen ze nog niet thuis in de Huiskamer, vind ik.
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes

Regels voor berichten