Pagina 3 van 25 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 242

Discussie: Fire Hawk

Gebruiker kamiell's schermafbeelding

Standaard

ik zeg niet dat het niet knap is hoor! in tegendeel,:P
    maar je moet toegeven dat dat op een forum veel simpeler is dan in rl, maar toch, respect dat hij dat zoo zegt

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heb90 Bekijk bericht
    Dat met dat voetbal had ik ook
    Maar ik laat dat niet over mijn kant gaan,
    Ik ken je natuurlijk niet en ik weet niet hoe dat bij jongens van 18 gaat maar ik laat me niet ''pesten''
    En nu weer over JOU:Hoe kwam je bij de naam Fire Hawk?

En FireHawk:Ik Heb er enorme respect voor dat je dit aan ons verteld
    Ach, op de deeltijd leren we de reacties te categoriseren in;
    -weglopen (Negeren/over je heen laten lopen)
    -aanpakken (Op een assertieve manier er iets aan doen)
    -knokken (Agressief uit de hoek komen)

Dan negeer ik het vaak en wil ik er later op terug komen, maar dat doe ik dan weer niet. Ik wil niet een slechte gewoonte nabootsen van een persoon.

Als iemand respectloos tegen mij is kan ik een wederzijdse beeld geven, maar als ik respectloos terug ben, ben ik toch net zo achterbakse als de ander.

Meestal zijn mijn reactie volledig van willekeur, vaak is het gewoon negeren, maar soms kan ik wel agressief worden. Maar ik zou problemen moeten aanpakken, maar hoe?
    En dan speelt mijn mindere intuïtie te parten.

Mijn naam Fire Hawk komt van een spel;
    Fire Hawk: Thexder the 2nd contact.
    Een spel voor de oude MSX 2 computer systeem, van 1989.

Het is mijn favoriete spel, gevolgd door Nemesis (Gradius) 1, 2 en 3, Space Manbow 1 en 2, en salamander.

En de overige Konami games vond ik ook vreselijk mooi ^^.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker heb90's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamiell Bekijk bericht
    ik zeg niet dat het niet knap is hoor! in tegendeel,:P
    maar je moet toegeven dat dat op een forum veel simpeler is dan in rl, maar toch, respect dat hij dat zoo zegt

Wie weet heeft hij het al gezegd in RL
    En FH als je vind dat we van onderwerp moeten veranderen moet je het zeggen hé
    Als je hele topic vol staat over dingen waar je moeite mee hebt is ook niet leuk.
    Ik gaf Tranqer zijn 6e blokje

Gebruiker

Standaard

/me heeft weinig zin alles door te lezen.
    Hoe ben je eigenlijk op de naam Fire-Hawk gekomen, en waarom ben je lid van de MCCFire fanclub? \o/

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Hoe ben je eigenlijk op de naam Fire-Hawk gekomen, en waarom ben je lid van de MCCFire fanclub? \o/
    Om FH de moeite te besparen:
    Mijn naam Fire Hawk komt van een spel;
    Fire Hawk: Thexder the 2nd contact.
    Een spel voor de oude MSX 2 computer systeem, van 1989.

Het is mijn favoriete spel, gevolgd door Nemesis (Gradius) 1, 2 en 3, Space Manbow 1 en 2, en salamander.

En de overige Konami games vond ik ook vreselijk mooi ^^.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turbothijs Bekijk bericht
    Kijk hoe ik reageer, en kijk hoe FH, Knuppus of W to the J reageren. Dan weet je het

Ik ook. Als ik autisme heb (ik schijn een paar van die trekjes te hebben, maar asperger is het ook weer niet) zou ik er echt niet zo te koop mee durven lopen als jij. Ik heb het idee dat jij ook een beetje trots bent op je autisme. Overigens is zo'n topic wel een goede manier om mensen meer begrip te laten krijgen voor zulke dingen. Tenslotte heb je er wel een hele spreekbeurt over geschreven.
    Nee ik ben niet trots dat ik autistisch ben, maar ik ben wie ik ben, en ik kan niet anders dan dat te accepteren.
    En eerlijkheid is een groot aspect van Asperger, waarom zou ik liegen over hoe ik ben? Waarom zou ik redenen achterhouden over waarom ik soms 'anders' kan reageren.

Ik loop er niet mee op de koop, maar ik wil graag laten zien dat het niet altijd een pretje is. Mensen moeten wel weten wat voor soort personen in hun maatschappij rondlopen en mensen dienen daar rekening te houden.

Iedere onbekende persoon op straat die mij aanspreekt zal het zeker niet van mij weten, maar het is toch fijn als men er wel rekening mee houd, ik ben onderdeel van de maatschappij, ik ben net als ieder ander een mens met een waarde, maar dat Asperger mij anders maakt nog geen verschil aan mijn maatschappelijke waarde, daar waar veel mensen dat wel doen.

En dan bedoel ik niet zoals mijn mentor het doet: Hij vertikt het om ook maar iets over asperger op te zoeken, hij wil niet eens weten met voor leerlingen hij te maken heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamiell Bekijk bericht
    op een forum open zijn is totaal anders, hij is waarschijnlijk een totaal anders iemand hier dan dat hij in rl is...
    ik zeg hier wat dan ook tegen wie dan ook, en meestal is het allemaal wel waarheid, maar ik zou zoo 'n dingen nooit zeggen in rl,
    Nou kijk, het heeft er wel mee te maken tegen wie je het hebt.

Zoals hier, de travian community is een deel van mij, ik ben naar de vorige meet geweest en sommige kennen mij ook irl. Ik zal natuurlijk niet zomaar op de koop gaan met 'ik heb asperger, dus ik ben anders, dus ik dien anders behandelt te worden' tegen iemand bij een willekeurig bushokje die ik totaal niet ken.

En verder heb je wel gelijk, het internet maakt sociaal contact vreselijk makkelijk.
    De vorige meeting, heeft Tranqer destijds ook opgemerkt, zat ik helemaal achter in een hoekje verscholen achter een van de laptops, omdat ik moeilijk sociaal contact kon leggen met wie dan ook. Niet uit eigen initiatief.

Maar dan is het nog knap dat hij dit in het openbaar verteld

( Waarom verpest iedereen mijn complimentjes altijd?)
    Mwa, kijk dat ik dit in het openbaar vertel, is niet om mij als een figuur aan te geven dat anders behandelt moet worden, maar wel dat er rekening mee gehouden moet worden dat er mensen als ik zijn.

Tevens zijn opmerkingen of modder naar mij gericht op korte termijn niets aan, maar op langer termijn geraak ik er wel door aangetast. Vorige week stond ik ook op het perron te wagen om voor een trein te springen nadat mijn mentor me volledig voor gek zette in de klas, zichzelf met populariteit verrijken door misbruik te maken van mijn mindere geestelijke gezondheid.

Maar je complimentjes zijn welkom hoor, nooit ongeopende cadeautjes terug geven, zo is mij geleerd.

Wie weet heeft hij het al gezegd in RL
    En FH als je vind dat we van onderwerp moeten veranderen moet je het zeggen hé
    Als je hele topic vol staat over dingen waar je moeite mee hebt is ook niet leuk.
    Ach, jullie hebben blijkbaar vraag naar mensen die het leven door een andere bril zien, zolang je maar niet de grens overschrijdt. Maar ik wil niet anderen de depressieve kanaal inleiden, en een vrolijkere onderwerp zou wel fijn zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Zie mijn vorige post voor de naam FH.
    En ik ben geen lid van je fanclub, ik ben slechts een MCCFire(-Hawk) welkomst comité op het irc.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Standaard

Hoe kwam je bij het spel travian?

En ja ik weet het:Lekker snel van onderwerp veranderen
    Laatst gewijzigd door heb90 : 17-10-2009 om 11:17

Standaard

Een schoolmaat van mijn broer kwam eens bij ons thuis en wou even op internet op zijn account kijken.
    Ik was best wel gefascineerd van dit spel, toen nog de T2 tijdperk, welke de mooiste travian tijd ooit was.

Dat was zo'n 4 jaar geleden, en ik speel het nog steeds.

De kans is echter wel aanwezig dat ik over enkele servers volledig ga stoppen, ik wil sowieso nog een server helemáál lager eindigen dan welke crew dan ook (huidige speed server was ik lager dan Timothy maar toen kwam onze simmende Pip eraan met de 12 pop, beetje doorsimmen pip! nog 3 pop en ik ben weer blij )

Ook ga ik nog een server dual, dit omdat mij is overtuigd eerst een dual te proberen voordat ik duals veroordeel voor halve spelers.

Verder zal ik nog eens een server serieus solo spelen, en net als vanouds gewoon solo spelen, en de no life knop weg houden. Laten zien dat een solo speler nog wel kansen heeft ^^.

Dus reken maar op nog 3 servers en dan trek ik de stekker eruit.

- Alan Watts -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Een schoolmaat van mijn broer kwam eens bij ons thuis en wou even op internet op zijn account kijken.
    Ik was best wel gefascineerd van dit spel, toen nog de T2 tijdperk, welke de mooiste travian tijd ooit was.

Dat was zo'n 4 jaar geleden, en ik speel het nog steeds.

De kans is echter wel aanwezig dat ik over enkele servers volledig ga stoppen, ik wil sowieso nog een server helemáál lager eindigen dan welke crew dan ook (huidige speed server was ik lager dan Timothy maar toen kwam onze simmende Pip eraan met de 12 pop, beetje doorsimmen pip! nog 3 pop en ik ben weer blij )

Ook ga ik nog een server dual, dit omdat mij is overtuigd eerst een dual te proberen voordat ik duals veroordeel voor halve spelers.

Verder zal ik nog eens een server serieus solo spelen, en net als vanouds gewoon solo spelen, en de no life knop weg houden. Laten zien dat een solo speler nog wel kansen heeft ^^.

Dus reken maar op nog 3 servers en dan trek ik de stekker eruit.

Wat bedoel je met: en dan trek ik de stekker eruit?

Gebruiker tyfoon's schermafbeelding

Standaard

Wat bedoel je met: en dan trek ik de stekker eruit?
    Hij trekt de stekker van zijn computer eruit waardoor hij niet meer zal traviannen .

Maarjah,FH ooit al eens BenX gezien?
    Born but to die, reas'ning but to err.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Regels voor berichten