Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 165

Discussie: Travian Paint Art

Gebruiker Rayman's schermafbeelding

Standaard

Hij is erg mooi! Ik zou alleen de ventjes wat kleiner maken

De rest van mijn handtekening

Gebruiker

Standaard

Bedankt allebei! Die ventjes mochten idd wel wat kleiner ja.

Hier heb ik er nog een.

Het is het spionnenhuisje. In het huisje woont een spion uit een ander dorp. Hij houd alle gebeurtenissen goed in de gaten. Het is een erg handig huisje, want het staat naast een appelboom. Hierdoor word de spion zelfverzorgend, en kan het lang in het vijandige dorpje blijven. Ook heeft het nog een schuilplaats. Als zijn huisje is betrapt, gaat hij zich daar nog even schuilhouden, totdat hij kan ontsnappen.

Wat vinden jullie van van het plaatje(en het verhaaltje)?
    Laatst gewijzigd door oscardebest : 31-05-2010 om 23:13

Gebruiker Teuner's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscardebest Bekijk bericht

Hier heb ik er nog een.

Het is het spionnenhuisje. In het huisje woont een spion uit een ander dorp. Hij houd alle gebeurtenissen goed in de gaten. Het is een erg handig huisje, want het staat naast een appelboom. Hierdoor word de spion zelfverzorgend, en kan het lang in het vijandige dorpje blijven. Ook heeft het nog een schuilplaats. Als zijn huisje is betrapt, gaat hij zich daar nog even schuilhouden, totdat hij kan ontsnappen.

als je eerst het plaatje kijkt en dan pas het verhaaltje lijkt het net de gevangenis net zoals in zo'n cowboy dorpje (door de tralies)
    maar hij is zeker wel weer mooi.
    Wat voor programma gebruik je eigenlijk (Paint?)

Gebruiker

Standaard

Bedankt!
    Die lintjes zouden idd prima tralies kunnen zijn ja!
    Ik gebruik gewoon paint.

Gebruiker Rayman's schermafbeelding

Standaard

Als je wilt, maak een tutorial!

De rest van mijn handtekening

Gebruiker

Standaard

Ik het weer een paatje, met weer een verhaaltje.

Het plaatje:

Het verhaal begint in het jaar 2648. Xerion is een erg rijke man, en heeft een tijdmachine gekocht. Hij is hiermee naar de tijd van Travian gegaan. Hij transporteerde met zijn tronsporteur erg veel ijzer, en bouwde daarmee een huis. Hij heeft dit huisje in toekomst-stijl gemaakt, omdat hij niet anders weet. Na een paar dagen heeft hij het wel gehad, omdat er geen technologie of eten uit zijn tijd te vinden is. Een paar weken later komen een paar romeinen bij het gebouw, en gaan het bewonen. Als ze aangevallen worden door een Galliër, zijn ze best bang maar de Trebuchets zijn niet sterk genoeg. Een paar dagen later komen er een paar aggresieve germanen, en weer zijn de romeinen erg bang dat hun huis kapot gaat. Ook de aggresieve, germaanse katapult is niet sterk genoeg. Weer iets later komen er een paar andere romeinen, maar met een raar wapen. Het is de Lavakatapult. Ze zijn nu erg bang, omdat het wapen er heel erg sterk uitziet. Nu gaat er een deel van het gebouw kapot. De romeinen repareren het huisje, maar met hun eigen bouwstijl. Het resultaat van dat gerepareerde huisje is hierboven te zien.

Wat vinden jullie van het plaatje? En het verhaaltje? En wat verwachtten jullie toen jullie het voor het eerst zagen?

Gebruiker Exar Kun's schermafbeelding

Standaard

Hier heb ik er nog een.

'De gevangenis' ken ik van Travians, wat je daar aan toegevoegd hebt is de schuilplaats en een boom. De gevangenis is mooi uitgegumd, maar de schuilplaats en boom net wat minder, daar zie je nog witte randjes omheen. 't Plaatje is niet heel erg ingewikkeld dus, maar met wat gevoel voor perfectie gaat dat helemaal goedkomen.
    Verhaaltje past precies .

Ik het weer een paatje, met weer een verhaaltje.

Het plaatje:

Het verhaal begint in het jaar 2648. Xerion is een erg rijke man, en heeft een tijdmachine gekocht. Hij is hiermee naar de tijd van Travian gegaan. Hij transporteerde met zijn transporteur erg veel ijzer, en bouwde daarmee een huis. Hij heeft dit huisje in toekomst-stijl gemaakt, omdat hij niet anders weet. Na een paar dagen heeft hij het wel gehad, omdat er geen technologie of eten uit zijn tijd te vinden is. Een paar weken later komen een paar romeinen bij het gebouw, en gaan het bewonen. Als ze aangevallen worden door een Galliër, zijn ze best bang maar de Trebuchets zijn niet sterk genoeg. Een paar dagen later komen er een paar aggresieve germanen, en weer zijn de romeinen erg bang dat hun huis kapot gaat. Ook de aggresieve, germaanse katapult is niet sterk genoeg. Weer iets later komen er een paar andere romeinen, maar met een raar wapen. Het is de Lavakatapult. Ze zijn nu erg bang, omdat het wapen er heel erg sterk uitziet. Nu gaat er een deel van het gebouw kapot. De romeinen repareren het huisje, maar met hun eigen bouwstijl. Het resultaat van dat gerepareerde huisje is hierboven te zien.

Wat vinden jullie van het plaatje? En het verhaaltje? En wat verwachtten jullie toen jullie het voor het eerst zagen?
    Wederom passend verhaal, maar dit plaatje vind ik niet zo'n succes.. De twee delen lopen niet helemaal lekker in elkaar over.

Ik moet nog wel zeggen dat ik je naamloze gebouw (voornamelijk grijs, met die gangen en troepen) wel mooi vond. Misschien dat je wat meer daarmee kan doen / verder kan gaan?

"There is no Dark Side, nor a Light Side, there is Only the Force.
    I am the wielder of the flame, the protector of balance.
    I am the holder of the torch, lighting the way."

Gebruiker Henk|Solution's schermafbeelding

Standaard

Daar ben ik het mee eens ja. Vanmiddag is mijn eerste opdracht af van iemand die het gevraagd heeft, en die post ik dan in het Travian plaatjes topic dus kan je die van mij daar zo zien.

/En op de site natuurlijk.

Gebruiker mar456's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook iets geknutselt.
    Mijn creatie.
    Mogen jullie raden welke gebouwen hierin voorkomen. Hint het zijn 6 gebouwen.

mvg,
    Laatst gewijzigd door mar456 : 01-06-2010 om 15:15
    Let's play for your victory.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mar456 Bekijk bericht
    Ik heb ook iets geknutselt.
    Mijn creatie.
    Mogen jullie raden welke gebouwen hierin voorkomen. Hint het zijn 6 gebouwen.

mvg,
    Haha, leuk gebouw! Zelf werk ik best weinig met rieten daken, maar ik vind hem wel leuk! Ik waag eens een gokje: Ambasade, Hoofdgebouw, Bakkerij, Korenmolen, Graansilo en de Residentie?

Soortgelijke discussies

1. paint
    By totally love in forum Spelers Projecten
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 03-07-2009, 13:06

Regels voor berichten