Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Kan PM gelezen worden door de Crew ?

Gebruiker

Standaard Kan PM gelezen worden door de Crew ?

Hoi,

Zonet op irc vroeg ik me eventjes iets af.
    Dat er op verdenking meegekeken kan worden in je IGM weet zowat iedereen denk ik toch wel. Echter stelde ik mezelf de vraag of dit ook mogelijk was in PM's op irc. Want ik, en ik denk toch vrij veel volk, gaan er van uit dat een Private Message ook echt Privé is en daar dus niemand zomaar kan in mee volgen. Is dit echter zo of i

Groetjes,

Angeleyes_9513

Gebruiker DokterZ's schermafbeelding

Standaard

Vreemd =x Hoorde laatst nog dat er een crewlid uit de crew gezet is omdat hij op IRC in PM schold zonder dat er door iemand iets aangegeven is.

Mja, de Crew leest naar mijn weten zo nu en dan mee met PM's op IRC of welk kanaal dan ook.

Gebruiker Natasha's schermafbeelding

Standaard

Dat is mogelijk, en het word ook aangegeven dat het kan gebeuren.

- (e) If a user is being suspected of abuse or abusive operations, the user can
    - be fully monitored (including Private Messages). This is for the safety of
    - our Network Services and users.
    In hoeverre en wanneer dat gebeurd zou ik niet weten, al weet ik wel dat het in het verleden enkele malen voor gekomen is.

Gebruiker jedikaal's schermafbeelding

Standaard

Ik vindt het niet erg en eigenlijk moet je niks persoonlijk in een spel gaan zetten. En als ze cheaters willen pakken moeten ze het niet zo doen. Cheaters aan dit heus niet in een bericht zetten.

in iedergeval, Succes

Standaard

Deze functie wordt bij voorbaat niet in actie gezet m.b.t. in-game gerelateerde zaken.

Dit is een functie die vooral gebruikt wordt bij mensen die mogelijk verdacht worden gemaakt aan: botnets, verspreiden van 'geheimelijke' informatie, (levens)bedreigingen, hackers e.d.. (over het algemeen IRC gericht dus).

Hopend dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb.
    Laatst gewijzigd door Sm0ke0ut : 21-10-2009 om 08:48
    IRC

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 16-11-2011, 21:35

Regels voor berichten