Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 28687677787980 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 771 tot 780 van 793

Discussie: Project Dualloze server!

Gebruiker

Standaard

Vroeger waren er ook solo spelers die een WW bouwden, weliswaar met echt volle sithulp. Dat kan je als duallen opvatten, maar ook als goede sithulp zoals die er was voordat er duals kwamen en waarbij een account dat meer aandacht nodig had, meer werd gesit.

Gebruiker napoleleon12's schermafbeelding

Standaard

Deze server speel ik solo, ookal speel ik elke server solo
    iSound is [irc]iSound[/irc]

Gebruiker Arrim's schermafbeelding

Standaard

Ik speel ook altijd solo, maar ik moet wel naar school, werk ect.
    Dan loop je wel altijd achter op mensen die werkloos zijn bijvoorbeeld, en de hele dag de tijd hebben. Ik heb 'ns een huismoeder in de alliantie gehad, die was ongelofelijk veel online, maar toch solo.
    Sommige mensen kun je nu eenmaal niet tegenop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arimu Bekijk bericht
    Sinds ik het kon laten vallen heb ik geen woord meer Frans gesproken en dat wil ik volhouden totdat ik doodga ^^

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchleader Bekijk bericht
    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is, want ik heb niet alle pagina's door gekeken.

Maar hoe wil je ooit een WW onderhouden als solo-speler? Je hebt je sitters natuurlijk, maar die moeten zo veel dan op dat WW account spelen dat het eigenlijk ook duals zijn, toch?

Maarja, de mensen die een WW kunnen onderhouden spelen dus zoiezo met een dual+ en dan krijg je geen respect. Dus als iedereen zich aan de regels zou houden komen de Natars als winnaar er uit ?

:NL-WK-trommel: Dutchleader
    Of je nu een triple account hebt of een solo met 2 capabele sitters, er spelen evenveel spelers op het account.
    Alleen kunnen die sitters dan geen aanval doen, maar da's ook niet nodig voor een WW.

Mensen die met meer dan 3 op een account spelen zijn gewoon niet goed genoeg als je mij vraagt.
    Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je met 3 spelers al niet een account kan laten draaien, dus meer is gewoon een teken van teveel spelers die volledig nutteloos zijn voor het account in mijn ogen.

Mijn beste servers heb ik nog altijd gespeeld zonder dual en met maar 1 vaste sitter wiens account ik net zo fanatiek bezocht als mijn eigen account.
    Is feitelijk toch dubbele slagkracht tov een echt dual account.

Gebruiker Paladijntje's schermafbeelding

Standaard

Een WW onderhouden is toch wel van andere orde... dan kan ik het heel goed begrijpen als je 2 sitters/quasi-duals hebt
    Terug van weggeweest, hopeloos verhaal

Yoshimitsu s1 2010/2011 (Kansloos) - Pixar x5 2011 (MUG)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paladijntje Bekijk bericht
    Een WW onderhouden is toch wel van andere orde... dan kan ik het heel goed begrijpen als je 2 sitters/quasi-duals hebt
    Dat vind ik nogal meevallen.
    In het begin is het wel makkelijk natuurlijk om non-stop te bouwen, maar op een gegeven moment duurt het bouwen zo lang dat je met plus het bouwen in principe al non-stop aan de gang kunt houden.

Daarbij zie ik het grootste voordeel van een dual dat er altijd iemand is als er net een aanval binnenkomt, maar de aanvallen die op een WW lopen zijn ten eerste vaak vele uren onderweg en ten tweede kun je ze toch niet duiken/counteren.
    Meer defense inroepen is vaak ook niet zo aan de orde omdat bij het gemiddelde WW toch wel alle defense staat die beschikbaar is.
    Laatste punt zou kunnen zijn verhongeren, maar daar is in vele ww's dan ook nog niet veel aan te doen als het gebeurt.

Kortom, de noodzaak van een dual/triple/sitters voor een WW valt op een gegeven moment ook wel mee.

Ik hoop dat dit niet TE gechargeerd klinkt in plaats van de nuancering die ik bedoel, da's natuurlijk ook weer niet de bedoeling.

Gebruiker

Standaard

ik ben er een tijd uitgeweest maar spelen jullie allemaal op deze S4 of op de nieuwe want als het deze is begin ik zosnel mogelijk solo

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

op deze, want die is nog niet zo lang geleden begonnen

Gebruiker

Standaard

Zet mij maar op de lijst ik speel dual loos op s4 onder de naam chemox

Ik speel misschien alleen maar ik ben heel vaak online het is vakantie he
    :400:

Gebruiker Sebas!'s schermafbeelding

Standaard

Denk dat we moeten starten met servers zonder goud *denkt terug aan de goede T2.5 tijd*. Daar heb je naar mijn mening véél meer voordeel van dan tegen dual accounts spelen.
    Patricia is mijn schatje !
    Klik voor meest briljante idee van travian ooit.

Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 28687677787980 LaatsteLaatste

Regels voor berichten