Pagina 2 van 25 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 242

Discussie: Fire Hawk

Gebruiker Omerta's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Zee Arenden pwnen alle vogels op de wereld
    Tennis vind ik nergens op slaan (nah oke, een balletje dan) Maar geef mij maar een fiets of een skiff^^.

De Amerikaanse zee-arend is die ene met de witte kop en zwart lichaam, als ik mij niet vergis?
    Follow da leader leader leader follow da leader!

Standaard

Ik ken ook iemand met Asperger, hij zat bij me in de klas. Maar hij nam ook alles idd letterlijk. Had ook vaak ruzie, en werd er een beetje mee gepest. (sommigen daagde hem als het ware uit). Ik weet niet of jij daar last van hebt...

En waarom ben ik niet welkom? Ik praat hier normaal over

Gebruiker

Standaard

Beste Fire Hawk,

Kortom.. je bent net zo als iedereen maar dan met meer ballen en meer verstand... en net zoals de meeste mannen reageer je gewoon soms als een kleuter... dus ook niet apart...

/me heeft respect voor FireHawk !!!
    Laatst gewijzigd door Savage78 : 16-10-2009 om 19:52 Reden: T.a.v.

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omerta Bekijk bericht
    De Amerikaanse zee-arend is die ene met de witte kop en zwart lichaam, als ik mij niet vergis?
    Dat klopt, das dan ook het enigste positieve aan Amerika.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niue Bekijk bericht
    Ik ken ook iemand met Asperger, hij zat bij me in de klas. Maar hij nam ook alles idd letterlijk. Had ook vaak ruzie, en werd er een beetje mee gepest. (sommigen daagde hem als het ware uit). Ik weet niet of jij daar last van hebt...

En waarom ben ik niet welkom? Ik praat hier normaal over
    Na, het is vaak dat dingen anders geïnterpreteerd worden door ASSers, daar jullie een bepaalde gebeurtenis heel anders interpreteren dan ik, word ik er niet om gewaardeerd.

Het klopt wel dat sommigen, onbedoeld, provocerend over komen. Zo ook mijn eigen moeder, die het naar mijn interpretatie meer druk maakt om haar eigen welzijn, haar eigen blijheid, dan de mijne.

Zo ook vanochtend, mijn kop stond er niet naar om naar school te gaan, het enigste waar zij zich druk om maakte was mijn school, niet om mijn huidige gesteldheid.

Komt aan als een 'nep'-liefhebbende persoon, die doet alsof ie alles voor je over heeft, maar dat enkel om egoïstische zelf belangende reden doet, alsof ze enkel wil helpen om zichzelf een last minder te hebben, dan mij te helpen om mij een last minder te geven.

Nu begin je tenminste een beetje normaal, anders dan je voorheen nogal offtopic ging. Ik ben het topic hier!^^

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savage78 Bekijk bericht
    Kortom.. je bent net zo als iedereen maar dan met meer ballen en meer verstand... en net zoals de meeste mannen reageer je gewoon soms als een kleuter... dus ook niet apart...

/me heeft respect voor FireHawk !!!
    Nou, ik reageer anders ja, anders dan de meeste mensen, en anders dat niet gewaardeerd wordt.

Voorbeeldje;
    We spelen voetbal en jij maakt een foutje, iedereen kijkt je even zuur aan en we gaan weer verder.
    Zou ik het foutje maken, zou ik, omwille van mijn gedrag dat anders is, het hele elftal aan geschreeuw en gezeur over me kop krijgen.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker Nlamp's schermafbeelding

Standaard

Hmm, ik denk dat je sommige nonverbale communicatie wel begrijpt (Middelvinger) maar het lijkt me in de andere vorm heel rot, overigens haat ik ook voetbal, kan d'r geen bal van en heb een ballen fobie, voor degenen die hoger als m'n buik makkelijk kunnen komen, (dat had ikal eigenlijk, maar door iemand uit m'n klas, schiet die rotbal 5cm voor m'n gezicht). Nu wel genoeg daarover.
    Ik begrijp het verschil tussen een reactie van 12/13 jarige en 18 jarige niet? of ben je nog puber op je 22e ?
    Tegen kleine handtekeningen!, en ze waren nieteens groot .

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Nou ik word er steeds bewuster van dus kan ik er ook beter op letten.

Voorheen waren mijn reacties in bijna alle gebeurtenissen: Lichamelijk passief, emotieloos, en een geblokkeerde cognitief vermogen. (Dat ik niet weet wat te doen).

Als voorbeeld, op de deeltijd is het groepstherapie, samen met jongeren van rond mijn leeftijd die ook dergelijke stoornissen hebben, en regelmatig barst er een in tranen uit als hij of zij vertellen moet wat er afgelopen weekend allemaal is gebeurd.

Dan zijn er andere op de deeltijd die geheel spontaan een glas water komen brengen en die persoon een zakdoek aanbieden.

Zo intuïtief ben ik niet, en dat is een nadeel dat knaagt aan mij.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Gebruiker heb90's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire Hawk Bekijk bericht
    Dat klopt, das dan ook het enigste positieve aan Amerika.

Na, het is vaak dat dingen anders geïnterpreteerd worden door ASSers, daar jullie een bepaalde gebeurtenis heel anders interpreteren dan ik, word ik er niet om gewaardeerd.

Het klopt wel dat sommigen, onbedoeld, provocerend over komen. Zo ook mijn eigen moeder, die het naar mijn interpretatie meer druk maakt om haar eigen welzijn, haar eigen blijheid, dan de mijne.

Zo ook vanochtend, mijn kop stond er niet naar om naar school te gaan, het enigste waar zij zich druk om maakte was mijn school, niet om mijn huidige gesteldheid.

Komt aan als een 'nep'-liefhebbende persoon, die doet alsof ie alles voor je over heeft, maar dat enkel om egoïstische zelf belangende reden doet, alsof ze enkel wil helpen om zichzelf een last minder te hebben, dan mij te helpen om mij een last minder te geven.

Nu begin je tenminste een beetje normaal, anders dan je voorheen nogal offtopic ging. Ik ben het topic hier!^^

Nou, ik reageer anders ja, anders dan de meeste mensen, en anders dat niet gewaardeerd wordt.

Voorbeeldje;
    We spelen voetbal en jij maakt een foutje, iedereen kijkt je even zuur aan en we gaan weer verder.
    Zou ik het foutje maken, zou ik, omwille van mijn gedrag dat anders is, het hele elftal aan geschreeuw en gezeur over me kop krijgen.

Dat met dat voetbal had ik ook
    Maar ik laat dat niet over mijn kant gaan,
    Ik ken je natuurlijk niet en ik weet niet hoe dat bij jongens van 18 gaat maar ik laat me niet ''pesten''
    En nu weer over JOU:Hoe kwam je bij de naam Fire Hawk?

En FireHawk:Ik Heb er enorme respect voor dat je dit aan ons verteld
    Ik gaf Tranqer zijn 6e blokje

Gebruiker turbothijs's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nlamp Bekijk bericht
    Hmm, ik denk dat je sommige nonverbale communicatie wel begrijpt (Middelvinger) maar het lijkt me in de andere vorm heel rot, overigens haat ik ook voetbal, kan d'r geen bal van en heb een ballen fobie, voor degenen die hoger als m'n buik makkelijk kunnen komen, (dat had ikal eigenlijk, maar door iemand uit m'n klas, schiet die rotbal 5cm voor m'n gezicht). Nu wel genoeg daarover.
    Ik begrijp het verschil tussen een reactie van 12/13 jarige en 18 jarige niet? of ben je nog puber op je 22e ?
    Kijk hoe ik reageer, en kijk hoe FH, Knuppus of W to the J reageren. Dan weet je het

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heb90 Bekijk bericht
    Dat met dat voetbal had ik ook
    Maar ik laat dat niet over mijn kant gaan,
    Ik ken je natuurlijk niet en ik weet niet hoe dat bij jongens van 18 gaat maar ik laat me niet ''pesten''
    En nu weer over JOU:Hoe kwam je bij de naam Fire Hawk?

En FireHawk:Ik Heb er enorme respect voor dat je dit aan ons verteld
    Ik ook. Als ik autisme heb (ik schijn een paar van die trekjes te hebben, maar asperger is het ook weer niet) zou ik er echt niet zo te koop mee durven lopen als jij. Ik heb het idee dat jij ook een beetje trots bent op je autisme. Overigens is zo'n topic wel een goede manier om mensen meer begrip te laten krijgen voor zulke dingen. Tenslotte heb je er wel een hele spreekbeurt over geschreven.
    Laatst gewijzigd door turbothijs : 16-10-2009 om 22:19
    Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010

Gebruiker kamiell's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heb90 Bekijk bericht
    Ik heb nooit gemerkt dat je problemen hebt met je sociale gedrag
    Je bent één van de aardigste mensen die ik ken op het forum
    Maar ik weet zeker dat je er wel mee om leert te gaan, Ik heb er vertrouwen in
    En goed dat je het verteld

Even een vraag:Hoe voel je je op dit moment?

(Sorry als dit een onzinnig vraag is)
    op een forum open zijn is totaal anders, hij is waarschijnlijk een totaal anders iemand hier dan dat hij in rl is...
    ik zeg hier wat dan ook tegen wie dan ook, en meestal is het allemaal wel waarheid, maar ik zou zoo 'n dingen nooit zeggen in rl,

Gebruiker heb90's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamiell Bekijk bericht
    op een forum open zijn is totaal anders, hij is waarschijnlijk een totaal anders iemand hier dan dat hij in rl is...
    ik zeg hier wat dan ook tegen wie dan ook, en meestal is het allemaal wel waarheid, maar ik zou zoo 'n dingen nooit zeggen in rl,

Maar dan is het nog knap dat hij dit in het openbaar verteld

( Waarom verpest iedereen mijn complimentjes altijd?)
    Ik gaf Tranqer zijn 6e blokje

Regels voor berichten