Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 tot 100 van 100

Discussie: Namen troepen

Gebruiker

Standaard

Gewoon www.travian.latijn
    xD

Gebruiker

Standaard

Als je geen latijnse les hebt gevolgd kan je toch alsnog abstracte letterpatronen uit het hoofd leren en daar een beeld bij vormen, ook al weet je niet wat het betekent, of al betekent het überhaupt niets? Kleine kinderen die leren lezen doen precies hetzelfde. Als je een vreemde taal gaat leren in beginsel ook, je leert allereerst een heel stel woorden en hun betekenissen en vervolgens ga je daar zinnen mee formuleren. Daarnaast hoef je de precieze betekenis van een woord niet te weten om te weten wat het voorstelt. Het woord Trireem bv. komt van het feit dat zon ding drie dekken had, of drie groepen roeiers oid (ik weet het zelf ook niet) maar als je daar de oorsprong niet van weet kan je je alsnog voorhouden dat het een leip oorlogsschip was en dat onthou je ook.

Gebruiker

Standaard

Maar de namen die er nu zijn zijn toch veel makkelijker beter te onthouden?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Civilized_Warrior Bekijk bericht
    Als je geen latijnse les hebt gevolgd kan je toch alsnog abstracte letterpatronen uit het hoofd leren en daar een beeld bij vormen, ook al weet je niet wat het betekent, of al betekent het überhaupt niets? Kleine kinderen die leren lezen doen precies hetzelfde. Als je een vreemde taal gaat leren in beginsel ook, je leert allereerst een heel stel woorden en hun betekenissen en vervolgens ga je daar zinnen mee formuleren. Daarnaast hoef je de precieze betekenis van een woord niet te weten om te weten wat het voorstelt. Het woord Trireem bv. komt van het feit dat zon ding drie dekken had, of drie groepen roeiers oid (ik weet het zelf ook niet) maar als je daar de oorsprong niet van weet kan je je alsnog voorhouden dat het een leip oorlogsschip was en dat onthou je ook.
    Precies.

Gebruiker

Standaard

Dus bij een Scholae Palatinae,een rare unit?

Gebruiker

Standaard

Misschien een Plus functie om deze namen te activeren? De 9/10/11 jarigen zullen waarschijnlijk Plus niet gebruiken en je kan het gewoon veranderen als je de oude namen beter vindt, enz.

Gebruiker

Standaard

Zou kunnen.. Zelf vind ik dit een beetje ingewikkeld. En trouwens,travian is een spelletje. Je kunt beter de namen zo laten,veel makkelijker te onthouden.

Gebruiker

Standaard

Dus door te stellen dat travian een spelletje is insinueer je dat travian simpel moet zijn? Dus een spelletje moet simpel zijn, en een ingewikkeld spelletje is geen goed spelletje? Das een redenering van het type ik eet liever brood dan taart want op Maandag ga ik voetballen behalve als het regent. Ik begrijp de logische gevolgtrekking niet.

Gebruiker

Standaard

Ik bedoel maar,travian moet je niet te moeilijk maken,veel spelers zijn in de leeftijd van 10,11 jaar (misschien?) moeten die dan begrijpen wat er ineens voor hun neus staat?

Vind deze namen eigenlijk beter. Simpel is simpeler dan ingewikkeld

Gebruiker

Standaard

Ja ey er staat toch een vertaling naast? En een lelijk plaatje van een halve mongool.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I Am Back!!! Bekijk bericht
    Ik bedoel maar,travian moet je niet te moeilijk maken,veel spelers zijn in de leeftijd van 10,11 jaar (misschien?) moeten die dan begrijpen wat er ineens voor hun neus staat?

Vind deze namen eigenlijk beter. Simpel is simpeler dan ingewikkeld
    Naar mijn mening moeten mensen van 10 jaar buiten spelen en handjeklappen en helemaal niet achter de computer komen. Dit spelletje propageert bloedvergieten ook al wordt dat gemaskeerd met abominabele plaatjes. Nee, daar leer je lekker respect voor menselijk leven mee aan. Ik sloop die pretoriaan want hij ziet er toch niet uit.
    Laatst gewijzigd door Civilized_Warrior : 30-11-2009 om 20:41

Regels voor berichten