Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 100

Discussie: Namen troepen

Gebruiker Julius Caesar 7's schermafbeelding

Standaard

ziet er niet slecht uit wop
    Travian Historie

Vinny was het beste crewlid !!!!

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knuppus Bekijk bericht
    Die Romeinen hebben wel heel Europa veroverd, ten koste van Galliërs en Germanen, de Romeinse troepen zouden dus ook vele malen sterker moeten zijn dan die van de anderen. Ja toch?
    Lag volgens mij aan andere dingen dan aan sterke troepen. Al zal dat mss ook een klein verschil hebben gemaakt.

Dat kwam omdat in het begin van de oudheid er nog geen goud was en iedereen simde omdat ze nog niet wisten wat farmen was. En de romeinen simde veel sneller dan andere volken daardoor werd hun economie veel beter en konden ze zieke legers bouwen en die galliërs en germanen hadden alleen offence troepen. Die gingen toen dood, en de germanen bouwden nog wel defence troepen dus konden ze niet over de rijn. Ofzo.

Voor alle duidelijkheid; neem dit met een korreltje zout. Maar dat de romeinen door hun sterke troepen heel europa hebben verovert is niet helemaal waar. Dat had meerdere redenen.
    Laatst gewijzigd door wop : 04-11-2009 om 14:11
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker tomgast1000's schermafbeelding

Standaard

tegen,

de namen van travian zijn al zo " ingeburgerd" dat niemand zich ooit aan de nieuwe namen gaat houden, ook zijn de germaanse ietwat moeilijk te articuleren, dus ook een minpuntje.

verder, als je dat gaat veranderen, het woord vallenzetter komt niet eens voor in de dikke van dale, dus dan zou je al die dingen ook moeten veranderen.

maar verder wel leuk bedacht, volgende keer misschien iets uitgebreider.

ps, de legionair bestond wel, dat was je op het begin in het leger, daarna kwamen de rangen pas, het halve leger bestond uit legionairs^^
    I like it

beeldopvulling (echt veel) veelidee 1(cultuurschool ) | idee 2 (de zigeuners )

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wop Bekijk bericht
    Lag volgens mij aan andere dingen dan aan sterke troepen. Al zal dat mss ook een klein verschil hebben gemaakt.

Dat kwam omdat in het begin van de oudheid er nog geen goud was en iedereen simde omdat ze nog niet wisten wat farmen was. En de romeinen simde veel sneller dan andere volken daardoor werd hun economie veel beter en konden ze zieke legers bouwen en die galliërs en germanen hadden alleen offence troepen. Die gingen toen dood, en de germanen bouwden nog wel defence troepen dus konden ze niet over de rijn. Ofzo.

Waar ik het net nog deels met je eens was, was je nu ook mijn vertrouwen weg want je praat echt totale hapklare onzin XD

Ik ben het persoonlijk eens met dat de traviannamen niet erg realistisch zijn, maar god, Knuppus haalt je neer met zijn argumenten, net zoals hij dat al talloze keren bij mij heeft gedaan.
    Duitse pottertjes zijn minstens net zo lekker als bonbons uit Saoudi-Arabië op zondag en een half. Jammer dat de derdemachtswortel van vijfduizenddriehonderdzevenentachtig 17.53001651 is.
    Voordat je een idee maakt lees dit
    Mijn intro

Gebruiker Albert1's schermafbeelding

Standaard

Wat ben jij een kneus Wop, iedereen weet dat de Romeinen juist wel goud haalden uit Toledo en omstreken en daardoor kregen ze +25% grondstoffenbonus, en +10% aanval en verdediging, en als ze de Kelten hadden geplunderd konden ze hun soldaten meteen terugtrekken. De Kelten en Germanen hadden dit allemaal niet en dus werden ze verslagen.
    Seo libh canaig amhrán na bhFiann!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niue Bekijk bericht
    Och ik vind het goed zo.
    Volgens mij bestaat juist alles wel.
    En je zegt dat er maar één echt bestaat bij de Romeinen, maar ik zie toch echt dat je 4 niet verandert...
    en een legionair bestaat ook. Bestond zul je bedoelen?

Maar moet alles dan zo zijn als in het echt?
    Vind ik niet, beetje fantasie is wel leuk.
    De legionair bestond vroeger dan misschien wel, maar wel in Het Vreemde Legioenen Leger.

Gebruiker wop's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomgast1000 Bekijk bericht
    maar verder wel leuk bedacht, volgende keer misschien iets uitgebreider.
    Dat is nou zo een typisch ideëen topic ****** gedachte... als het niet meer dan 1000 woorden is is het per defenitie slecht! Dan mag jij mij uitleggen, waarom lang over iets praten als je het ook kort kan vertellen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomgast1000 Bekijk bericht
    ps, de legionair bestond wel, dat was je op het begin in het leger, daarna kwamen de rangen pas, het halve leger bestond uit legionairs^^
    Heb ik al eerder op gereageerd, ga ik niet nog een keer doen!
    <Iedland> Wop is iemand die overal en altijd propagandeert voor tolerantie en verdraagzaamheid
    <Iedland> Zo, nu heb ik wop beledigd

Gebruiker jorkynator's schermafbeelding

Standaard

Ik zou het niet erg vinden om de namen aan te passen, maar die namen die jij noemt vind ik veel te moeilijk
    _O-

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door travianner II Bekijk bericht
    De legionair bestond vroeger dan misschien wel, maar wel in Het Vreemde Legioenen Leger.
    Het Romeinse woord is Legionarius, maar zo kun je door blijven gaan, en ik houd me nu vast aan Knuppus. En aan mezelf want straks wordt travian nog een spellingswedstrijd.
    Duitse pottertjes zijn minstens net zo lekker als bonbons uit Saoudi-Arabië op zondag en een half. Jammer dat de derdemachtswortel van vijfduizenddriehonderdzevenentachtig 17.53001651 is.
    Mijn intro

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorkynator Bekijk bericht
    Ik zou het niet erg vinden om de namen aan te passen, maar die namen die jij noemt vind ik veel te moeilijk

Dat is het punt juist. Zo moeilijk zijn ze gewoon Je kunt een Legionair inderdaad wel een Hulsifidelius gaan noemen, maar dan is het nog niet realistischer
    Mijn intro

Regels voor berichten