Pagina 1 van 33 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 325

Discussie: Travian Radio

Gebruiker

Standaard Travian Radio

Beste Germanen, Galliërs en Romeinen,

Eindelijk is er een plek waar alle stammen samen kunnen genieten van 1 ding. 1 ding dat verenigt. 1 ding dat zorgt voor vrede op deze aarde! (het immers kerst op het moment van schrijven)

ok, to the point:

Sommigen van jullie kennen het misschien nog: Travian Radio. Dit geweldige idee, origineel van dadarkman en BiLé, is ondertussen misschien alweer 4 jaar geleden opgezet. Na veel plezier te hebben gehad, werd toch besloten dit uit de lucht te halen.

Maarrr.... het goede nieuws! Travian Radio komt terug!

Ik zat mij vorige week zondagmiddag nogal te vervelen. Toen ben ik op zoek gegaan naar een stream, en mensen die me wilden helpen. de originele oprichter dadarkman is er ook weer bij, en nog enkele anderen van de oude garde zijn ook weer terug!

Travian Radio is voor iedereen die van muziek houdt, of gewoon zin heeft om gezellig te chatten met andere mensen! #travian-radio is het kanaal waarin wij te vinden zijn op de chat(IRC) Hier zijn jullie uiteraard allemaal van harte welkom!

Op 3 januari gaan we officieel van start. Voor die tijd gebruiken we de stream alleen maar om nieuwe DJ's in te laten draaien, of voor kleine voorproefjes van wat je kan verwachten! uiteraard zijn jullie allemaal ook voor die tijd welkom in #travian-radio !

oftewel: gezellige muziek, verzoekjes altijd mogelijk en gezellig chatten met andere mensen in het kanaal.

Heb je vragen? mail gerust naar happiej.travian@gmail.com

Happiej
    oprichter Travian Radio

Gebruiker Dragon Lady's schermafbeelding

Standaard

Leuke muziek, blij dat je het weer opzet ^^

^_^ Yucko lover ^_^

Gebruiker monaa's schermafbeelding

Standaard

leuk een muziek stream

ik heb er zelf ook 1 waar ik 1keer per week muziek programma maak .... kost veel tijd en energie maar supper leuk om te doen !!

heel veel succes en ik kom zeker luisteren mag mij de link wel sturen
    Laatst gewijzigd door monaa : 25-12-2009 om 21:33
    Don`t try to figure me out!! I`m a special kind of TwISteD....

Gebruiker

Standaard

Haha, leuk. Ik zal met plezier meeluisteren (:

... Zolang dat de muziek natuurlijk legaal is een de auteurtjes hun centjes krijgen?
    M'n moeder zit nl. in de directie van het Belgische sabam (~Brein) en zou me waarschijnlijk buitensmijten en onterven als ik me ontspande met illegale muziek.
    We leven ongeveer van die auteurswet, weet je xP

Kerstgroetjes

Gebruiker germania's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maes Bekijk bericht

... Zolang dat de muziek natuurlijk legaal is een de auteurtjes hun centjes krijgen?
    M'n moeder zit nl. in de directie van het Belgische sabam (~Brein) en zou me waarschijnlijk buitensmijten en onterven als ik me ontspande met illegale muziek.

Kerstgroetjes
    Wat als ik je vertel dat ik 900GB illegale blu-rays op me pc heb? 50GB illegale muziek en 500GB+ aan illegale games?

Travian radio: was altijd super leuk ^^

Gebruiker Monique Peeters's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maes Bekijk bericht

Kerstgroetjes
    De radio-makers moeten betalen om de muziek te krijgen èn uit te mogen zenden en de mensen die een bedrijf hebben moeten dan nòg eens betalen omdat ze toevallig de radio hebben staan op een zender met muziek. Zelfs als dat bedrijf nog niet eens personeel heeft. Dus ik vind langzaamaan dat SABAM of BREIN wel genoeg aan het verdienen zijn aan de muziek, geld wat eigenlijk naar de grote artiesten zou moeten gaan.

Die btw ook genoeg geld verdienen met hun optredens. Of heb ik nu zomaar 145euro voor een pinkpop kaartje betaald? En maakt het feit dat artiesten gratis te horen/ te downloaden zijn via het internet hun niet bekender dan als dit niet zo was? En is het daarom niet zo dat mensen daarom naar festivals/optredens gaan en ook allerlei spulletjes kopen van diezelfde mensen, waardoor ze dus meer geld verdienen?

Kortom:
    Ik denk dat er niemand van zo doodgaan als iemand die gewoon muziek wil draaien dat gewoon zou mogen doen zonder extra te moeten betalen voor het uitzenden daarvan. Daarom vind ik niet dat iemand die Travian Radio wil maken beperkt moet worden door rare wetten die eigenlijk de artiesten meer geld kosten dan opbrengen. Want het zal heus niet half nederland zijn wat hiernaar luistert.

Gebruiker Thomasss's schermafbeelding

Standaard

Zodra de radio heropgestart is, waar kan je verzoekjes indienen? In de channel zelf, via een mailadres,... ?

Ben benieuwd! Iig veel succes

Gebruiker monaa's schermafbeelding

Standaard

wij hebben een muziek steam voor 30 luisterraars en we zijn 24/7 online ...... we zijn met 10 mensen en betalen 45euro in de 3 maand per persoon !! dus we moeten voor een beetje plezier 450 euries betalen aan bumastemra en senna ! uitbuiting is het
    Don`t try to figure me out!! I`m a special kind of TwISteD....

Gebruiker

Standaard

Gewoon geweldig!
    Zeker die Happiej.

Gebruiker Toeterboy1's schermafbeelding

Standaard

als je slim bent vraag je bedrijven (of travian games) voor een vergoeding omdat jullie reclameblokken uitzenden. Dit kan de kosten nog wel een beetje drukken. Je weet maar nooit. alleen ik vat nog niet helemaal: is dit een op internet te beluisteren radio of komt ie op een FM/AM golflengte?

Gr. Bram

waarom kunnen alleen andere mensen een geniale quote verzinnen?
    wauw. ik kom er net achter dat ik op 09-09-09 geregistreerd heb. Het is een voorteken

Soortgelijke discussies

1. Travian Radio And Google Desktop
    By LdTv in forum Travian Huiskamer
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 18-03-2010, 18:33

Regels voor berichten