Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: waarschuwing eindspelbouwers en allianties

Standaard waarschuwing eindspelbouwers en allianties

Beste spelers,
    Het zal jullie niet ontgaan zijn dat we de laatste tijd veel problemen hebben geconstateerd bij WW bouwers en allianties ten tijde van het eindspel.
    Het eindspel is geen excuus om de spelregels tijdelijk te vergeten. Het bouwen van een WW is zwaar, maar ook dat is geen reden om dan maar het wachtwoord van je account weg te geven. Wij zullen vanaf nu WW bouwers en topallianties ten tijde van het eindspel extra streng en extra vaak controleren.

"ja maar, de WWs zijn ontzettend belangrijk, die kun je niet zomaar bannen"
    JUIST omdat de WWs zo belangrijk zijn, is het belangrijk dat er gewoon eerlijk wordt gespeeld. Wij willen een eerlijk eindspel, en die krijg je niet als sommige bouwers de regels gaan overtreden waar anderen zich netjes aan houden. De regels zijn er voor een reden. Ben je niet van plan je er aan te houden, wordt dan geen WW bouwer.

"Jullie kijken toch eerst naar de alliantie, en dan pas naar de overtredingen, en jullie trekken sommige allianties voor"
    Ik hou me met opzet absoluut niet meer bezig met alliantiediplomatie. Ik zou de grootste allianties op s3 niet eens kunnen benoemen. Wij bannen niet om een complete alliantie te benadelen, wij bannen omdat de eigenaar van een account de regels heeft overtreden. Als iemand dan de ally benadeeld heeft, is het de eigenaar zelf.

"Ja maar, het ene WW straffen jullie anders dan het andere"
    Neen, voor dezelfde overtreding, staat dezelfde straf. Als er meerdere regels worden overtreden, worden de straffen voor elke afzonderlijke overtreding bij elkaar opgeteld, en kan een straf dus individueel apart uitpakken, al naar gelang welke en hoe veel regels er overtreden zijn.

"Ja maar, soms bannen jullie een complete alliantie"
    Dan is dat omdat alle leden van de betreffende alliantie de regels hebben verbroken. Wachtwoorduitwisseling komt bijvoorbeeld vaak voor binnen allianties. We straffen dan niet de hele alliantie, maar wel de spelers uit die ally die zich daaraan schuldig hebben gemaakt.

"het is toch het einde van de server, kunnen jullie niet wat milder zijn"
    Kort antwoord: nee

Omdat dit topic niet bedoeld is als discussietopic, ga ik het meteen sluiten. Vragen kunnen aan mij gesteld worden in PM.

Laten we er even voor zorgen dat dit eindspel soepel en vooral eerlijk verloopt, en dat bans niet noodzakelijk zullen zijn

Met vriendelijke groet
    Tosha

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Standaard

omdat t nodig is, een klein berichtje ter herinnering. Dit geldt nog steeds.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Regels voor berichten