Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 23

Discussie: Guide Spionage

Gebruiker arimu's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit een goede informatieve guide. Het is dan geen volledige guide die laat zien hoe spionnen precies te werk gaan, maar het schetst wel goed het beeld van de spion. Zowel allianties die denken dat ze een spion hebben, en spionnen zelf, zullen hier veel aan hebben. Verder is het ook gewoon handig om dat soort dingen te weten, want als je nooit spion bent geweest en niet de leiding hebt over een ally, zul je er waarschijnlijk nog maar weinig mee te maken hebben gehad.

Gebruiker Kanonbal10's schermafbeelding

Standaard

Is spionage nou eigenlijk toegestaan of niet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toastie
    Schuilplaatsen zijn voor mietjes... Ik ben een mietje
    Mijn ideeën:
    -De Veldslag
    ,
    -Wachtwoord voor in-game naam op het forum,
    -Ervaring voor troepen

Gebruiker donaldducknl's schermafbeelding

Standaard

spionage is toegestaan, zo is er zelfs een ondergrondse alliantie van top spelers die af en toe een server selecteren waar ze met zn allen op spelen. Ze spreken elkaar dan dagelijks op skype, zitten in alle top allianties, met belangrijke functies. Als echter het eindspel komt stappen ze in een keer over naar een andere alliantie waar ze samen in spelen.
    Ondertussen weten ze dus de tactieken van elke top alliantie, en kunnen ze met al die informatie hun WW als eerste op 100 zetten (als alles goed gaat), door de kennis van tactiek tegen hun te gebruiken. Best grappig om zo te spelen maar wel lame.

Ik denk dat de meeste normale spionage gebeurt door sitterschap te regelen bij iemand uit een andere ally. Of je laat je familie of vrienden ook travian spelen en die gaan bij de andere ally of worden sitter bij een lid.
    -ik heb dyslexie, of hoe je da dan ook mag spellen.
    -speelt sinds 14 april 2006 en stopt wanneer T3.6 live gaat, echt een belachelijke versie!.
    -5x speed, 3 years ago, but stil fresh in my memory, gief it back.

Gebruiker turbothijs's schermafbeelding

Standaard

W00t.
    Dit is geen handleiding, dit is een artikel.
    Maar zoals gezegd erg goed gemaakt, ik zie dat je er veel aandacht aan hebt besteed
    Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010

Gebruiker

Thumbs up

Ja goede guide,
    heel nuttig, ik denk meer voor ervaren spelers dan beginnende.
    Complimenten voor het uitgebreide werk.

Gebruiker Jellay's schermafbeelding

Standaard

Goede guide. wel jammer dat je hem niet zelf hebt geschreven. Sorry, maar ik erger mij ontzettend aan forums. Zou je dit in fora willen veranderen?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit!

Gebruiker De Butler's schermafbeelding

Standaard

Erg mooi en voor veel mensen ook zeer nuttig, mijn complimenten!
    Mijn vijand is niet degene die mij onheus behandelt, maar de mens wiens intentie het is mij onheus te behandelen.
    [Democritus, 460 v. Chr. - 380/370 v. Chr.]

*Gestopt met travian maar weer actief op dit forum*

Gebruiker martin's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arimu Bekijk bericht
    Ik vind dit een goede informatieve guide. Het is dan geen volledige guide die laat zien hoe spionnen precies te werk gaan, maar het schetst wel goed het beeld van de spion. Zowel allianties die denken dat ze een spion hebben, en spionnen zelf, zullen hier veel aan hebben. Verder is het ook gewoon handig om dat soort dingen te weten, want als je nooit spion bent geweest en niet de leiding hebt over een ally, zul je er waarschijnlijk nog maar weinig mee te maken hebben gehad.
    Ik denk niet dat een goede spion hier veel aan zal hebben, als je zonder deze 'ervaring' spionneerd ben je een vrij grote mislukkeling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanonbal10 Bekijk bericht
    Is spionage nou eigenlijk toegestaan of niet?
    Ja, het is toegestaan. Veel mensen denken dat het niet is toegestaan, daarom heb ik dit artikel geschreven zodat ze zichzelf erop kunnen wijzen dat hun alliantie misschien wel vol met spionnen zit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turbothijs Bekijk bericht
    W00t.
    Dit is geen handleiding, dit is een artikel.
    Maar zoals gezegd erg goed gemaakt, ik zie dat je er veel aandacht aan hebt besteed
    Danke..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geen loser Bekijk bericht
    Ja goede guide,
    heel nuttig, ik denk meer voor ervaren spelers dan beginnende.
    Complimenten voor het uitgebreide werk.
    Ik denk dat dit voor middelmatige spelers bestemd is, ervaren spelers hebben al minstens een gehele server + eindspel gespeeld en weten dus hoe het spelletje in elkaar zit. Nieuwkomers misschien niet, hun moeten dus 'opletten', ik hoop dus dat ze dit artikel lezen en niet gewoon meteen met het spel beginnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Butler Bekijk bericht
    Erg mooi en voor veel mensen ook zeer nuttig, mijn complimenten!
    Het is me een hele eer dat een goede actieve speler mij zijn complimenten geeft

Gebruiker turbothijs's schermafbeelding

Standaard

En ik ben weer geen goede speler zeker
    Maar heb je de guide nu zelf gemaakt of niet??
    Dit was weer een openbaring van turbothijs ©2010

Gebruiker Jellay's schermafbeelding

Standaard

Ik heb er ook nog een vraag over: Gelet op het feit dat dit artikel is vertaald uit het Engels, ben ik nieuwsgierig of je deze methode zelf ook wel eens hebt uitgevoerd.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit!

Regels voor berichten