Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 67

Discussie: Dierenplagen

Gebruiker Tom Legierse's schermafbeelding

Standaard

vind ik geen goed idee

Gebruiker

Standaard

En ook nog onderbouwing graag... Want hier heeft zowel degene met het idee als degene die dit topic lezen niets aan.

Gebruiker Tom Legierse's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senseismurf Bekijk bericht
    En ook nog onderbouwing graag... Want hier heeft zowel degene met het idee als degene die dit topic lezen niets aan.
    je zal je troepen in moeten zetten voor die graanziekte van die rat daar komt ook nog eens bij dat somigen al genoeg aanvallen binnen krijgen

Gebruiker Mortem's schermafbeelding

Standaard

Vind het een slecht idee, als je dan in een oorlog bent krijg je al op al je dorpen aanvallen en ga je je belangrijkste dorpen verdedigen, en dan komt die natuur in al die andere dorpen gs roven. Ook sticht je net een nieuw dorp komt die stomme natuur.

Nee ik ben tegen, vind het geen toevoeging aan het spel.
    1-2-3 HAX! Life

Gebruiker wannyboy's schermafbeelding

Thumbs up

hey mooi uigewerkt, zelf had ik het nooit gekunnen.

maar ik vind wel dat de olifant weinig eet en de rat veel.
    Ik vind dat de raty minder zou moeten krijgen zodat kleine spelers hem kunnen ontwijken zonder veel graan te verliezen en de olifanten juist meer moesten eten zodat grote spelers die veel graan hebben ook iets verliezen

Gebruiker

Standaard

het zou meschien wel hier bij passen
    Dieren fokken

Gebruiker scooby-doo's schermafbeelding

Standaard

Echt een goed idee, zoals iemand al zei: "Dan krijgen de grote spelers er ook is van langs" Mooi uitgewerkt, mooi plaatje.
    men handtekening is:

mooie vogel he? hou jij ook van vogels?
    #Haat aan Justin Bieber! Mee eens? Zet dit dan in je sig.

Gebruiker

Standaard

Ik weet niet wat jouw beeld van een olifant is, maar die kun je dus echt niet gevangen houden in zo'n val. En het is ook nogal vaag dat een mens wel in een val kan lopen, maar sommige dieren niet of nauwelijks. Ik denk dat je dit beter nog wat verder uit kunt werken.

Verder zou het fijn zijn om te weten of de verschillende stammen ook verschillende aanvallen krijgen. Een Germaan is, in ieder geval vroeg in het spel, niet al te best qua verdediging. Galliërs daarentegen kunnen al vrij snel meer aan, zeker wanneer vallen worden gebruikt.

Voor de rest vind ik het een leuke toevoeging, het maakt de wereld wat levendiger dan anders.

Nog een kleine toevoeging van mijzelf:
    Wat nou als dieren alleen afkomen op dorpen die een oase hebben ingenomen? Dat voorkomt dat kleine dorpen steeds troepen moeten verplaatsen en dergelijke. Ook is het natuurlijk vrij belachelijk dat dieren die normaal gesproken schuw en niet agressief zijn ineens gaan aanvallen, terwijl er nog zat te eten is in de oase waar ze vandaan kwamen. :/

En nog een laatste dingetje dan: ooit een tijger graan zien eten?

Gebruiker

Standaard

Tijgers zijn heel sociale beesten, en omdat ze sterk zijn dragen ze het voor andere dieren mee

Ik heb wetenschappelijk bewijs!
    Kijk maar eens:

Zelf die foto genomen, op safari

My paint skills FTW

FF serieus nu, ik herhaal voor scooby doo wat ik al eerder heb gezegd: top spelers trekken zich denk ik toch echt niets aan van een paar everzwijnen, ze timen het gewoon zo dat er 1 minuut lang een paar k'tjs speertjes staan, en daarna sturen ze die weer weg. Dit zou eerder erg zijn voor de simmers in het begin, die vooral voor gebouwen gaan, en niet voor troepen. Zeker als je nog geen barrakken hebt (of level 1), kun je in die 12/24 uur nooit genoeg troepjes simmen (of wel maar dan heb je geen gs meer) om een grote aanval op een 203 pop dorp komt te stoppen... Dus ja, wat mij betreft best een leuk idee, maar lijkt me eerder vervelend voor kleine dan voor grote spelers...
    Laatst gewijzigd door senseismurf : 19-11-2009 om 16:34

Gebruiker

Standaard

Rofl.

Maar er stoppen nu al genoeg mensen met Travian voor ze goed en wel begonnen zijn. Constante aanvallen van dieren vanaf het begin af aan lijken me nogal afschrikkend. Het zou beter zijn om pas vanaf 75 pop op de normale en 250 op de speed dieren te laten komen. (ik houd voor het gemak maar even de registratie link voor dat bonus goud aan)

Regels voor berichten