Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 16 van 16

Discussie: Extra PLUS-functie

Gebruiker Mauf's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donaldducknl Bekijk bericht
    goed plan, farms gaan goud kopen dus travian maakt meer winst (daarvoor is dat goud toch ook), en farms krijgen een bonus, die je op de lange duur als farmer zelf er weer uit haalt.

Stel de speler die je farmt koopt goud om toch te kunnen groeien en jij niks jat. Na een tijdje heeft de speler toch een ruimtegebrek en gaan de schuilplaaten er weer aan. Ondertussen kan deze speler al goed een paar dorpjes rondom je hebben gesticht, dus later mooie overname targets. Als jij het idee hebt dat de speler nu wel weer winst gaat geven, dan kan je hem farmen / overnemen. Doordat een speler echt geld heeft geinvesteerd in het spel zal hij niet zo snel geneigt zijn om zijn account op delete te zetten, dus maak je langer en veel profeit van zijn grondstoffen en dorpen die je over hebt genomen.

natuurlijk is het pure discriminatie om galliers deze plus functie te verbieden, dus die moetten een gelijk aantal percentage extra opslag ruimte krijgen door deze functie.

eeum. denk je echt dat farms (die over het algemeen jonge noobs zijn) goud gaan kopen?
    I'm back, ready to kick some ***
    NL1: AbsoluteZero!

Gebruiker Lady Lies's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix-x Bekijk bericht
    Maar je moet er wel 5 goud voor betalen, en niet iedereen wil dat ervoor over hebben (en zeker niet als je gefarmt wordt, denk ik, omdat je dan bijna niet groeit en niet veel zin meer hebt in het spel, dat zie ik tenminste vaak).
    Geen top idee, maar ik vind het ook geen slecht idee (ik denk alleen dat niet veel mensen hier hun goud aan gaan uitgeven, behalve dan die beginners die net 20 goud hebben gekregen en gefarmt worden).
    lolz 5 goud is echt niet veel e, de meeste spelen normaal wel met goud dusja ... klopt niet echt wat je zegt .
    <Sjarkie> 1 Lisa is een ramp...2 Lisa's is een catastrophe.
    <Churchill> Ik wil ook geen 2 Lisa's.. Ik heb aan 1 m'n handen al vol.
    <%Aapje_> Sorry Tumma, Lady_Liesje is gewoon leuker :P

Gebruiker gallierking2009's schermafbeelding

Standaard

wat phoenix-x zij dat gevoel heb ik ook wel werd zelf ook gefarmt maar farm nu zelf maar toen ik gefarmt werd gebruikte ik de NPC handelaren om mijn gs. te verdelen en zo mijn schuilplaats uit te kunnen breiden en het werd een succes ik werd niet meer gefarmt ik denk dat meer mensen deze manier gaan gebruiken 1. het is goedkoper want jou manier kost 5 goud okee het is voor een week maar op de speed maar 2 dagen
    2. als je teveel van de ene gs. hebt kun je het tog goed gebruiken teminste beter dan dat het gejat word
    naja ik vind het mooi uitgewerkt en er worden veel ideeen gemaakt voor de PLUS maar zo 1als deze had ik niet zien aankomen

Gebruiker Bullie's schermafbeelding

Standaard

ik vind het een afschuwelijk idee.

Ga nog meer geld afhandig maken. Wou je zeggen dat al die bonussen die er nu zijn nog niet genoeg gold kost. Ik vind het overbodig.

- Minder actieve spelers zetten meestal veel schuilplaatsen neer.
    - Goede spelers willen geen schuilplaatsen. Bouwplek verspillen.

- De mindere spelers zijn vaak stukken minder online.
    - Terwijl de betere spelers vaak fanatiekelingen zijn.

- Minder actieve spelers steken meestal / bijna geen geld in travian.
    - Top spelers spelen bijna altijd wel met goud.

Conclusie
    - De goud functie zal zeer slecht lopen
    - Alleen de eerste weken waarschijnlijk ivm gebrek aan def
    - Daardoor word het idee overbodig
    - En zal het ook geen verbetering voor het spel zijn.

Ps.. Goed de dik gedrukte worden lezen

Bullie
    Laatst gewijzigd door Bullie : 21-10-2009 om 20:53

Gebruiker Alexander's schermafbeelding

Standaard

Hum, volgens mij moet je eens een analyse maken van wie goud koopt en wie niet.

Farms hebben de neiging minder goud te kopen. Dit volgt uit het feit dat ze minder actief zijn (anders waren ze geen farm doh ).
    => Geen gebruik van deze functie door de gefarmden (1)

Farmers zijn meestal actieve spelers. Doordat ze regelmatig hun grondstoffen opmaken én een aanval/overval tijdig zien aankomen, bouwen ze geen schuilplaatsen.
    => Geen gebruik van deze functie door de farmers (2)

(1) + (2) = Geen gebruik van deze goudfunctie = nutteloos idee
    Geschiedenis:
    S5 2007-2008: ONE
    S6 2008-2009: AIR
    S2 2009-2010: INSOMNIA
    S1 2009-2010: Q

Standaard

Arme farmers .

Mooi uitgewerkt, maar ik denk dat het het farmen erg verstoord...
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Soortgelijke discussies

1. extra functie NPC handel
    By goldplease in forum Ideeën
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 14-08-2010, 14:45
  2. Extra Alliantie functie
    By Teuner in forum Ideeën
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 30-05-2010, 22:18

Regels voor berichten