Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: Held optie

Gebruiker Lazorr's schermafbeelding

Standaard Held optie

(Ik heb de zoek gebruikt maar kon niks vinden)

1. Inleiding
    2. Idee
    3. Slot

1. Inleiding

Ik had laatst mijn punten van mijn held verkeerd ingedeeld, toen kwam ik op het idee om voor goud je punten te herverdelen.

2. Idee

Het idee is dus eigenlijk, dat als je je punten van je held heb verdeeld (na niveau 0), je deze kunt herverdelen voor goud. Hoe vaker je dit doet, hoe meer goud het gaat kosten. Je kunt dit eens in de 72 uur doen.

1e keer: 2 goud
    2e keer: 3 goud
    3e keer: 5 goud
    4e keer: 6 goud

Plaatje:

3. Slot

Nou dit was dus mijn idee, hopelijk vinden jullie het leuk.

Mvg,

Lazorr
    Laatst gewijzigd door Lazorr : 22-03-2010 om 13:09 Reden: Plaatje erbij

Gebruiker Online de Grote's schermafbeelding

Standaard

Geen slecht idee. Alleen zou ik de maximum wegdoen. Gewoon elke keer 2 goud is goed denk ik. Mooi gedaan!
    Fanclub Fire Hawk
    Quotes
    Defensix is [irc]Defensix[/irc], Def|Buzy is [irc]Def|Buzy[/irc], Def|AFK is [irc]Def|AFK[/irc].

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Online de Grote Bekijk bericht
    Geen slecht idee. Alleen zou ik de maximum wegdoen. Gewoon elke keer 2 goud is goed denk ik. Mooi gedaan!
    Oke, je bedoelt dus dat het niet duurder word, maar gewoon 2 goud blijft?( Maximum is weggehaald)

mvg,

Gebruiker Bullzeye's schermafbeelding

Standaard

Hmm,
    Ik weet het niet, denk eens mee ();
    Je krijgt 5 punten, je steekt ze in z'n aanval; je traint hem dus. Is het dan niet vreemd dat je z'n al bestaande kwaliteiten wegggeeft voor andere? Zo zie ik het, verder wel leuk bedacht. Al stem ik tegen.

B
    Fan van mezelf.

Gebruiker stAx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullzeye Bekijk bericht
    Hmm,
    Je krijgt 5 punten, je steekt ze in z'n aanval; je traint hem dus. Is het dan niet vreemd dat je z'n al bestaande kwaliteiten wegggeeft voor andere? Zo zie ik het, verder wel leuk bedacht. Al stem ik tegen.

B
    Is Travian realistisch. Je kan toch met goud je troepen niet opeens laten teleporteren tot jouw dorp.

Verder: Leuk idee en dat is zeker te doen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullzeye Bekijk bericht
    Hmm,

B

Of je kunt het ook zo zien, dat je hem bijvoorbeeld door aanval te uppen, extra wapens geeft, en met verdediging een beter schild. Deze kun je dus kopen Ookal weet ik eigenlijk niet precies hoe het zit met een held:P

Lazorr
    Laatst gewijzigd door Lazorr : 22-03-2010 om 10:36 Reden: sorry candice (k)

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Ben ook tegen. Inderdaad waarom zou je het elke keer weer moeten kunnen veranderen?
    En invoeren van wapens of een schild voor een held? Tsja ... in feite is je held al bewapend. Een knuppelvechter held heeft een knuppel en zo verder en als je dan dus met extra wapens komt ... nou dan kan je ineens van een goedkope held een zwaar bewapende held maken.
    En denk niet dat iemand goud gaat uitgeven voor extra wapens.
    Wanneer je zonder dat in staat bent om een sterke held te maken, heb je geen extra wapens nodig.

En daarnaast is dit zeer in het nadeel van niet goudspeler/sters want die zouden dus geen wapens kunnen kopen.
    En zijn niet in staat om het elke keer weer aan te passen. Zoals je voorstelde in het begin.
    Laatst gewijzigd door Candice : 21-03-2010 om 20:51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Ben ook tegen. Inderdaad waarom zou je het elke keer weer moeten kunnen veranderen?
    En invoeren van wapens of een schild voor een held? Tsja ... in feite is je held al bewapend. Een knuppelvechter held heeft een knuppel en zo verder en als je dan dus met extra wapens komt ... nou dan kan je ineens van een goedkope held een zwaar bewapende held maken.
    En denk niet dat iemand goud gaat uitgeven voor extra wapens.
    Wanneer je zonder dat in staat bent om een sterke held te maken, heb je geen extra wapens nodig.

En daarnaast is dit zeer in het nadeel van niet goudspeler/sters want die zouden dus geen wapens kunnen kopen.
    Het idee gaat niet over wapens kopen.. maar over het herverdelen van punten.

Heb jij het idee gelezen?:S

Dat over wapens ging alleen over de reactie van bullzeye, niet over het idee zelf..

Gebruiker xian's schermafbeelding

Standaard

Maar als je in het begin alles in aanval of defence steekt omdat je nog geen groot leger hebt dan als je groter bent je ze dan kan veranderen naar aanval/defence bonus

klinkt toch logisch, niet?

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazorr Bekijk bericht
    Het idee gaat niet over wapens kopen.. maar over het herverdelen van punten.

Heb jij het idee gelezen?:S

Dat over wapens ging alleen over de reactie van bullzeye, niet over het idee zelf..
    Ja heb het gelezen en dan nog blijf ik tegen want dan nog is dit teveel in het voordeel van goudspelers/sters en wij hebben al zoveel voordelen t.o.v. de niet goudspelers/sters.

Regels voor berichten