Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 242

Discussie: Fire Hawk

Gebruiker pieter!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {~Prove-It~} Bekijk bericht
    Ik denk dat Fire Hawk niet als een ander mens behandeld wilt worden, zoals hij waarschijnlijk door sommige andere mensen in zijn omgeving wel behandeld word. Tenslotte is hij net als ik en als de gene die boven hem heeft gepost (behalve als dat een meisje is, jullie weten wat de verschillen zijn? ^^).

Beter praten we dus niet meer over Asperge, maar over iets anders =)

Waarom heb je een hekel aan teamsporten? Ligt dat aan de communicatie? (Ik hoop niet dat ik zo weer bij Asperge uit kom -.-)

Later.
    FH is geen asperge, hij hééft asperger
    IRC: [irc]pieterr[/irc]

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {~Prove-It~} Bekijk bericht
    Ik denk dat Fire Hawk niet als een ander mens behandeld wilt worden, zoals hij waarschijnlijk door sommige andere mensen in zijn omgeving wel behandeld word. Tenslotte is hij net als ik en als de gene die boven hem heeft gepost (behalve als dat een meisje is, jullie weten wat de verschillen zijn? ^^).

Beter praten we dus niet meer over Asperge, maar over iets anders =)

Waarom heb je een hekel aan teamsporten? Ligt dat aan de communicatie? (Ik hoop niet dat ik zo weer bij Asperge uit kom -.-)

Later.
    Ik hekel teamsporten omdat ik moeilijk met de kritiek om kan gaan, als ik één foutje bij voetbal maak, weet ik dat ik een fout heb gemaakt, en dan moeten de overige 10 spelers + trainer + coach + publiek mij nog eens vertellen wat ik al weet?

En idd. mijn EQ is onderontwikkeld, zoals beschreven door Asperger, ik kan moeilijker met kritiek omgaan, en gym was dan ook niet het leukste vak voor mij.

Dan fiets ik liever een eindje, of dan roei ik een stukje op een skiff (of bij een stundenten roeiclub als Proteus in Delft, daar men ook in teamverband sarcastisch met kritiek omspringen, daar ze fouten respecteren en je aanleren hoe je het beter kan doen, ipv fouten niet te respecteren en nutteloos te gaan schreeuwen over dat je een fout maakt), das veel leuker dan teamsporten ^^.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker jorkynator's schermafbeelding

Standaard

Fire-Hawk

Ik vind het een fantastisch idee om een sarcastische anti-tyfoon clan op te starten

En nu gedaan met over jouw problemen en andere groentes te praten

Speel je eigenlijk nog actief travian? Dus niet met als doel onder de crew te blijven
    En nog een vraagje : hoe hebben wij elkaar eignlijk weer ontmoet? ^^
    _O-

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorkynator Bekijk bericht
    Fire-Hawk

Ik vind het een fantastisch idee om een sarcastische anti-tyfoon clan op te starten

En nu gedaan met over jouw problemen en andere groentes te praten

Speel je eigenlijk nog actief travian? Dus niet met als doel onder de crew te blijven
    Tsja, gezien jouw sig,
    Toen ik 'm in mijn pm krijg lag ik dubbel, en wist meteen dat het dé perfecte sig voor jouw is. Mss staat ie beter als je centraal in je onderschrift plaatst, is ie duidelijker zichtbaar, ook voor tyfoon

Ik speelde dual op s1, maar dat account is stuk gelopen omdat we beiden inactief waren, dit door toedoen van school drukte, en mijn geestelijk welzijn.

En op de speed blijkt mijn account verwijdert?
    Gister vond fayntic 'm nog via irc, maar toen ik zojuist wou inloggen bestond de naam niet.

Maar ach, nog een keer registreren en nóg lager dan de crew eindigen ^^.

Mss ga ik nog solo op s1 rond klooien, maar de laatste paar servers (Wil zeker een keer actief dual proberen, en eens serieus solo spelen. Daarnaast eens lager eindigen dan de crew, en dan is het sluiten) zitten er nu echt aan te komen voor mij, dan blijf ik hooguit nog op het forum en irc rondhangen.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Tsja, gezien jouw sig,
    Toen ik 'm in mijn pm krijg lag ik dubbel, en wist meteen dat het dé perfecte sig voor jouw is. Mss staat ie beter als je centraal in je onderschrift plaatst, is ie duidelijker zichtbaar, ook voor tyfoon

Ik speelde dual op s1, maar dat account is stuk gelopen omdat we beiden inactief waren, dit door toedoen van school drukte, en mijn geestelijk welzijn.

En op de speed blijkt mijn account verwijdert?
    Gister vond fayntic 'm nog via irc, maar toen ik zojuist wou inloggen bestond de naam niet.

Maar ach, nog een keer registreren en nóg lager dan de crew eindigen ^^.

Mss ga ik nog solo op s1 rond klooien, maar de laatste paar servers (Wil zeker een keer actief dual proberen, en eens serieus solo spelen. Daarnaast eens lager eindigen dan de crew, en dan is het sluiten) zitten er nu echt aan te komen voor mij, dan blijf ik hooguit nog op het forum en irc rondhangen.
    Zolang je het forum en Irc blijft verblijden met je aanwezigheid vind ik het allemaal goed

En mijn laatste vraagje ?

btw: handtekening word metteen aangepast
    _O-

Gebruiker

Standaard

Ik ken ook iemand die autisme heeft, maar die zit de hele dagen thuis. Ik vind het dus wel knap dat je dan toch gewoon nog je best doet en die opleiding afmaakt en niet de hoop opgeeft.
    Respect daarvoor, enne die kritiek die je wel eens over je heen krijgt, daar moet je je gewoon niets van aantrekken. Het is maar de mening van 1 persoon en je bepaalt zelf uiteindelijk wat je wilt.

Sterkte ermee in ieder geval.

Standaard

Wie/Wat is die ASSer in je signature?
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=289295&dateline=12554  63415
    Huidig: NL1 - KillerNogniks
    Vroeger: NL5 (12/13) - Gargoylish (Saintz); NL6 - Nogniks (Lama); NL6 - Nogniks (Vultures/REL); NL2 - Beowulf (Boefjes); IN2 - UndergroundMAN (INN)

Gebruiker stAx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofdstad Bekijk bericht
    Ik ken ook iemand die autisme heeft, maar die zit de hele dagen thuis. Ik vind het dus wel knap dat je dan toch gewoon nog je best doet en die opleiding afmaakt en niet de hoop opgeeft.
    Respect daarvoor, enne die kritiek die je wel eens over je heen krijgt, daar moet je je gewoon niets van aantrekken. Het is maar de mening van 1 persoon en je bepaalt zelf uiteindelijk wat je wilt.

Wat bedoel je juist met: 'Ik ken ook iemand die autisme heeft, maar die zit de hele dagen thuis'? In negatieve of positieve zin? Ik denk dat het soms wel moeilijk is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorkynator Bekijk bericht
    Wij hebben elkaar gewoon via het forum leren kennen? Toen ik nog net vers op het forum was en nogal over actief was (nu iig een stuk minder, maar nog steeds best wel actief). Als je naar de meet komt zal ik er voor zorgen dat ik daar sowieso ook ben ^^.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofdstad Bekijk bericht

Bedankt, maar er zijn wel grote verschillen in de soorten autismen, nou is Asperger een ASS, dus een lichte vorm ervan, bovendien beschrijft het syndroom van Asperger punten die niet een hulpeloos geval uitbeelden (zoals meeste autisten wel behandeld worden.).

Asperger beschrijft in grote lijnen gebreken op het sociaal vlak, de sociale inzicht, het inlevingsvermogen in een ander en de controle over emoties. Op rationele vlak, de intelligentie en zelfstandigheid en verantwoordelijkheden zijn er wel te waarborgen.

Helaas dat verantwoordelijkheid niet opgaat in tijden van depressie.

Kritiek dat ik over me heen krijg zal niet anders zijn, dan bij 'normale' mensen, maar mijn opvatting die ik ervan maak, blijft hoe dan ook onverbittert hard. Mensen met Asperger worden omschreven als intelligente en secure personen, ik ben vrij perfectionistisch, en een vorm van kritiek komt bij mij op korte termijn, dan wel op lange termijn, veel harder aan dan bij de meeste andere mensen.
    En die begrijpen mij dan weer niet, en geraak ik nog erger in een dip.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nogniks Bekijk bericht
    Wie/Wat is die ASSer in je signature?
    ASS = Autistisch Spectrum Stoornis. Aangezien Asperger syndroom 'een lichte vorm van' autisme is, maar nog steeds maakt het me autist/ASSer, hoe je het ook wendt of keert. (Nee, niet te verwarren met het engelse woordje ass)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stAx Bekijk bericht
    Wat bedoel je juist met: 'Ik ken ook iemand die autisme heeft, maar die zit de hele dagen thuis'? In negatieve of positieve zin? Ik denk dat het soms wel moeilijk is.
    Mwa, ik heb ooit eens iemand horen zeggen, je moet niet altijd naar negatieve kanten kijken, vind ik dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ben het anderzijds wel mee eens: Je moet niet kijken naar wat je mist, maar naar wat hebt.

Das iets waar ik op het moment moeilijk omheen kan draaien, ik mis iets, en dat komt door het Asperger syndroom, ik wil eerst leren wat het volledig inhoud zodat ik daar samen met de GGZ een behandelplan uit kan halen

Op naar een vrolijker onderwerp?

- Alan Watts -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Wij hebben elkaar gewoon via het forum leren kennen? Toen ik nog net vers op het forum was en nogal over actief was (nu iig een stuk minder, maar nog steeds best wel actief). Als je naar de meet komt zal ik er voor zorgen dat ik daar sowieso ook ben ^^.
    De meet

sjah, daar zal ik nog een jaartje of 2 mee wachten
    Niet omdat ik schrik heb ofzo maar ik ben nu 14 jaar en het is zo'n 300 kilometer rijden
    Dus daar wacht ik liever nog wat mee
    _O-

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten