Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: Schuilkelder

Gebruiker

Standaard Schuilkelder

Hey,

Ik heb een handig, leuk en goed idee bedacht. Niets is zo vervelend, vooral in het begin van de server dat je eindelijk een paar troepen heb getraint en dan komt er weer zo vervelende germaan langs met tientallen knuppels. Al je troepen dood en je kan weer opnieuw beginnen.

Nu heb ik een idee daarvoor bedacht. Waarom komt er geen schuilkelder in het spel?
    Het idee is dat je daar je troepen kan stallen en dat deze niet worden vermoord bij een overval / aanval. Uiteraard zullen deze troepen ook niet helpen met verdedigen.

Ook moet het wel leuk blijven. Daarom heb ik het volgende idee:

Per level van het gebouw kunnen er maar een beperkt aantal troepen in de schuilkelder plaats nemen. Het geldt alleen voor gevechtstroepen dus niet voor katas / rammen / senators / kolonisten omdat het anders wel erg makkelijk wordt. Infanterie neemt 1 plek in beslag en cavalerie 2 plekken.

Het zou niet eerlijk zijn dat je gelijk weer over je troepen kan beschikken na een aanval. Daarom moeten de troepen minimaal zoveel tijd in de schuilkelder door brengen. Bijvoorbeeld 10 uur. Stel je stuurt ze om 1 uur de schuilkelder in, dan komen ze er rond 11 uur weer uit. Dan pas kan je ze weer gebruiken om te farmen of zullen ze weer helpen het dorp te verdedigen.

Wat vinden jullie van dit idee?

Gebruiker Assassin's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het een leuk idee. Maar is dit niet eerder voorgesteld?
    Verder vind ik 10 uur wel een beetje lang

Most Valued Player

Gebruiker ætri's schermafbeelding

Standaard

alweer een schuilplaats voor troepen??
    gebruik de zoek eens, dan vindt je dit idee nog een stuk of 60 keer.
    leuk idee hoor, maar de uitwerking is niet geweldig, en het is al veel vaker voorgesteld.

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Niks. Je kan ook je troepen wegsturen als je offline bent. Overbodig idee en maakt het spel te makkelijk.
    Trouwens ook beter uitwerken. Hoeveel niveaus heeft het gebouw? Hoeveel troepen kunnen er in per level? Kosten?

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Gebruiker DutchPride's schermafbeelding

Standaard

sowieso het lijkt mij stug dat er zoiets was in die tijd dus ja beter uitwerken en misschien de zoek gebruiken voordat je zoiets voorstelt

Gebruiker Jipian's schermafbeelding

Standaard

Euhm... Dit idee heb ik al voorgesteld, en enkele anderen ook. Die van mij is ook beter uitgewerkt...

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Alsjeblieft zeg....er komen steeds meer voorstellen om het spel minder leuk te maken.
    Grotere schuilplaatsen, beperkte aanvalsmogelijkheden, schuilkelders en wat er allemaal nog meer voorgesteld is.
    Laat het toch gewoon blijven zoals het is en zorg er gewoon voor dat er niks bij je te halen valt en dat je je troepen niet thuis laat staan als je bang bent dat ze een aanval niet kunnen opvangen.

Gebruiker Toeterboy1's schermafbeelding

Thumbs down

dit idee is al eens eerder voorgesteld.
    ik geloof zelfs dat ergens in de duitse travian (op travian.de dus geen fanclub ofzo)
    op dezelfde hoop wordt gegooid als de goudloze server.
    het hoopje"bij voorbaat afgekeurd" dus
    kan BTW ook op de engelse .com server zijn geweest.
    en idd gebruik de zoek voor dit soort dingen.
    verder mis ik:
    -bouwkosten
    -max lvl
    -hoeveel troepen kan je stallen
    -kan dit alleen in je hoofddorp
    -hoeveel mag je er neer zetten (voor het geval je "ineens" 5k def heb staan want das niet echt leuk voor je farmer)
    -kan je dit ding scouten (incluief de troepen die er in zitten)
    -komen ze na bijv. 11 uur er automatisch uit of blijven ze zitten tot jij zecht dat ze er uit mogen.

kortom:
    -geen kans van slagen
    -niet uitgewerkt
    -veeel vaker voorgesteld

conclusie: geen goed idee, veel te vaak voorgesteld en niet goed uitgewerkt.
    mijn mening: niet doen

waarom kunnen alleen andere mensen een geniale quote verzinnen?
    wauw. ik kom er net achter dat ik op 09-09-09 geregistreerd heb. Het is een voorteken

Gebruiker

Standaard

Lekker is dat... Woon je in een dorpje met soldaten, wordt je aangevallen gaan die soldaten zich verstoppen. Lekkere soldaten heb je dan...

Ontwaakte mummie iemand999's schermafbeelding

Standaard

*kuch* weer een gefrustreerde farm*kuch*

Kom op, je betaald die troepen toch niet om zich als mietjes te gaan verstoppen als er een aanval komt. Het is al zoooo vaak voorgesteld.

Soortgelijke discussies

1. De Schuilkelder revisited
    By Albert1 in forum Ideeën
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 01-11-2009, 09:35

Regels voor berichten