Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 15

Discussie: Overval/aanval overzicht

Gebruiker 667's schermafbeelding

Standaard Overval/aanval overzicht

Hey,

ik zat eens te kijken op mijn kaart op zoek naar mensen die nog grondstoffen over hadden voor nog een leuk bezoekje. Dus ik klik op een dorp, en kijk naar de laatst gepleegde aanval. Nu is dat mijn alliantie genoot. Dat is dus een klein beetje irritant. Dus hier mijn idee, wat later toch nog ideeën zijn geworden.
    PS: Waarschijnlijk zullen hetPLUS ideetjes worden.

Idee 1
    De datums die je kunt zien zijn normaal groen. Als je iemand aanvalt, blijft die groen. Als Iemand uit jouw alliantie hem ook aanvalt komt dat in het blauw te staan.

Idee 2
    En dat overzichtje is eigenlijk gewoon een geknipte en geplakte versie van je eigen grondstofvelden en eenheden overzicht. Dus de makers hebben gewoon 'Eenheden' laten staan. Dat kan veel beter worden veranderd in bijvoorbeeld 'Troepenbewegingen'.

Idee 3
    Je kan nu ook versterkingen zien in het overzicht, wat eerder niet kon. Als jij de desbetreffende persoon versterkt, komt het gewoon in het groen te staan, en als een alliantiegenoot het doet, komt het gewoon in het blauw te staan.

Idee 4
    Nu kun je ook zien of je iemand hebt versterkt of aangevallen, of eventueel hebt overvallen. ( daar heb ik nog geen icoontje voor )

Dit staat naast de datums weergegeven ipv die bolletjes.

Dit kan allemaal een beetje onduidelijk zijn voor een paar kleine ideetjes, dus hier een plaatje:

Dit was het, en ja slimme jongens, ik weet dat het niet nodig is, en dat ik als ik 308x klik er ook wel achter kan komen, daarom is mijn idee ook gewoon als handigheidje.

dooeg

Gebruiker

Standaard

denk wel dat dat iets is voor plus

Gebruiker Question Mark's schermafbeelding

Standaard

Goed idee..

1. Wat ik graag zou zien is dat een gelezen bericht geselecteerd kan worden en weer de status ongelezen kan krijgen. Dit is vooral handig als het een dual account is.

2. Met overvallen kan het ook handig zijn. Je hebt bij 3 dorpen een flinke opbrengst. Nu wil je zo snel mogelijk terug maar je hebt geen troepen voorbarig. Zodra het rapport wederom de status ongelezen krijgt kan je op een moment dat je troepen aanwezig zijn weer aanvallen.

3. Automatische selectie naar configuratie. Zo kun je alle farms met een druk op de knop in configuratie te zetten zonder alles los in te hoeven voeren!

Gebruiker tomgast1000's schermafbeelding

Standaard

leuk ideetje, ook wel handig, weet je of je de enige aanvaller bent of dat je contact op kan nemen met een allygenoot of hij een andere farm wilt zoeken, leuk idee dus

1. Wat ik graag zou zien is dat een gelezen bericht geselecteerd kan worden en weer de status ongelezen kan krijgen. Dit is vooral handig als het een dual account is.
    1. wat heeft dit ermee te maken?
    2. ongelooflijk slecht idee, het is er ook al geweest, travian is niet voor het duallen, dus waarom zouden we het duals dan makkelijker gaan maken?
    I like it

beeldopvulling (echt veel) veelidee 1(cultuurschool ) | idee 2 (de zigeuners )

Gebruiker

Standaard

Goed idee!

wat er nog eventueel bij zou kunnen zou boven 'troepenbewegingen' dat je daar neerzet of dat dorp ook oases heeft en wat voor oases.

groeten gijs

Gebruiker Dutchleader's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Question Mark Bekijk bericht
    Goed idee..
    Wat tomgast1000 al zei is travian eigenlijk niet bedoelt voor dual's en wil je het bericht weer ongelezen maken, kopieer de tekst die je er in hebt gezet, verwijder het oude bericht en stuur een nieuwe .

Weer even ontopic :

Dit lijkt me een zeer goed idee, echt een handigheidje voor plus .
    Maar idee 4 bestaat volgens mij al alleen dan in een andere vorm, als je op de kaart kijkt zie je dat je hem/haar aanvalt als je travian pllus hebt.

Gebruiker

Standaard

Heel goed idee en goed uitgewerkt. Ik zou niets kunnen verzinnen waarom dit er niet zou moeten komen
    Laatst gewijzigd door VuorstXD : 05-11-2009 om 21:51
    In war it is not about who is right but who is left

Gebruiker hawkins.one's schermafbeelding

Standaard

dit idee was er toch al met paarst zwaarden?
    Er is Hier helemaal niks te zien!

Gebruiker Tom Legierse's schermafbeelding

Standaard

goed idee maar zal inderdaad plus worden

Gebruiker sandervink's schermafbeelding

Standaard

heb een WW en 500 aanvallen tegen jou,
    wat een lijst heb je dan.
    dat werkt toch niet prettig?
    neem B.V. een soort mappen combinatie,

onder eenheden of een andere naam:
    (map)aanvallen --> zie je allen aanvallen
    (map)Versterking --> zie je allen versterkingen.
    (map) geweeste troepenbewegingen -->oude aanvallen, versterkingen, etc.
    (submap) ouder dan 12 uur
    (submap) ouder dan 24 uur
    (submap) ouder dan een week
    (submap) ouder dan een maand
    etc

zoiets maakt het wat duidelijker(misschien allen voor op de speed vanwegen de gigantische troepenbewegingen en de hoge snelheid, maar het kan ook op de andere)

verder een goed idee.

Regels voor berichten