Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 83

Discussie: Pasevski

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Hey Pasevski,

Het gaat je goed!
    Studie gaat iig voor.
    Nou moet ik een ander vinden om mee te bashen.
    met mij?
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ooh, jammer om te horen! Het ga je goed en tot snel, na je studie (hopelijk)
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

Jammer

Studie gaat natuurlijk voor, wel 1 vraagje:

Doe je dan wel mee met WwV? Want je staat ingeschreven bij ronde #68.
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Goed... duizend jaar verder dus ik herschrijf mijn eerste post! Komtiedan:

Ik ben dus Chris, nu 21 jaar en woon in het project x dorp.
    Geen baan, studeer Vastgoed.
    Speel al 7 jaar Travian met 2 pauzes. Het liefst germaan, bijna altijd al geweest.
    Toch krijg ik door minder tijd te hebben zin om eens als defensieve romein los te gaan.
    Travian staat nu op een laag pitje, doe alleen actief op het forum. Over drie week barst ik echter weer los als ik hopelijk mijn BSA voor m`n opleiding gehaald heb.

Mijn lievelingskleur is blauw, favoriete eten pizza, kebab en spareribs. Witlof, Chinese kool en spitskool moet ik allemaal niks van hebben. Door mij jeugd denk ik dat pindakaas en vis vies is, maar dat moet ik binnenkort maar weer eens proberen.
    Ik sport elke dag ongeveer een half uur, bouw dit uit naar 1 uur op dit moment.
    Uhhhmmmmm ik hou van een biertje, Heineken en Hertog Jan de favoriet. Al is een HJ Weizener in de zomer heerlijk en is Desperados een goede derde.
    Holger vind ik het smerigste bier dat er is.

Ik heb een top 10 allianties en deze zal ik hieronder vermelden:
    1. MUG
    2. WW
    3. Kaas
    4. Tutti Frutti
    5. Omerta
    6. Gezellig
    7. Lock
    8. vrijdag
    9. Skype
    10. Yakuza

Oohja hobby`s! Op sporten na heb ik ook interesse in de economie, politiek, investeringen, vastgoed in de breedste vorm, de beurs, geschiedenis, aardrijkskunde, topografie en muziek luisteren.

Verdere vragen? Stel ze vooral!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Leuk dat je weer een nieuwe hebt gemaakt, ik moet er binnenkort ook maar eens eentje maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Goed... duizend jaar verder dus ik herschrijf mijn eerste post! Komtiedan:

Ik ben dus Chris, nu 21 jaar en woon in het project x dorp.
    Geen baan, studeer Vastgoed.
    Speel al 7 jaar Travian met 2 pauzes. Het liefst germaan, bijna altijd al geweest.
    Toch krijg ik door minder tijd te hebben zin om eens als defensieve romein los te gaan.
    Travian staat nu op een laag pitje, doe alleen actief op het forum. Over drie week barst ik echter weer los als ik hopelijk mijn BSA voor m`n opleiding gehaald heb.
    Ga je beginnen op S7? En weet je al op welk account je gaat duallen, of start je met een achterstand van 3 weken?

Mijn lievelingskleur is blauw, favoriete eten pizza, kebab en spareribs. Witlof, Chinese kool en spitskool moet ik allemaal niks van hebben. Door mij jeugd denk ik dat pindakaas en vis vies is, maar dat moet ik binnenkort maar weer eens proberen.
    Ik sport elke dag ongeveer een half uur, bouw dit uit naar 1 uur op dit moment.
    Wat doe je voor sport? Hardlopen of naar de sportschool ofzo? Of een teamsport, kan ook natuurlijk.

Uhhhmmmmm ik hou van een biertje, Heineken en Hertog Jan de favoriet. Al is een HJ Weizener in de zomer heerlijk en is Desperados een goede derde.

Ik heb een top 10 allianties en deze zal ik hieronder vermelden:
    1. MUG
    2. WW
    3. Kaas
    4. Tutti Frutti
    5. Omerta
    6. Gezellig
    7. Lock
    8. vrijdag
    9. Skype
    10. Yakuza

Oohja hobby`s! Op sporten na heb ik ook interesse in de economie, politiek, investeringen, vastgoed in de breedste vorm, de beurs, geschiedenis, aardrijkskunde, topografie en muziek luisteren.
    En wat voor muziek luister je dan?

Verdere vragen? Stel ze vooral!
    Effe wat vraagjes

Standaard

Muziek... ik kan veel waarderen! Minimal Techno, House, Pop, Dubstep, Drum n Bass, Reggae en Hardstyle luister ik toch wel het meest. Verder alles op z`n tijd, op Opera na.
    Hoewel ik laatst wel bij Puccini was, maar dat was puur omdat mijn tante daar haar laatste concert met het Brabant Orkest had.

Sport.. Ja fitness inderdaad. Heel af en toe hardlopen maar dat vinden mijn enkelbanden niet altijd even leuk helaas..

S7 sla ik sowieso over. Ik ga waarschijnlijk een alliantie van circa 20 man in Australie of Zuid-Afrika leiden.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker

Standaard

Muziek... ik kan veel waarderen! Minimal Techno, House, Pop, Dubstep, Drum n Bass, Reggae en Hardstyle luister ik toch wel het meest. Verder alles op z`n tijd, op Opera na.
    Hoewel ik laatst wel bij Puccini was, maar dat was puur omdat mijn tante daar haar laatste concert met het Brabant Orkest had.

Sport.. Ja fitness inderdaad. Heel af en toe hardlopen maar dat vinden mijn enkelbanden niet altijd even leuk helaas..

S7 sla ik sowieso over. Ik ga waarschijnlijk een alliantie van circa 20 man in Australie of Zuid-Afrika leiden.
    Erg uitgebreide muzieksmaak dus, ben zelf meer van de hardstyle/hardcore, vind ik wel heel chill.
    Ben laatst ook een naar een optreden geweest van het koor van mijn opa, oma en tante, en die deden dan allemaal liedjes van Karl Jenkins als ik me niet vergis. Ik vind het prachtig, maar is nou eenmaal niet mijn muziek, en sowieso niet iets wat veel wordt geapprecieerd door jongeren.

Zelf ga ik wekelijks naar de fysio-therapie, eerst ter revalidatie na mijn twee operaties, en na een jaar te hebben mee gesnoept van de verzekering besloten dat ik er wilde blijven, en dan moet je het zien als sportschool met veel oplettendheid van de trainer.
    Elke week met z'n vijven in een zaaltje, allemaal 60 plussers waar ik mee zit en het is altijd heel gezellig, maar ik vind het vooral ook fijn om daar gewoon even alles te geven wat ik heb.
    Eerst alleen conditie en lichte spieropbouw van mijn bovenbenen en knieën, nu gewoon alle spieren zo'n beetje

Enneh, als je dan een keer een server start op het Zuid-Afrikaanse domein, begin je dan ergens een topic, of spreek je me aan op Skype?
    Wil daar graag nog een keer de server domineren met een groepje mensen:P

Standaard

Over circa drie a vijf maand komt er denk ik een server daar! Ik hoop eerder.. Zuid-Afrika is ook nog een mogelijkheid.
    Zonder moeite heb ik nu al wel 20 spelers uit Kaas, Skype, LAB en Mephobia. Dus tzt zal ik je ook contracteren, ik zet je iig op de lijst.

Gebruiker

Standaard

Ik ben er ook niet echt fan van, maar een vriend van me drinkt het graag.

And this just feels like spinning plates

Standaard

Hahaha dat filmpje

Ik heb vier jaar terug met mn ouders een keer een bierproef gedaan. We hadden allemaal 1 goed, de smerigste : Holger.

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven #92 - Wie heeft de wc gebruikt? (Pasevski)
    By Pasevski in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 400
    Laatste bericht: 21-12-2015, 17:03
  2. Weerwolven 81 (Pasevski)
    By Pasevski in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 310
    Laatste bericht: 21-11-2014, 08:21

Regels voor berichten