Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 23 van 23

Discussie: Guide Spionage

Gebruiker martin's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jellay Bekijk bericht
    Ik heb er ook nog een vraag over: Gelet op het feit dat dit artikel is vertaald uit het Engels, ben ik nieuwsgierig of je deze methode zelf ook wel eens hebt uitgevoerd.
    Ik moet toegeven, ja...
    Maar dat was niet een heel succesvolle actie, ik weet niet hoe ze erachter zijn gekomen maarja..
    Voor de duidelijkheid: Ik had niet vrijwillig gespioneerd, maar het was destijds niet zo'n heel slimme alliantie dus het lukte me aardig, alleen had waarschijnlijk iemand van mijn alliantie z'n kwek opengedaan. Dit was 1,5 jaar geleden en sinds toen heb ik het nooit meer gedaan hr
    Mja, tegenwoordig gebruiken we gewoon mensen die al in de andere alliantie zitten, die gaan we dan "omkopen" en dan krijg je ook vrij goed informatie, maar ik had liever gewil dat heel travian gewoon zonder spionage en allerlei andere trucjes was.

Gebruiker Querqo's schermafbeelding

Standaard

Ik zit al een tijdje te dubben over een reactie. Maar verder dan dit kom ik niet...

Spionage is als het goed is iets onvoorspelbaars. En de kracht ervan zit hem ook in de onvoorspelbaarheid. Een guide is juist gigantisch voorspelbaar, en daarmee in tegenspraak met het onderwerp van je guide.

Om kort te gaan, ik zie niet in wat iemand hier daadwerkelijk mee kan.

In de eerder door jou genoemde topics ben ik ook steeds voor spionage geweest, en heb menig succesvol spionnetje in de leiding van de tegenstander laten doordringen(ben zelf forumbeheerder geweest van de grootste tegenstander XD), maar altijd gebeurt het op een andere manier.

Het is dus niet zozeer kritiek op de inhoud van je verhaal, alswel op het idee om het verhaal te vertalen.
    "People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world,"

Still roaming the world, depending on nothing but brilliance...

Gebruiker

Standaard

Staan nog wel een paar dt-fouten in, en enorm veel ongebruikelijke zinconstructies zeker nog eens nalezen met een spellingsboekje bij de hand, 't zijn maar een paar regels die je moet kennen om dt-fouten uit te sluiten.

Spionage is inderdaad iets dat steeds op andere manieren gebeurt, en de enige manier om 100% zeker te zijn dat je spionvrij bent, is door niet te recruteren (en pas dan nog op wie je sitters zijn!). Echter zijn deze spionageguides wel adequaat om de minder bekwame spionnen te vatten. Uiteraard zullen topspionnen zeer moeilijk te vatten zijn (ook omdat het vaak zelfs niet eens bekend is dat ze er zijn), maar dat betekent niet dat je dan toch maar geen moeite moet doen om hen te vangen!
    Sapere Aude

Resistance S1 2009 ofzo // Feyenoord S4 2010-2011 // Haile Selassie S6 2012-2013
    Goldfive S1 2012-2013 // LikeABurgie S2 2013

Regels voor berichten