Dat los je heel makkelijk op:
Code:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1- && $chan != #travian.nl ) { describe # slaps $nick back with a trout } }
Dat los je heel makkelijk op:
Code:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1- && $chan != #travian.nl ) { describe # slaps $nick back with a trout } }
Als je beide dit script hebt, krijg je inderdaad een gigantische slap-spam
(Wat waarschijnlijk ook de reden is waarom het in openbare kanalen verboden is)
EDIT:
Als je gewoon wilt hebben dat je juist hetzelde met hem doet, als hij met jou, moet je dit gebruiken:
(is niet noodzakelijk met slap, als de andere "/me geeft [jij] een cola" doet, ga jij: "/me geeft [hem] een cola" doen
Code:ON *:Action:*:#: { if ($me isin $1-) { describe # $replace($1-,$me, $nick) } }
Laatst gewijzigd door Alexander : 21-06-2009 om 19:22
Geschiedenis:
S5 2007-2008: ONE
S6 2008-2009: AIR
S2 2009-2010: INSOMNIA
S1 2009-2010: Q
En als je het helemaal leuk vind, laat je hem een maximum aantal keer (bijvoorbeeld 5) doorgaan, waar na het script stopt.
Dit geeft het script dus na 5 keer terugslaan een pauze van een minuutje.Code:ON *:ACTION:*:#: { if ($me isin $1- && $chan != #travian.nl && %slaps <= 5) { describe # $replace($1-,$me, $nick) inc %slaps } if (%slaps => 5) { timer 1 60 /unset %slaps } }
Gebeurt wel als beide mensen z'n script hebben.
Het is wel verboden:
Elkaar continue slaan dmv van scripts valt ook onder channel wars- I. GENERAL
- (a) Every user of the Travian IRC-network is obliged to treat other users
- friendly and with respect. Racial pronouncements or pronouncements,
- that are in any other way offensive, are not allowed.
- (b) It is forbidden to undertake or be involved in any of the following
- actions:
<knip>
- Organising or taking part in channel wars;
(/rules)
zie gerwins post voor een oplossing.
For the night is dark and full of terrors.
Onkruid vergaat niet.
Channel wars zijn als leden van #kanaal in een ander #kanaal mensen doelbewust gaan lastig vallen of zo.![]()
Op FA-pensioen
elkaar met opzet backslappen met die scripts valt ook onder channel wars, is mij ooit vertelt door een irc op.
ff logs zoeken =)
For the night is dark and full of terrors.
Onkruid vergaat niet.
Ik heb dus
Maar wat als ik er 2 wil bv:Code:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1-) { describe # slaps $nick back with a trout } }
Moet er geen spatie tussen ofzo?Code:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1-) { describe # slaps $nick back with a trout } } on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1-) { describe # slaps $nick back with a big axe } }
Dan moet je:
Code:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1-) { describe # slaps $nick back with a trout describe # slaps $nick back with a big axe } }![]()
Geschiedenis:
S5 2007-2008: ONE
S6 2008-2009: AIR
S2 2009-2010: INSOMNIA
S1 2009-2010: Q
Probeer beter een random variabeleCode:on *:ACTION:*slaps *:#: { if ($me isin $$1-) { set %rand $rand(1,2) if (%rand == 1) describe # slaps $nick back with a trout else describe # slaps $nick back with a big axe unset %rand } }
Op FA-pensioen
Nog een klein vraagje
Sommige zie ik met een teller
BV
* X slaps Y around a bit with a large trout
* Y slaat X terug met een vis [keer teruggeslagen: 318]
* X slaps Y around a bit with a large trout
* Y slaps X back with a big axe [keer teruggeslagen: 319]
Zag het bij iemand en was wel benieuwd